איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בחניה

חניה יבשה היא תנאי לתחזוקה נכונה של הרכב. אם החניה לא יבשה בגלל שיש בה רטיבות או נזילות, זה אומר נזקים בלתי הפיכים לרכב וכמובן גם ירידת ערך מאסיבית. לכן, חשוב מאוד לזהות מוקדי רטיבות בחניה ולאתר את המקור שלהם. לאחר מכן, כל שנותר הוא לתקן את הבעיה ולהחזיר את החניה למקום היבש שעבורו הרכב ראוי.
לאחד הצוותים שלנו יש את כל הכלים הנדרשים על מנת לפענח מוקד רטיבות בחניות. אנחנו מכירים מקרוב את התחום, יש לנו ניסיון מוכח ומאחורינו עומדים לקוחות מרוצים בפריסה ארצית רחבה. מבחינתך, באמצעות יצירת קשר איתנו לתיקון מוקדי רטיבות בחניה מחיר חד פעמי הופך להשקעה משתלמת – לך ולרכב.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בחניה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בחניה
מוקדי רטיבות בחניה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות בחניה לאיתור מקצועי

איתור מקצועי הוא תנאי להתמודדות אפקטיבית עם מוקדי רטיבות בחניה. אם לא מאתרים באופן מקצועי את הסיבה לתקלה, לא יעבור הרבה זמן שעד שמוקדי הרטיבות יופיעו שוב פעם. אבל בניגוד למוקדי רטיבות שמופיעים ברחבי הבית ולכן בדרך כלל קל לזהות אותם גם בעין בלתי מזוינת, עם חניה זה עלול להיות הרבה יותר מסובך.

 

רטיבות בחניה מקורה

יש הבדלים בין סוגים שונים של מוקדי רטיבות בחניה. קודם כל, מוקד רטיבות בחניות מקורות לא דומה למוקד של רטיבות בחניה פתוחה. אם החניה רטובה, מדובר בעיקר על רטיבות שמגיעה מכיוון הרצפה. במקרים כאלה אפשר לשלול מלכתחילה בעיות איטום אלא להתמקד רק בתקלות בצנרת ובפיצוצי מים. מנגד, בחניה מקורה עם גג שיש עליו כתמי רטיבות – הסיבות עשויות להיות הרבה יותר מגוונות.

 

מוקדי רטיבות בחניה – למה זה קורה?

הנה על קצה המזלג כמה סיבות שונות שבגללן מופיעים מוקדי רטיבות בחניה מקורה:

  • בעיות איטום של התקרה
  • ניקוז לא מספיק אפקטיבי של מים בחורף
  • פגם או עיוות של המרזב

 

במילים אחרות, מה שצריך לבדוק זה באיזה סוג של חניה מדובר, מה הגודל שלה במ"ר ואיפה נמצאים רוב בגורמי הסיכון. על בסיס המידע הזה, קל יותר להחליט כיצד לגשת לתיקון של מוקד רטיבות בחניות שונות וכך למנוע מהתקלה לחזור בעתיד.

 

רטיבות בחניה תת קרקעית

עניין הרבה יותר מורכב מתרחש עם מוקדי רטיבות בחניה תת קרקעית. כאן ברור מאליו שלא מדובר על חשיפה ישירה למים, אלא על בעיות איטום בקירות או בתקרה. במקביל, חניה תת קרקעית למעשה חשופה לנזקי רטיבות גם בגלל נזקי צנרת – כמו למשל בבנייני מגורים משותפים או בבנייני משרדים. בכל אחד מהבניינים האלה, לא נדיר שיש פיצוצי מים שגורמים להופעת רטיבות בחניה וסביב הרכבים.

 

כמה עולה מוקדי רטיבות בחניה?

לא כדאי להקל ראש במשמעות ובחשיבות של מוקדי רטיבות בחניה. למרות שצריך לשאת בהוצאות על מחיר מוקדי רטיבות בחניה ועל עלות התיקון, זה משתלם יותר מאשר לספוג את הנזקים שעלולים להיגרם לרכב. חוץ מזה, רטיבות שלא מתוקנת בזמן רק הולכת ומחמירה – עד למצב של הצפות מים, נזילות וחשבונות מים מופרזים עבור כל הבניין.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בחניה כללי

טיפול במוקדי רטיבות בחניה מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בחניה חייגו 055-978-0890 ☎️

חניה מקורה וחניה פתוחה בנויות בצורה אחרת. לזה יש להוסיף את המאפיינים המיוחדים של חניה תת קרקעית, בעיקר משום שהיא נמצאת מתחת למבנה ולכן הסיכונים בה אחרים לגמרי.

הדרך לזהות איפה מתחילה הנזילה ומה גרם להופעת מוקדי הרטיבות היא להשתמש בציוד משוכלל ומתקדם. בפועל, משתמשים במצלמה טרמית, סיב אופטי, רובוט זעיר או איתור נזילות על ידי גז.

הדרך לתקן רטיבות היא לבדוק מה גרם לה. אחרי שיודעים מה גרם לרטיבות, ניתן לבחור האם לתקן אותה באמצעות שיפור האיטום או בעזרת החלפת הצנרת.

חשוב לתקן מהר רטיבות כי היא נוטה להחמיר מהר. כאשר הרטיבות מחמירה עלולה להיגרם הצפת מים שמסכנת את הרכב ואת חיי הדיירים.

דילוג לתוכן