איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית

רטיבות גלויה על הקיר היא דבר מבאס אך בשליטה. אתם יודעים בדיוק היכן הרטיבות וכעת נשאר לכם רק להזמין בדיקת רטיבות ולאבחן את חומרת הנזק. כאשר מדובר בחשד כי קיימת רטיבות אך לא מופיע כלום מעל לפני השטח יש צורך ממשי בהזמנת בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית אשר מספקת תמונה גם כאשר האזור חסום לראייה.

☑️בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית
בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מצלמה טרמית

כמו שמה אכן מדובר במצלמה אך כנראה לא במצלמה מהסוג המותקן לכם בטלפון או במצלמת הסטילס הניידת שלכם. בעוד המצלמות שאתם מכירים מתבססות על החזרים של אור ומציגות תמונות צבעוניות המתאימות לצבע של האובייקט המצולם במציאות, בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מציגה תמונה המתבססת על טמפרטורות.

בעצם תקבלו תמונה צבעונית אך הצבעים לא מותאמים לצבע המציאותי של האובייקט אלא לרמת החום שלו, כך שהאובייקט הכי קר יהיה מנוגד לאובייקט הכי חם. כך ניתן לאבחן באם ישנה רטיבות אשר אמורה להיות קרה או חמה לעומת שאר הקיר או האובייקט הנבדק.

 

בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית וגם איתור נזילות

אמנם המצלמה הטרמית אכן משמשת לביצוע בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית אך היא רב תכליתית ויכולה לשמש גם למקרים אחרים. בגלל היכולות שלה לאתר זרימה או קיום של מים, גם אם הם סמויים, המצלמה משמשת גם לאיתור נזילות או לחיפוש אחר נזקים סמויים ונסתרים אחרים. יכול להיות שמהבדיקה שביצע עבורכם בעל המקצוע יעלו עוד נזקים או מקורות עניין נוספים.

 

לאן מתאימה בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית?

ודאי תשמחו לדעת כי בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית שימושית לכל חלק בבית או בכל מבנה. בגלל שהיא מסוגלת לצלם כל אזור מבלי קשר לאילו רהיטים נמצאים בחדר או כיצד החדר בנוי, המצלמה מתאימה למגוון רחב של חדרים ומבנים.

 

בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית

  1. בדיקת רטיבות סמויה במטבח
  2. בדיקת רטיבות בחדר המקלחת ללא פירוק האריחים או הקיר
  3. בדיקת בתקרה בה לא ניתן להסתכל מהצד השני
  4. בדיקת רטיבות ברצפה
  5. בדיקת רטיבות בבניינים משותפים, כך שאין צורך להפריע לשכנים

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית?

כאשר תבחרו להזמין בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית כנראה שהבודק לא זיהה רטיבות גלויה אך הוא סבור כי קיימת אחת כזאת. מחיר בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית הוא 1200 שקלים, אך אם ימצא משהו מעבר לקיר, לתקרה או לכל מקום אשר תבחרו לצלם, תיאלצו להוסיף עלות נוספת בהתאם למקור הרטיבות או באם תמצא נזילה.

לשירות בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מחיר קבוע אך הוא רק חלק מההליך שיש לבצע בבית שלכם או במבנה אליו הזמנתם את הבדיקה.

 

מחירון בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית כללי

בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית חייגו 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בעזרת מצלמה טרמית היא שיטה חדשנית אשר מאפשרת לבודק לאתר רטיבות סמויה, או מקורות נזילה, ללא הרס של הקיר או של התקרה. 

מצלמה טרמית מבוססת צילום של טמפרטורות. למצלמה יש חיישני טמפרטורה אשר מספקים תמונה צבעונית לפי החום של המצולמים. לדוגמא, בעל חיים יראה מאוד חם בעוד מקרר יראה מאוד קר בצבעים מנוגדים.

למים חמים ואפילו קרים יש טמפרטורה שונה מהקיר או התקרה. על כן, צילום של המטבח ומיקוד באזורים החשודים מעניק תמונה הפורשת את האזורים הרטובים לעומת היבשים בצבעים שונים.

התשובה היא לא, המצלמה הטרמית היא איננה מצלמה רגילה ועל כן רק בעלי מקצוע רוכשים ומשתמשים בה. בכל מקרה, מדובר בעלות נמוכה בעבור קבלת תמונה של המטבח שלכם מבחינה טרמית לאיתור רטיבות.

דילוג לתוכן