איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות במטבח

היכרות עם המאפיינים השונים של מוקדי רטיבות במטבח היא תנאי לטיפול אפקטיבי בבעיה. אם יוצאים מתוך נקודת הנחה שהרטיבות היא רק סימפטום לבעיה חריפה ורחבה יותר, יש צורך להתייעץ עם בעלי מקצוע על מנת לתקן אותה. חוץ מזה, מומלץ לנצל את ההזדמנות של חשיפת מוקד רטיבות במטבחים על מנת לטפל בבעיה מהשורש.
לנו למשל יש את כל הכלים והמיומנות הנדרשים על מנת לתקן עבורך את הבעיה. אנחנו קודם כל נשתמש במכשור מתקדם על מנת להבין איפה הבעיה מתחילה ואז ננסח עבורך תכנית לפתרון. בהמשך, נוכל להפעיל כלים מקצועיים כדי לתקן את הרטיבות ולהחזיר את המטבח שלך לשגרת פעילות רגילה.
הרטיבות לא חייבת להיות חלק בלתי נפרד מהמטבח שלך – כי אנשי המקצוע שלנו יכולים לעמוד לרשותך בהקדם.

☑️טיפול במוקדי רטיבות במטבח על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות במטבח
מוקדי רטיבות במטבח
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות במטבח וטיפול מקצועי בנזקים

טיפול מקצועי בסוגים שונים של מוקדי רטיבות במטבח מבוסס על זיהוי של הבעיה ולא רק של הסימפטומים. נוח יחסית לראות את כתמי הרטיבות גם בעין בלתי מזוינת, אבל יש צורך במכשור מתקדם על מנת לבדוק איפה הרטיבות מתחילה. בנוסף, כדאי להשתמש במכשור מתקדם כדי למנוע הרס מיותר. באופן כזה ניתן לתקן כל סוג של מוקד רטיבות במטבחים בלי שזה יגרור הוצאות מיותרות מצד בעלי הנכסים.

 

מה גורם להופעת מוקדי רטיבות

כיום כבר ברור שיש גורמי סיכון שמעלים את הסיכוי להופעת מוקדי רטיבות במטבח. הנה למשל כמה גורמי סיכון כאלה:

  1. רטיבות בתקרה של המטבח בגלל תקלת אינסטלציה אצל השכנים
  2. רטיבות בקירות של המטבח בגלל עיבוי
  3. רטיבות ברצפה, על הקיר או בתקרה בגלל פיצוץ מים
  4. רטיבות במטבח בגלל נזילת מים בצנרת של הבית

 

מטבע הדברים, תיקון של רטיבות שנגרמת בגלל תקלת אינסטלציה של השכנים לא מתבצע כמו תיקון של רטיבות שנגרמת בגלל עיבוי. בכל מקרה צריך לקלף את הקיר ולאחר מכן לסייד ולצבוע אותו, אבל חשוב לטפל בשורש הבעיה לפי מה שגרם לה.

 

מוקדי רטיבות במטבח והייחודיות שלהם

יש גם מאפיינים מיוחדים של מוקדי רטיבות במטבח שלא קיימים בחדרים אחרים בבית. ראשית, המטבח הוא חדר שיש בו המון תנועה אבל גם לחות וחשיפה למים ולרטיבות. אז בניגוד לחדרי שינה למשל, המטבח חשוף יותר לנזקים של עיבוי ובהמון מקרים הלחות מצטברת על הקירות רק משום שהוא אינו מספיק מאוורר.

שנית, הייחודיות של המטבח באה לידי ביטוי בכך שהוא מכיל את מוצרי המזון. אם יש רטיבות במטבח שלא מטופלת כמו שצריך, זה אומר שגם הירקות או קופסאות האוכל נמצאים בסכנה. במקרים כאלה, חשוב להקדים תרופה למכה ולזהות איפה הרטיבות מתחילה ומה גרם לה.

 

הבדלים בין סוגים שונים של מוקדי רטיבות

הכי טוב להכיר את ההבדלים בין סוגים שונים של מוקדי רטיבות במטבח לאחר התייעצות עם בעלי מקצוע. באמצעות התייעצות עם בעלי מקצוע אפשר להשתמש במכשור טכנולוגי מתקדם כגון מצלמה טרמית, סיב אופטי וכן הלאה. בהמשך, משתמשים בידע של בעלי המקצוע כדי לשים את האצבע על המאפיינים של כל מוקד רטיבות ועל מה שמיוחד בו בהשוואה לחדרים אחרים בבית.

 

כמה עולה מוקדי רטיבות במטבח?

הוצאה חד פעמית של כמה מאות שקלים אמורה להספיק על מנת לכסות את הטיפול בסוגים שונים של מוקדי רטיבות במטבח. עם זאת, מחיר מוקדי רטיבות במטבח נקבע לא רק לפי עלות התיקון. מלבד התיקון, בשירותים של מוקדי רטיבות במטבח מחיר מושפע מהנגישות אל המטבח, מגודל כתמי הרטיבות ומרמת הדחיפות שנדרשת מצד בעלי המקצוע.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות במטבח כללי

טיפול במוקדי רטיבות במטבח מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בחדר השינה מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בדירה מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות במטבח חייגו 055-978-0890 ☎️

רטיבות נגרמת בעיקר בגלל בעיות עיבוי, איטום לקוי, פיצוצי מים ונזילות מים.

נזילה מתקנים על ידי החלפת הצנרת.

המטבח ייחודי כי יש בו אוכל ומזון שעלולים להיפגע בגלל הרטיבות. 

חשוב לתקן רטיבות כדי למנוע נזק לרכוש, למבנה ולציוד.

דילוג לתוכן