איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות במקלחת

אמנם אתם רגילים לחוות לחות ורטיבות במקלחת שלכם בגלל שמים חמים יוצרים אדי מים המתפזרים ברחבי המקלחת או פשוט כי מי שהתקלח לפניכם לא השקיע באיטום המקלחת או בגירוף המים כראוי, אך לא תמיד הרטיבות מצביעה על שגרה אלא על נזילה או נזק נסתר במקלחת או באמבטיה שלכם. לצורך וידוא ואבחון הרטיבות מומלץ בחום להזמין בדיקת רטיבות במקלחת על ידי איש מקצוע.
במהלך הבדיקה יתבצע חיפוש במקלחת ובקירות חדר המקלחת על מנת לחפש רטיבות חריגה באזור ובהתאם גם את המקור לרטיבות הגלויה או הסמויה שנמצאה.

☑️בדיקת רטיבות במקלחת על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות במקלחת
בדיקת רטיבות במקלחת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

רטיבות ועובש במקלחת

אתם ודאי מכירים את העובש או הפטרת הצומחים על איטום המקלחת שלכם, ובכן זה דבר די שגרתי אך במידה מסוימת. רטיבות במקלחת יכולה לנבוע הן מנזילה בצנרת המוחבאת אך גם בעקבות איטום לא טוב של המקלחת מים יכולים לחדור אל התשתיות, ליצור מעין נזילה ובהתאם גם רטיבות על המקלחת או על קירות המקלחת.

איטום המקלחת מתבצע בשלב הליכי בניית המקלחת וגימורה אך יכול להיות כי האיטום לא היה מספיק טוב ועל כן נוצרת הרטיבות במקלחת.

 

בדיקת רטיבות במקלחת ללא פירוק המקלחת

בעצם, מדובר בבדיקה אשר המטרה שלה גם לבצע חיפוש בתוך המקלחת ומאחורי קירות המקלחת. נראה כי על מנת לבצע בדיקת רטיבות במקלחת יש הכרח לפרק את המקלחת כדי להגיע לתשתית מאחורי הקלעים.

בפועל, בעל מקצוע אשר מוסמך לבצע בדיקת רטיבות במקלחת לא צריך לפרק את המקלחת אלא יכול להשתמש במכשור מיוחד ושיטות מקצועיות כדי לאתר רטיבות סמויה, או במידה והתגלתה רטיבות גלויה, לבצע איתור מעמיק לנזילה.

 

בדיקת רטיבות במקלחת הביתית שלכם

בעל מקצוע אשר מבצע בדיקת רטיבות במקלחת יגיע עד לביתכם, אל המקלחת הביתית שלכם, ויחל באיתור הרטיבות, הן הגלויה והן הסמויה, ובהתאם גם מציאת המקור שלה. בעבור בדיקת רטיבות במקלחת מחיר אשר תואם את גודל המקלחת וכמובן הממצאים. חשוב לזכור כי אמנם מדובר במקלחת הביתית שלכם אין זה אומר שאתם מודעים לכל המתרחש בה ויכול מאוד להיות שישנה רטיבות מאחורי הקירות או אפילו באיטום המקלחת.

 

חיפוש מעמיק במסגרת בדיקת רטיבות במקלחת

נוסף על ביצוע בדיקת רטיבות במקלחת אשר בעל המקצוע יחפש רטיבות גלויה, ישנה חשיבות גם בביצוע בדיקת רטיבות מעמיקה על ידי שימוש במכשירים ובשיטות מיוחדות לביצוע חיפוש מעמיק של רטיבות סמויה במקלחת, מאחורי הקירות או המקלחת והאמבטיה עצמן.

 

כמה עולה בדיקת רטיבות במקלחת?

מחיר בדיקת רטיבות במקלחת נע בסביבות ה-1200 שקלים. במידה ויהיו ממצאים המראים על נזילה סמויה או צורך בחיפוש רטיבות סמויה במקלחת ובחדר המקלחת. במקרה זה העלות תגדל בהתאם לפי ההליכים שיבצע בעל המקצוע כך שכל שלב גם כן עולה באזור הכמה מאות שקלים. בפועל, אם אכן תמצא נזילה שגרמה לרטיבות, המחיר הכולל יכול להגיע גם לכמה אלפי שקלים בתום ההליך.

 

מחירון בדיקת רטיבות במקלחת כללי

בדיקת רטיבות במקלחת מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות במקלחת חייגו 055-978-0890 ☎️

בכל סוג מקלחת. גם אם מדובר בביצוע בדיקת רטיבות במקלחת ביתית או אף במקלחות משותפות כדוגמת מקלחות צבאיות, חשוב לזכור כי הכוונה כמובן גם לאמבטיות ביתיות.

כנראה שלבד לא תוכלו לקבוע קביעה מסוג זה ועל כן מומלץ להזמין בדיקת רטיבות במקלחת כדי לסווג את הרטיבות ולאתר את המקור שלה על ידי איש מקצוע.

לרטיבות במקלחת יש מגוון סיבות אשר הנפוצה שבהן היא נזילה בצנרת המובילה מים אל ומהמקלחת במקרים בהם המים זורמים לא בתוך הצינורות המקובלים הם נספגים בקיר ויוצרים רטיבות.

כמובן שהמשך ההליך הוא כתלות בממצאים שעלו מהבדיקה. לרוב כנראה שיהיה המשך הליך לתיקון מקור הרטיבות. לדוגמא – אם מדובר בנזילה כתוצאה מנזק לצנרת.

דילוג לתוכן