איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בקיר פנימי

כתמים הים על הקיר הם כמעט בוודאות סימנים לנזילה בתוך הקיר או פער אחר. למרות שנראה כי פטריות על הקיר ורטיבות הן נפוצות בכל בית, אין זה אומר כי זה סימן לקיר בריא אלא אפילו מצביע על צורך דחוף בביצוע בדיקת רטיבות בקיר פנימי כדי להבין מה מקור הרטיבות ולעצור אותו.

☑️בדיקת רטיבות בקיר פנימי על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בקיר פנימי
בדיקת רטיבות בקיר פנימי
תוֹכֶן הָעִניָנִים

רטיבות משאירה נזק בקיר

למרות כי אנחנו בהחלט יכול לחיות בשלום עם קיר פנימי בבית שלנו בעל כתם קטן של רטיבות, אך בפועל איננו נשמח לחיות בשלום עם מה שקורה מאחורי הרטיבות. דווקא בגלל שהנזקים והמקור לרטיבות הוא נסתר, היא בהחלט יכולה לגרום נזק חמור לתשתיות המבנה ולקיר עצמו מבלי שבכלל נדע על כך.

 

בדיקת רטיבות בקיר פנימי ללא נזק

למרות שזה נראה מאוד לא הגיוני, ניתן לבצע בדיקת רטיבות בקיר פנימי מבלי לגרום נזק לקיר או מבלי להצטרך לשבור או לקדוח בתוכו. גם אם זיהיתם רטיבות על הקיר, אין זה אומר שבכך היא מסתכמת וסיכוי גבוה שדווקא בתוך הקיר או מאחורי מסתתר המקור לרטיבות אשר הוא הגורם העיקרי לנזק שיכול להיות גם בלתי הפיך בעבור הקיר שלכם.

 

שיטות לביצוע בדיקת רטיבות בקיר פנימי ללא נזק

  1. מעבר על מיפוי הצנרת מאחורי הקיר על מנת להבין באם יש קשר לצנרת
  2. בדיקת איטום לקיר ללא צורך בהריסתו
  3. שימוש במצלמה טרמית על מנת לקבל תמונה של פנים הקיר מבחינת פיזור מים
  4. שימוש במכשירים נוספים אשר מסייעים לגלות באם קיימת נזילה בקיר אשר גרמה לרטיבות

 

בדיקת רטיבות בקיר פנימי וחיצוני

קודם כל חשוב לזכור כי בדיקת רטיבות בקיר פנימי אמנם מתמקדת בקיר פנימי אך היא רלוונטית גם כן לקיר חיצוני. באופן כללי ישנו מגוון רחב של בדיקות רטיבות אשר מותאמות לכל חלק בבית או במבנה.

בדיקת רטיבות בקיר פנימי לרוב תתמקד דווקא במעבר הצנרת בתוך הקיר או רטיבות כתוצאה מנזילה במקום סמוך לעומת בדיקת רטיבות בקיר חיצוני אשר תתמקד גם באיטום של הקיר בעקבות העובדה שהוא חשוף למשקעים חיצוניים כדוגמת גשם אשר עלול לחדור וליצור רטיבות בקיר.

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בקיר פנימי?

מחיר בדיקת רטיבות בקיר פנימי הוא 1200 שקלים אשר מוקדשים לטובת בדיקה ראשונית של רטיבות אשר זיהיתם בעצמכם. אך לשירות בדיקת רטיבות בקיר פנימי מחיר לא קבוע בשל כך שאם יעלה מהבדיקה נזק נוסף, או מקור לנזילה, בעל המקצוע ימשיך לאיתור הנזילה או לתיקון הנזילה ועל כן יגבה מחיר נוסף על העלות הראשונית.

 

מחירון בדיקת רטיבות בקיר פנימי כללי

בדיקת רטיבות בקיר פנימי מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בקיר פנימי חייגו 055-978-0890 ☎️

כדי להזמין בדיקת רטיבות במרתף עליכם פשוט להתקשר לבודק מוסמך. חשוב לפרט את המקרה או החשד במהלך השיחה על מנת שהוא כבר יגיע עם הציוד המתאים לביצוע בדיקת רטיבות במרתף שלכם באופן מיטבי.

 

בדיקת רטיבות בקיר פנימי, באם תמצא ממצאים, מחווה על נזילה או איטום לא מיטבי בקיר שלכם כך שמים נוזלים אליו או בתוכו ומשתקפים על הקיר באופן חיצוני.

שני סוגי הקירות הם קירות במבנה או בבית אך קיר חיצוני חשוף יותר למשקעים חיצוניים ועל כן רטיבות בקיר זה כנראה תהווה חיווי לאיטום לא טוב מול הגשם. רטיבות בקיר פנימי בהכרח מצביעה על נזילה בתוך הבית.

בעיקרון כן תוכל לראות רטיבות בקיר בעצמך, אך ישנה גם רטיבות סמויה אשר נמצאת בתוך הקיר ועל כן לא ניתנת לזיהוי בראייה בלבד ויש צורך בשימוש במכשירים או בשיטות נוספות.

דילוג לתוכן