איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בקיר חיצוני

מי גשם עלולים לחדור אל קירות חיצוניים ועם הזמן להמשיך פנימה גם אל המבנה. במקביל, המון מקרים של הופעת מוקדי רטיבות בקיר חיצוני נגרמים בגלל תקלות אינסטלציה. אז מצד אחד, הסכנות והנזקים של הופעת מוקדי הרטיבות זהים. מצד שני, האופן שבו מתקנים את הבעיה תלוי במידה רבה בסיבה שבגללה היא התרחשה. לכן, הפתרון הוא להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו.

לחברה שלנו יש ניסיון באיתור מוקדי הרטיבות ובתיקון של הבעיה. הזמנה שלנו תאפשר לך לרכז את כל הנושא תחת קורת גג אחת, על מנת שיהיה לך קל לחסוך זמן והוצאות. אחרי שנבדוק מה בדיוק גרם לבעיית הרטיבות בקיר החיצוני שלך, נמצא יחד איתך את השיטה הכי נכונה ומשתלמת לתיקון ולפתרון.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בקיר חיצוני על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בקיר חיצוני
מוקדי רטיבות בקיר חיצוני
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות בקיר חיצוני וטיפול מקצועי

חשוב מאוד לזהות מוקדם מוקדי רטיבות בקיר חיצוני ולהתחקות אחר המקור שלהם. הטעות הנפוצה היא לנסות לחסוך בהוצאות באמצעות קילוף של הקיר ולאחר מכן צביעה שלו, אבל זה רק דוחה את הבעיה ולא פותר אותה. בנוסף, אם לא מטפלים מוקדם בסיבות שבגללן מופיע מוקד רטיבות בקירות חיצוניים – התוצאה תהיה נזקים לרכוש, לציוד האישי, למבנה ולאיכות החיים.

 

סיבות להופעת רטיבות

יש כמה סיבות שונות שבגללן עלולים להופיע מוקדי רטיבות בקיר חיצוני. בראש ובראשונה, מוקדי רטיבות כאלה נגרמים כאמור כאשר האיטום לקוי ולכן מי גשם חודרים פנימה. בגלל שאי אפשר למנוע לחלוטין את המפגש של מי הגשמים עם הקירות החיצוניים, מה שצריך לשים עליו את הדגש זה האיטום.

סיבה אחרת להופעת מוקד רטיבות בקירות חיצוניים עלולה להיות בעיות אינסטלציה. כאן האחריות היא של בעלי הנכסים, כי הם יכולים למשל להקפיד על תחזוקה תקופתית של הצנרת או מינימום על מעקב אחר חשבון המים. אבל אם לא עושים לא את זה ולא את זה, התוצאה תהיה הופעת מוקד רטיבות בקירות חיצוניים של הבית או הבניין.

 

כך מודדים מוקדי רטיבות בקיר חיצוני

מי שמזהה מוקדם מוקדי רטיבות בקיר חיצוני מגדיל את הסיכוי לתיקון ולפתרון אפקטיבי. עם זאת, לא מספיק להסתכל מרחוק על מוקדי הרטיבות. אחרי שרואים שאכן יש מוקדי רטיבות כאלה, מומלץ למדוד את הלחות. מדידת הלחות מתבצעת עם גשש של מד לחות לחורים בתוך הקיר והשוואה של האזור הנגוע לאזור שנראה יבש. אז אמנם אין דבר כזה לחות אפס, אבל אפשר להשוות בין האזורים הקיימים כדי לקבל אינדיקציה מדויקת.

 

איטום של קירות חיצוניים

מומלץ להקפיד על איטום אפקטיבי גם בלי קשר לתדירות של הופעת מוקדי רטיבות בקיר חיצוני. נכון שמבחינת מחיר מוקדי רטיבות בקיר חיצוני הרבה תלוי בנזקים שנגרמים, אבל השקעה תקופתית באיטום גם מונעת את עוגמת הנפש. אם למשל לא רוצים לגור בבית שיש בו ריח של טחב, סימנים של עובש ופטריות על הקירות – הדרך היחידה לעשות את זה תהיה לאטום היטב וביסודיות את הקירות החיצוניים ואת הגג.

 

כמה עולה טיפול במוקדי רטיבות בקיר חיצוני?

חשיפת המקור של מוקדי רטיבות בקיר חיצוני מתבצעת עם מכשור מתקדם ומשוכלל כמו מצלמה טרמית או סיב אופטי. לאחר מכן, בכל הצעה על מוקדי רטיבות בקיר חיצוני מחיר אמור לגלם בתוכו את הנגישות אל האזור שאותו מתקנים ואת הצורך בביצוע עבודות בגובה. אם אכן מתבצעות עבודות בגובה, יכול להיות שהמחיר יהיה גבוה יותר לעומת תיקון של נזקי הרטיבות בקומות הנמוכות.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בקיר חיצוני כללי

טיפול במוקדי רטיבות בקיר חיצוני מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בקיר חיצוני חייגו 055-978-0890 ☎️

בודקים שינויי צבע, קילוף צבע, הופעת בועות או עיוותים שאין להם הסבר.

באמצעות קילוף, סיוד וצביעה.

רטיבות בקירות חיצוניים נגרמת בעיקר בגלל בעיות אינסטלציה ואיטום לקוי.

השקעה של כ-1200 ש"ח אמורה להספיק לתיקון קירות רטובים.

דילוג לתוכן