איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בקיר חיצוני

כנראה שלהזמין טכנאי לממיר יעלה לכם בראש בתדירות הרבה יותר גבוהה מאשר להזמין בדיקת רטיבות בקיר חיצוני לבית שלכם. מצטערים לבשר לכם כי זאת החלטה שגויה. ישנם מקרים בהם מתפתחת רטיבות בתוך הקיר שלכם, כתוצאה מנזילה או מנזק אחר הנגרם לקיר, ואינכם אפילו מודעים לקיומה של רטיבות זאת, ולמען האמת, כנראה שללא בעל מקצוע אפילו לא תדעו על קיומה גם בעתיד.

☑️בדיקת רטיבות בקיר חיצוני על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בקיר חיצוני
בדיקת רטיבות בקיר חיצוני
תוֹכֶן הָעִניָנִים

בדיקת רטיבות בקיר חיצוני

כנראה שלא תאמינו אך להחלטה באם להזמין בדיקת רטיבות בקיר חיצוני מחיר אשר יכול להיות כבד לקיר שלכם ולמבנה כולו. בגלל שמדובר בקיר חיצוני הוא חשוף לגשם ועל כן רטיבות בו לא בהכרח מצביעה על נזילה שקל לתקן בצנרת אלא על איטום לא טוב של הקיר אשר יגרור תיקון של הקיר כולו כדי למנוע ממים להמשיך לנזול אל תוך הקיר וליצור בו רטיבות.

 

בדיקת רטיבות בקיר חיצוני של בית קרקע

בבית קרקע ישנם קירות חיצוניים אשר פונים לרחוב או לסביבה החיצונית בה ממוקם הבית, אך גם קירות פנימיים אשר מחלקים את הבית לחדרים ואינם פונים החוצה כלל. קיר חיצוני בבית פרטי חשוף גם למשקעים כדוגמת גשם, גם לנזקים ממערכת ההשקיה בחצר (כמובן שבמידה וקיימת) וגם לנזקים המגיעים מהקרקע עצמה, עליה הם עומדים.

כאשר זיהיתם רטיבות מחוץ לבית בקיר חיצוני היא פחות מסוכנת מאשר רטיבות בקיר חיצוני אך בצדו הפנימי, כי בצד זה לא אמור להיות מגע עם גשם.

 

בדיקת רטיבות בקיר חיצוני של דירה

בשונה מבית פרטי, בדירה הקירות החיצוניים יכולים להיות קירות חיצוניים אל תוך לובי הקומה או לחילופין קירות חיצוניים ממש לחוץ הבניין. סביר יותר שתופיע רטיבות בקיר החיצוני לבניין כולו, ובאם מופיעה רטיבות בקיר חיצוני הפונה דווקא ללובי, או לדירה אחרת, כנראה שמדובר בבעיה בצנרת העוברת בתוך הקיר – הצנרת של הבניין כולו או של הדירה הסמוכה.

אל תשכחו כי קירות חיצוניים של דירה יכולים להיות גם מטרים רבים מעל האדמה ועל כן חשופים למזג אוויר יותר קר ופחות לנזקים לקירות אשר מגיעים מהקרקע.

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בקיר חיצוני?

החלטתם להזמין בדיקת רטיבות בקיר חיצוני אך אתם רוצים לחסוך כמה שאפשר על הוצאה זאת. תשמחו לדעת כי מחיר בדיקת רטיבות בקיר חיצוני עומד בסך הכל על כ-1200 שקלים.

אמנם בפועל הבדיקה יכולה להביא לגילוי של נזילות או בעיות איטום ועל כן תאלצו להוסיף כסף בהתאם לפעולות שיבצע בעל המקצוע בקיר שלכם. לצורך העניין, במקרה שתזוהה נזילה בדירה שלכם, התיקון יעלה לכם עוד 500 שקלים נוסף על עלות הבדיקה.

 

מחירון בדיקת רטיבות בקיר חיצוני כללי

בדיקת רטיבות בקיר חיצוני מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בקיר חיצוני חייגו 055-978-0890 ☎️

מיקום הקיר משפיע על הגורמים לרטיבות וגם על השיטות בהן ישתמש בעל המקצוע. זכרו כי קיר חיצוני חשוף לסביבה אחרת מאשר הקיר הפנימי, וגם כי התשתיות עוברות לרוב בקירות הפנימיים.

בעצם כל קיר אשר עוטף את הבית, כמו שמו – חיצוני אליו. צד אחד של הקיר הוא בתוך הבית והצד השני פונה לרחוב או לשטח בו ממוקם המבנה.

בחורף יורדים גשמים רבים אשר פוגעים גם בקיר החיצוני. סביר יותר כי גשם ייספג בקיר ויגרום לרטיבות גם בצדו השני של הקיר לעומת בעונת הקיץ.

אם הרטיבות היא חיצונית על הקיר, יש להעמיק את החיפוש לחיפוש של רטיבות או נזילה סמויה. כאשר נמצא המקור לרטיבות יש לטפל בו על מנת להפסיק אותה ולהפסיק את הנזק הנגרם לקיר.

דילוג לתוכן