איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות במקלחת

הופעת מוקדי רטיבות במקלחת עלולה להיות עניין מתעתע ומבלבל. מצד אחד, המקלחת היא ממילא  חדר רטוב שיש בו המון חשיפה למים ולחות. מצד שני, יש תקלות שונות שגורמות לרטיבות מאחורי הקיר או התקרה. אז כאשר הרטיבות מתחילה מאחורי הקיר או התקרה או נגרמת בגלל עיבוי לקוי, התוצאה עלולה להיות נזקים בלתי הפיכים למבנה ולאיכות החיים.
מה שכדאי לעשות זה לחשוף מוקדם מוקד רטיבות במקלחות ולהתייעץ עם בעלי מקצוע כמו שלנו בכל מקרה של דילמה והתלבטות. כך מזהים בצורה מבוססת איפה בדיוק הנזילה מתחילה, האם הבעיה נגרמת בגלל איטום לקוי או עיבוי ומה אפשר לעשות כדי למנוע ממנה לחזור בעתיד. אז כל עוד בעלי המקצוע שלנו יהיו מעורבים מוקדם – איך לך סיבה לדאוג.

☑️טיפול במוקדי רטיבות במקלחת על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות במקלחת
מוקדי רטיבות במקלחת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות במקלחת ותיקון מקצועי

הופעת מוקדי רטיבות במקלחת עלולה להיגרם בגלל סיבות שונות. בשלב הראשון, מה שעושים זה לנסות להתחקות אחר מקור הרטיבות. בשלבים האלה בודקים למשל אם המקור של הרטיבות הוא במשהו שקורה בתוך הצנרת, בקירות החיצוניים או אולי אצל השכנים.

בשלב השני, בודקים מה תהיה הדרך הכי נכונה ויעילה להחזיר את הקיר לקדמותו. ברוב המקרים, עבודת התיקון דורשת קילוף מלא של הרטיבות ולאחר מכן ייבוש וצביעה מחדש.

 

איך מזהים שיש רטיבות בקירות או בתקרה?

השאלה המתבקשת היא כיצד בכלל מזהים שהופעת מוקדי רטיבות במקלחת היא תוצאה של תקלה ולא של תהליך טבעי. אם ממילא יש הרבה מים במקלחת ולאור זה שלעיתים קרובות הם משפריצים לכל עבר, זה בהחלט הגיוני שיופיעו מוקדי רטיבות גם על הקירות או התקרה. אבל בפועל, הופעת מוקד רטיבות על רקע תקלה היא בעלת מאפיינים אחרים לגמרי.

הנה למשל כמה סימנים שמעידים על כך שככל הנראה יש בעיה מהותית יותר שגרמה להופעת מוקד רטיבות במקלחות בפרט ובחדרים רטובים בכלל:

  • שינויי צבע באזורים שונים של הקיר או התקרה
  • קילופי צבע שאין להם הסבר אחר
  • בועות או עיוותים באזורים קרובים של הקיר
  • ריח רע מהקיר או התקרה
  • הופעת כתמי עובש ופטריות
  • ריח של טחב בכל חדר המקלחת וגם אחרי אוורור

 

מוקדי רטיבות במקלחת בגלל עיבוי

רמות גבוהות של לחות עלולות גם הן להעלות את הסיכון להופעת מוקדי רטיבות במקלחת. כאן לא בהכרח מדובר על בעיה קונסטרוקטיבית כמו נזילת מים או איטום לקוי, אלא על תופעה מתמשכת של הצטברות עיבוי על הקירות.

ברוב המקרים, עיבוי שגורם להופעת מוקד רטיבות במקלחות נפוץ כי אין פתחי אוורור או בגלל שהפתחים הקיימים לא מספיק גדולים להוצאת עודף אוויר לח. ספציפית במקלחות ובחדרים רטובים, ניתן לנסות למנוע את הבעיה על ידי הנחת קולט אדים והתקנת  מאוורר פליטה.

 

החשיבות של טיפול במוקדי הרטיבות

חשוב מאוד לזהות מוקדי רטיבות במקלחת כמה שיותר מוקדם. כאשר מזהים את הסיבה לתקלה מוקדם, מעלים את הסיכוי לכך שהתיקון יהיה אפקטיבי. חוץ מזה, בכל הצעה על מוקדי רטיבות במקלחת מחיר ממילא מגלם בתוכו את החשיפה של המקור ואז את התיקון. לכן, משתלם יותר לזהות מוקדם את הסיבה לתקלה ואז לשלם כדי לתקן אותה – מאשר לחכות ולשלם ביוקר על נזקים למבנה, לרכוש האישי, למכשירי החשמל ולציוד.

 

כמה עולה טיפול במוקדי רטיבות במקלחת?

הופעת מוקדי רטיבות במקלחת מחייבת השקעה כספית יחסית קטנה. בהקשר הזה, היתרון הוא שההשקעה מחזירה את עצמה ברגע שמוכרים או משכירים את הנכס. לכן, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע ולהכיר את המחירון המקובל בענף.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות במקלחת כללי

טיפול במוקדי רטיבות במקלחת מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות במקלחת חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל עיבוי או תקלות בתשתית.

באמצעות פתיחת חלון או התקנת קולטי לחות.

ריח של טחב, חיידקים, פטריות וחשבון מים מנופח.

עלות התיקון של רטיבות עומדת על כמה מאות שקלים בלבד.

דילוג לתוכן