איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות במטבח

המטבח שלכם, בדומה לחדר המקלחת או האמבטיה שלכם, הוא מקור עיקרי בבית לנזילות ולתופעת רטיבות על הכיור או על השיש. דווקא בגלל שמאחורי הקירות והארונות עוברת צנרת מסועפת ישנה סבירות גבוהה יותר שיגרם נזק בצנרת אשר יגרום לנזילה ובקשר ישיר היא תרום לרטיבות. בדיקת רטיבות במטבח מומלצת כאשר זיהיתם רטיבות באזור המטבח שלכם, אך בכל מקרה כדאי לבצע בדיקה שגרתית לאיתור נזילות ולווידוא תקינות הצנרת.

☑️בדיקת רטיבות במטבח על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות במטבח
בדיקת רטיבות במטבח
תוֹכֶן הָעִניָנִים

על רטיבות ונזקי מטבח אחרים

קודם כל, חשוב לזכור כי רטיבות היא לא הנזק או הפער היחיד היכול להתעורר במטבח שלכם. אמנם להתלבטות באם להזמין בדיקת רטיבות במטבח מחיר אשר יכול למנוע נזק למטבח שלכם (באם יהיו ממצאים בבדיקה), אך ישנם עוד דברים שכדאי לשים לב אליהם במטבח שלכם נוסף על רטיבות.

חוץ מהובלה של מים במטבח יש גם הובלה של חשמל ואספקת גז, וגם נזקים במערכות אלו יכולים לגרום לנזקים רציניים במטבח ואפילו לנזקים בריאותיים או לאסונות.

 

מיקוד בעת בדיקת רטיבות במטבח

במטבח שלכם יכולה להיווצר רטיבות די בקלות בגלל שישנם הרבה מכשירים ומתקנים הצורכים מים. בדיקת רטיבות במטבח לרוב תתחיל, או בעצם תתמקד, קודם כל באזורים ספציפיים בהם סבירות גבוהה יותר להיות מקור הרטיבות או בכללי יכולים להצביע על ממצאים שיעלו בעת בדיקת רטיבות במטבח.

 

מיקוד בדיקת רטיבות במטבח

  1. כיור – אזור הכיור, צנרת מוחבאת וגלויה
  2. מקרר – אספקת מים למקרר (במידה ויש), תקינות מקפיא ואיטום
  3. בר מים – צינור הובלת המים וניקוזם
  4. קירות ותקרת המטבח (לעיתים גם הרצפה)

 

בדיקת רטיבות במטבח ללא נזק

בדיקת רטיבות במטבח היא קודם כל מתמקדת ברטיבות גלויה על קירות המטבח ובעצם על כל דבר הנמצא במטבח. במידה ולא נמצאה רטיבות גלויה, או לחילופין לא היה ניתן מה המקור המדויק הגרם לרטיבות, יהיה מעבר לאבחון מעמיק יותר של רטיבות סמויה או בעצם נזילה סמויה.

בשלב זה, מקצוענים יצליחו לאתר הרטיבות או את הנזק ללא נזק למטבח כדוגמת שבירת קירות או פירוק הכיור על מנת להגיע לצנרת. כמובן שמתבצע שימוש בכשירים ובשיטות מיוחדות ועל כן לא ניתן להגיע לתוצאה כזאת לבדכם.

 

כמה עולה בדיקת רטיבות במטבח?

תשמחו לדעת כי מחיר בדיקת רטיבות במטבח עומד על 1200 שקלים, כך שבכמה מאות שקלים הבודק יוכל לאבחן את הרטיבות שמצאתם, או לחילופין לחפש רטיבות סמויה באזור המטבח שלכם. כפי שצוין לעיל, לרוב רטיבות היא רק קצה הקרחון של התופעה במטבח שלכם ובעצם ישנה נזילה או נזק בצנרת מאחורי הקלעים.

כמובן שלא תרצו להשאיר את המצב כמות שהוא ועל כן תשלמו מחיר נוסף על תיקון מקור הרטיבות או אבחון מעמיק ויסודי יותר של נזילות סמויות.

 

מחירון בדיקת רטיבות במטבח כללי

בדיקת רטיבות במטבח מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות במטבח חייגו 055-978-0890 ☎️

באם זיהית כתמים כהים או סימנים של עובש על אחד מקירות או חלקי המטבח, וכמובן אם ישנה נזילה גלויה באחד ממתקני המטבח כדוגמת הכיור או אפילו בר המים.

לא בטוח אך שווה להזמין בדיקת רטיבות במטבח ליתר ביטחון. בגלל שמדובר בפריט אשר קרוב לכיור יכול להיות שזאת רטיבות רגילה אך גם בהחלט יכול להיות שזאת רטיבות הנובעת מבעיית איטום או נזק אחר.

בדיקת רטיבות במטבח מתאימה לכל מטבח, גם אם מדובר במטבח של מסעדה או חדר אוכל. בכל מקרה, על כל רטיבות שמתעוררת בבית שלכם כדאי להזמין בדיקת רטיבות מתאימה.

רטיבות היא תופעת לוואי נפוצה של נזילה. במקרים בהם מים נוזלים מאחורי הקיר או מהכיור למקומות בהם הם לא אמורים להיות, על פני השטח תופיע רטיבות כתוצאה מספיגת המים.

דילוג לתוכן