איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בקיר פנימי

היכרות עם סוגים שונים של מוקדי רטיבות בקיר פנימי יכולה לעזור להתמודד עם התקלה מהר וביעילות. במילים אחרות, יש קשר ישיר בין האופן שבו מפענחים את הסיבה להופעת מוקדי הרטיבות – לבין הדרך שבה בוחרים לטפל בה. אם לא יודעים במדויק מה גרם להופעת הרטיבות דווקא בקיר הפנימי של הבית, סביר להניח שלא ניתן יהיה לפתור את הבעיה.
התפקיד שלנו הוא לעמוד לרשותך בשלבים שונים של זיהוי מוקד רטיבות בקירות פנימיים. לנו יש את הניסיון שחיפשת על מנת לרכז את כל השירותים החשובים תחת קורת גג אחת, כמו גם מכשור מתקדם שיחסוך עבורך זמן וכסף. לכן הצעד הבא צריך להיות הזמנת השירות שלנו כדי לתקן ולחשוף את כל מוקדי הרטיבות שיש סביבך – עם או בלי שתהיה מודע אליהם.
הדרך שלך לטפל במוקדי הרטיבות עוברת בהשארת פרטים אצלנו באתר או ביצירת קשר עם נציגי החברה.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בקיר פנימי על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בקיר פנימי
מוקדי רטיבות בקיר פנימי
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות בקיר פנימי בגלל בעיות אינסטלציה

הסיבה העיקרית להופעת מוקדי רטיבות בקיר פנימי היא בעיות אינסטלציה. מערכת האינסטלציה של בית פרטי עוברת בין כל האזורים השונים והיא גם חשופה לסוגים שונים של תקלות.

כאשר יש למשל נזילת מים בתוך הצנרת, לא יעבור הרבה זמן עד שניתן יהיה לראות את סימני הרטיבות על הקירות. במקרים אחרים, יכול להיות שמוקדי הרטיבות יופיע בגלל בעיה באינסטלציה שמתחילה בקטן אבל מחמירה בגלל חוסר טיפול והתייחסות.

 

בעיות איטום וניקוז שגורמות להופעת רטיבות בקיר פנימי – יש דבר כזה?

השאלה היא האם יכול להיות מצב שבו מוקדי רטיבות בקיר פנימי מופיעים בגלל בעיות איטום וניקוז. מצד אחד, בעיות באיטום של המבנה גורמות להופעת סוגים שונים של מוקדי רטיבות. מצד שני, הקיר הפנימי אמור להיות מוגן כי אין לו ממשק משותף עם החלק החיצוני.

אבל בפועל, מוקד רטיבות בקירות פנימיים בהחלט יכול להיות תולדה של בעיות איטום וניקוז חמורות יותר. הסיבה לכך היא שלמים יש נטייה להגיע מהר ממקום למקום, גם אם לכאורה נראה שאין חיבור בין הקירות.

 

מוקדי רטיבות בקיר פנימי בגלל תקלות אצל השכנים

אי אפשר לדבר על סוגים שונים של מוקדי רטיבות בקיר פנימי בלי להזכיר תקלות שמתרחשות אצל השכנים. כאן הבעיה האמיתית היא לא רק מחיר מוקדי רטיבות בקיר פנימי מבחינת ההשלכות על ערך הנכס והנזקים לציוד האישי, אלא זה שבכלל אי אפשר לזהות את הבעיה עד שהיא הופכת להיות ממש חמורה.

במילים אחרות, תקלת אינסטלציה אצל השכנים היא באחריות של אנשים אחרים – אבל ההשלכות שלה היא על הבית שלנו. אז במקרים כאלה, צריך להיות ערניים למה שקורה בכל הבניין ובמידת הצורך להעלות את השאלות הרלוונטיות מול השכנים קרובים שאיתם חולקים קירות או תשתיות צנרת.

 

מניעת עיבוי של קירות פנימיים – טיפים והמלצות

מוקדי רטיבות בקיר פנימי שמופיעים בגלל בעיות עיבוי אפשר לפתור פחות או יותר בצורה עצמאית. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור:

  • אווררו את חלל הפנים לעיתים קרובות באמצעות פתיחת חלון
  • בצעו איטום תקופתי של הקירות החיצוניים בבית או בדירה
  • שפרו את מערכת הניקוז והמרזבים שיוצאת מהגג
  • אל תפשרו על איכות פתרונות האיטום לגג

 

כמה עולה טיפול במוקדי רטיבות בקיר פנימי?

העלות של תיקון מוקדי רטיבות בקיר פנימי תלויה בסיבה לתקלה. בהצעה על מוקדי רטיבות בקיר פנימי מחיר נקבע לעיתים קרובות לפי גודל השטח שאותו צריך לתקן, לפי חומרת הנזק ולפי הנגישות אל המבנה. עם זאת, אפשר לקבל הצעת מחיר מסודרת מראש כדי למנוע הפתעות של הרגע האחרון.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בקיר פנימי כללי

טיפול במוקדי רטיבות בקיר פנימי מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בקיר פנימי חייגו 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות אפשר לזהות בעין בלתי מזוינת או באמצעות מכשור מתקדם ומשוכלל.

נזילה מתקנים באמצעות החלפה של הצנרת.

אפשר לדעת איפה הנזילה מתחילה עם מצלמה טרמית.

עיבוי מונעים באמצעות סירקולציה של האוויר.

דילוג לתוכן