איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בחדר השינה

יש סיבות שונות שגורמות להופעת מוקדי רטיבות בחדר השינה. עם זאת, הנזקים שנגרמים בגלל רטיבות כזו לא קשורים לסיבה המקורית. בכל מקרה, הנזקים עלולים להיות פגיעה באיכות החיים וגם ירידה בערך הנכס. לכן, חשיפה מוקדמת של מוקד רטיבות בחדרי השינה היא השקעה לכל דבר ועניין.
אנחנו יכולים לתחזק עבורך את הנכס ולאתר את המקור של הנזילה. אחרי שנבין איפה בדיוק הנזילה מתחילה או מה גרם לרטיבות, נמצא את הפתרון הכי יעיל ורלוונטי. בעקבות היכולת שלנו לשלב בין איתור המקור של הרטיבות לבין התיקון של הבעיה, אנחנו מלווים אותך בפרויקט חסכוני ומשתלם.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בחדר השינה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בחדר השינה
מוקדי רטיבות בחדר השינה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות בחדר השינה – איתור מקצועי ותיקון אמין

איתור מקצועי של מוקדי רטיבות בחדר השינה מאפשר להתחקות אחר הבעיה. בחלק מהמקרים, מגלים למשל שמוקדי הרטיבות הופיעו בגלל תקלה באינסטלציה. זה שכיח מאוד בחדרי שינה מאסטר שיש בהם גם חדרי שירותים, אולם קיים גם בחדרי שינה קטנים ובגלל תקלות אצל השכנים. אז אם רוצים לטפל בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים, צריך להתחקות אחר המקור של הרטיבות.

 

למה יש רטיבות בחדרים הפנימיים?

מלבד נזילות מים או תקלות אינסטלציה אצל השכנים, יש עוד כמה סיבות שגורמות להופעת מוקדי רטיבות בחדר השינה. קודם כל, מוקד רטיבות בחדרי השינה מופיע גם בגלל עיבוי. אם אין אוורור של חדרי השינה ונוצר מצב של עודף לחות, התוצאה תהיה כתמי רטיבות, עובש ופטריות על הקירות.

בנוסף, הרטיבות עלולה להיגרם בגלל איטום לקוי – הן של המבנה והן של המפתחים והחלונות. בכל אחד מהמקרים האלה, לא יעבור הרבה זמן עד שניתן יהיה להיווכח גם בנזקים.

 

סכנות בעקבות מוקדי רטיבות בחדר השינה

יש כמה סכנות בולטות שעלולות להיגרם בעקבות הופעת מוקדי רטיבות בחדר השינה:

  1. נזקים לרכוש ולציוד האישי – הסכנה העיקרית היא נזקים לרכוש ולציוד האישי. אם לא מטפלים בזמן במוקדי הרטיבות, היא תתפשט על גבי הקירות הפנימיים והתקרה ותשתלט גם על הרכוש שיש בחדרי השינה, על הריהוט ועל המיטות.
  2. פגיעה בערך הנכס – כמעט בלתי אפשרי למכור בית שבחדרי השינה שלו או בחדרים פנימיים אחרים יש מוקדי רטיבות. אם לא רוצים לספוג את העלויות של הפגיעה בערך הנכס, עדיף לשלם באופן חד פעמי על מחיר מוקדי רטיבות בחדר השינה והתיקון שלהם.
  3. נזקים בריאותיים – מוקדי רטיבות מחמירים מהר וגורמים להופעת טחב. כאמור, יש גם את הסכנה של הופעת פטריות ועובש. עם הזמן, מי שנושם את הפטריות והחיידקים הללו פוגע בבריאותו.

 

החשיבות של טיפול מוקדם ברטיבות

חשוב מאוד לזהות מוקדם מוקדי רטיבות בחדר השינה ולאחר מכן לטפל בהם. ככל שמזהים מוקדם יותר נסיבות של הופעת מוקד רטיבות בחדרי השינה של הבית, כך עולה הסיכוי למניעת נזקים בלתי הפיכים לרכוש, לערך הנכס או לבריאות. חוץ מזה, עדיף לטפל מוקדם ברטיבות כדי למנוע ממנה להמשיך להתפשט לשאר החדרים של הבית. זה אולי נשמע קיצוני, אבל האמת היא שמקרים כאלה מתרחשים בתדירות גבוהה מאוד.

 

כמה עולה טיפול במוקדי רטיבות בחדר השינה?

העלות של תיקון מוקדי רטיבות בחדר השינה תלויה בסיבה לתקלה. עם זאת, בהצעה על מוקדי רטיבות בחדר השינה מחיר נקבע לפי פרמטרים אובייקטיביים כגון זמינות השירות, סוג המכשור שבו משתמשים כדי לאתר את המקור של הנזילה, גודל השטח שבו יש רטיבות, גודל חדר השינה במ"ר ועוד.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בחדר השינה כללי

טיפול במוקדי רטיבות בחדר השינה מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות במטבח מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בדירה מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בחדר השינה חייגו 055-978-0890 ☎️

רטיבות עלולה להופיע בכל מקום בבית וגם בחדרי שינה.

שינויי צבע, קילופי צבע, בועות ועיוותים מעידים על רטיבות של הקיר או של התקרה.

רטיבות מתקנים רק אחרי ייבוש של הקיר, איטום וצביעה מחדש.

נזילת מים מאתרים עם ציוד מתקדם כמו מצלמה טרמית.

דילוג לתוכן