איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בחדר השינה

חדר השינה שלנו הוא המקדש. מיטה גדולה אשר מתגעגעים אליה במהלך היום ובאופן כללי אווירה חמימה ונעימה. למרות שלרוב בחדר השינה שלנו אין שוב מתקן מים, בשונה מהמטבח לדוגמא, אך כן יכולה להיות רטיבות ובהתאם גם נזילה סמויה מן העין. במקרה שאכן זיהיתם בעצמכם רטיבות לא מוסברת בחדר השינה שלכם מומלץ לכם מאוד להזמין בדיקת רטיבות בחדר השינה אשר מותאמת לאופי חדר השינה ותסייע לכם לזהות נזקים סמויים מן העין וכמובן לתקן אותם.

☑️בדיקת רטיבות בחדר השינה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בחדר השינה
בדיקת רטיבות בחדר השינה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

רטיבות

רטיבות לרוב תראה ככתם כהה על הקיר שלכם או לחילופין על התקרה או הרצפה. רטיבות יכולה להיות סימן זיהוי לנזילה או נזק אחר בצנרת המוחבאת מאחורי הקיר. ישנן מספר סיבות לכך שאכן יעלו ממצאים במהלך בדיקת רטיבות בחדר השינה.

 

סיבות להופעת ממצאים במהלך בדיקת רטיבות בחדר השינה

  1. נזילה בתוך הקיר או מתחת לרצפה
  2. איטום לא טוב של הקירות מפני המים הזורמים בבית
  3. חורים בקירות חיצוניים בחדר השינה אשר מאפשרים למים להיספג בקיר

 

נזקים אשר בדיקת רטיבות בחדר השינה תמנע

כאמור חדר השינה שלכם הוא חדר ובו רהיטים אשר מן הסתם תרצו שיישארו יבשים כל הזמן. מעבר לממש רטיבות או זרימה של מים באזור חדר השינה שלכם, רטיבות יכולה לגרום לפטרת ולעובש בקירות ורהיטים שלכם. עובש זה יכול לגרום לתגובה אלרגית חריפה (כתלות באדם הנמצא בחדר) ובאופן כללי לא בריאים לנשימה.

חשבו כמה זה מסוכן כשמדובר בחדר השינה שלכם בו אתם נמצאים כמחצית מהיממה שלכם. לא יהיה רחוק להגיד כי בעבור בדיקת רטיבות בחדר השינה מחיר אשר שווה את הנזקים העלולים להיגרם ללא נטרול הרטיבות בחדר השינה שלכם.

 

שיטות לביצוע בדיקת רטיבות בחדר השינה

אמנם מדובר בחדר השינה שלכם, אך בעבור מבצע בדיקת רטיבות בחדר השינה מדובר בחדר אשר בהחלט לא אמורות להיות בו נזילות או רטיבות. על מנת לזהות את מקור הרטיבות, או בעצם אם בכלל קיימת, הבודק ישתמש בשיטות חדשניות ובמכשור מתאים למקצוענים בלבד.

 

שיטות לביצוע בדיקת רטיבות בחדר השינה

  • בדיקת הצנרת בחדר השינה על פי תכנון המבנה
  • צילום טרמי של הקירות, הרצפה והתקרה על מנת לקבל תמונה על רטיבות סמויה
  • חיפוש רטיבות גלויה באופן יסודי בכל הקירות, הרצפה והתקרה
  • איתור נזילות באזור חדר השינה על מנת להסביר את הרטיבות שנצפתה

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בחדר השינה?

על השאלה מה הוא מחיר בדיקת רטיבות בחדר השינה קשה לענות תשובה חד משמעית שכן העלות הסופית היא כתלות במה התגלה במהלך ביצוע בדיקת רטיבות בחדר השינה. אם אכן התגלה חשד לנזילה הבודק יבצע גם כן איתור נזילות בחדר השינה מה שיוביל לתוספת כספית לעלות המקורית.

בעיקרון בדיקת רטיבות בחדר השינה תעלה לכם 1200 שקלים, אך צפו לפעולות נוספות ובהתאם גם לעלות נוספת.

 

מחירון בדיקת רטיבות בחדר השינה כללי

בדיקת רטיבות בחדר השינה מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בחדר השינה חייגו 055-978-0890 ☎️

קודם כל, תמיד כדאי לבצע בדיקה תקופתית על מנת לוודא שלא קיים נזק אשר נסתר מעינינו, אך על אחת כמה וכמה, יש להזמין בדיקה זאת כאשר זיהיתם רטיבות או חשד לרטיבות בחדר השינה שלכם.

רטיבות יכולה לגרום לעובש או לפטרת בקיר, במקרים בהם אכן תתפתח אחת מתופעות אלה עלול להיגרם נזק לבריאות שלכם, במיוחד אם אתם בעלי אלרגיות.

בדיקת רטיבות בחדר השינה תגלה גם רטיבות סמויה בקיר שלכם או בתקרה בחדר השינה. בעצם בפועל, יכול להיות שהרטיבות שזיהיתם בחדר השינה שלכם מצביעה על רטיבות סמויה גם כן.

בחדר השינה שלכם, באם תמצא רטיבות, תצטרכו להמשיך משם לתיקון מקור הרטיבות כדי לא לגרום נזק נוסף לחדר השינה שלכם ולצנרת אשר גרמה לרטיבות.

דילוג לתוכן