איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בתקרה

גשם חזק יורד בעיר שלכם ואתם מתחבאים בבית שלכם מהתופעה החורפית החזקה. דווקא בגלל שהגשם חזק ומסיבי יכול להיות שהוא יוצר נזק גם בפנים הבית שלכם. בגלל שהוא נופל על התקרה אשר נמצאת מעלינו יכול להיות שמתחילה נזילה מעל התקרה שלנו ואנחנו לא מודעים אליה. עוד לפני טפטוף ישיר מהתקרה אפשר לבצע בדיקת רטיבות בתקרה אשר תמצא בעבורנו סימנים לנזילה קיימת.

☑️בדיקת רטיבות בתקרה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בתקרה
בדיקת רטיבות בתקרה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

רטיבות ונזילות

בעיקרון כל הבית בנוי כך שמים לא אמורים לזרום או להסתובב לא בתוך צינורות או ביציאה מברזים ופתחי מים מותאמים להם. בעקבת כך שהמים זורמים בתוך צינורות אין סיבה שהם יתפזרו ברחבי הבית. במידה ואכן זיהיתם מים ברחבי הבית, נוזלים להם בלי מסגרת, זה הוא מקרה של נזילה והוא יכול לגרום נזק חמור לקירות, לרהיטים ובעצם לכל הבית.

מאחורי כל הקירות עוברות להן תשתיות הבית וביניהן גם הצנרת הביתית. נזק בצנרת ושבר באחד החלקים יכולים לגרום למים להתפזר ולגרום לרטיבות.

 

בדיקת רטיבות בתקרה מאתרת גם נזילות

בדיקת רטיבות בתקרה מתמקדת בחיפוש אזורים רטובים בתקרה. רטיבות בתקרה לרוב תראה ככתם כהה ביחס לצבע התקרה. רטיבות זאת היא רטיבות גלויה. במקרה וזיהיתם רטיבות שכזאת זה הזמן לשלם בעבור בדיקת רטיבות מחיר שיתבקש על מנת לגלות מה המקור לרטיבות.

נוסף על רטיבות גלויה הנראית ככתם כהה ישנה גם רטיבות סמויה. במקרה זה כנראה שהתקרה לא נרטבה מספיק על מנת לשנות את צבעה ועל כן יש צורך להשתמש במכשירים מיוחדים.

 

בדיקת רטיבות באמצעות מצלמה טרמית

רטיבות אשר סמויה לעין היא עדיין רטיבות הנגרמת בעקבות מים. החומר ממנו עשויה התקרה הוא בהכרח חומר בטמפרטורה שונה מהמים הספוגים בה אשר גרמו לרטיבות. ישנם מכשירים, ביניהם המצלמה הטרמית, אשר מסוגלים להבחין בין חומרים מסוימים על פי הטמפרטורה שלהם.

במסגרת בדיקת רטיבות בתקרה ודאי יהיה שימוש בצילום טרמי כך שהבודק יקבל תמונה של התקרה לפי טמפרטורות ועל כן יבחין היכן יש נזילה בתקרה, גם אם היא סמויה.

 

בדיקת רטיבות בתקרה ובשאר הבית

חוץ מביצוע בדיקת רטיבות בתקרה ישנן בדיקות רטיבות בכל רחבי הבית בגלל שנזילה יכולה להיות ממש בכל חלק בבית ולא רק בתקרה.

 

בדיקות רטיבות בבית

  1. בדיקת רטיבות בתקרה
  2. בדיקת רטיבות בקירות
  3. בדיקת רטיבות במקלחת
  4. בדיקת רטיבות בחדר השינה
  5. בדיקת רטיבות במרפסת
  6. בדיקת רטיבות בחצר או בגינה

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בתקרה?

מחיר בדיקת רטיבות בתקרה לרוב יהיה 1200 שקלים ויכלול בדיקה שטחית של התקרה אשר תזהה בעיקר רטיבות גלויה. במידה ויהיה צורך בהמשך לבדיקת רטיבות סמויה גם כן, כלומר שימוש במכשירים מיוחדים לבדיקת הרטיבות הסמויה בתקרה, העלות הכספית תעלה בהתאם. בגלל שרטיבות היא רק סימן ראשוני לנזילה הגיוני שלאחר זיהוי קיומה יהיה גם המשך לאיתור מקור הנזילה ותיקון המקור לרטיבות בתקרה.

 

מחירון בדיקת רטיבות בתקרה כללי

בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בתקרה חייגו 055-978-0890 ☎️

בפועל גם אתם יכולים לחפש רטיבות, על ידי הסתכלות על התקרה אך בעצם יכולה להיות רטיבות בתקרה אשר לא נראית לעין ועל כן כדאי שבעל מקצוע יבצע את הבדיקה בתקרה.

במידה ואכן ישנה רטיבות כנראה שגם ישנה נזילה. כעת מומלץ לבצע חיפוש לנזילה אשר גרמה לרטיבות בתקרה.

במידה ואכן תמצא רטיבות היא מסמנת על קיום נזילה. נזילות בתקרה יכולות לגרום נזק רב לבית ועל כן כדאי לזהות אותן כמה שיותר מוקדם.

כמובן שלא, בדיקת רטיבות ניתן להזמין בעבור כל הבית בשל כך שנזילה יכולה להיווצר בכל מקום (לרוב סמוך לצנרת אך עדיין).

דילוג לתוכן