איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות בבת ים

נזילת מים היא אירוע די נפוץ, בעיקר בחורף, אך בהחלט בכל מבנה אשר יש בו צנרת. גשם אשר חודר את הגג בעקבות אטימה לא טובה של הגג, צינור מתפורר או סדוק ואפילו מקלחת או כיור לא אטומים כראוי. הליך איתור נזילות בבת ים מותאם בדיוק למצבים אלו. מציאת מה גורם לנזילה, עצירת המקור אשר גרם לה וכמובן, תיקון הנזק כך שהנזילה גם תיעצר אך גם לא תחזור בשנית.

☑️איתור נזילות בבת ים

☑️טיפול מקיף ומקצועי

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות בבת ים
איתור נזילות בבת ים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור נזילות בבת ים

בכל מבנה בו יש צנרת יכולה להיווצר גם נזילה. על מנת להבין מה המקור לנזילה וגם לעצור אותה, יש להזמין שירות איתור נזילות בבת ים, באם אתם מתגוררים בבת ים, או בעיר אחרת בהתאם למקום מגוריכם. למרות שמדובר בצנרת, לכל נזילה מאפיינים משלה ועל כן גם הליך איתור נזילות בבת ים, למרות שמדובר באותה העיר עבור כל הנזילות, יהיה שונה בין נזילה לנזילה ובין מבנה למבנה.

 

נזילות תת קרקעיות

אחת הדוגמאות לנזילות אשר מחייבות שירות איתור נזילות בבת ים על ידי בעל מקצוע ולאו דווקא על ידי איתור נזילות באופן עצמאי, הן נזילות תת קרקעיות. מדובר בסוג נזילות אשר גם קשה להגיע אליהן וגם קשה לתקן אותן. על מנת להצליח לעצור את הנזילה יש הכרח להשתמש במכשירים אשר יסייעו להתגבר על קשיי ההגעה לצנרת.

בין המכשירים ניתן למצוא מכשיר אקוסטי אשר לא מצריך הגעה ישירות לצנרת אלא רק שידור לתוכה. מעבר לכך יש עוד המון מכשירים אשר בעלי מקצוע עשויים להשתמש בהם על מנת להצליח לאתר את הנזילה ולהבין את מצב הצנרת לעומק.

 

כמה עולה איתור נזילות בבת ים?

כל נזילה שונה מנזילה אחרת ועל כן, גם מחיר איתור נזילות בבת ים יהיה שונה מנזילה לנזילה, למרות שכולן באותה העיר. כן ניתן להגדיר לכל המקרים כי בעבור איתור נזילה בבית ים מחיר אשר מתחיל מ-1200 שקלים ועולה בהתאם לכל מכשיר אשר בעל המקצוע השתמש בו וכמובן גם בהתאם למורכבות ההגעה לנזילה וכמה היא גלויה מעצם היותה או שמא דורשת עבודה קשה כדי רק למצוא את המקור שלה.

 

מחירון איתור נזילות בבת ים כללי

איתור נזילות בבת ים החל מ-₪1200
איתור נזילות תת קרקעיות בבת ים החל מ-₪1200
איתור נזילה בעזרת גז בבת ים החל מ-₪1800

 

לאיתור נזילות בבת ים חייגו 055-978-0890 ☎️

בכל מקרה בו אתם גרים בבת ים וחושדים כי יש נזילה במבנה שלכם.

ראשית, לא תמיד יודעים בוודאות כי הנזילה קיימת בשל העובדה כי מוחבאות ומוסתרת. נוסף על כך, הגעה למקור הנזילה ועצירתה מורכב גם כן בשל הקושי להגיע פיזית לצנרת ולתקן את מה שניזוק.

בגלל שהיא מוחבאת ומתוך רצון לפגוע כמה שפחות בקרקע, ישנם מכשירים אשר מאפשרים גישה אל הצנרת מבלי להרים את כל הקרקע ולפתוח לגמרי את הצנרת.

המחיר מתחיל ב-1200 שקלים אך עולה בהתאם לכל שלב או הליך שנדרש בתהליך. לדוגמא שימוש במכשירי סאונד ובמצלמות מיוחדות, אשר להן עלות נוספת.

דילוג לתוכן