איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות במרתף

מרתף של בית פרטי מגדיל את השטח שבו ניתן להשתמש לאירוח חברים ומשפחה, לצרכי עבודה מהבית או כמובן למגורים. עם זאת, מוקדי רטיבות במרתף פוגעים בצורה מהותית באיכות החיים וגם מורידים את הערך של הנכס. בניגוד לחדרים רגילים שאותם עוד אפשר לאוורר, במרתף התוצאות של מוקדי הרטיבות הן התפתחות טחב, עובש, פטריות וחיידקים שמזיקים לבריאות.
הפתרון שאותו צריך לאמץ מיד אחרי זיהוי של הופעת מוקד רטיבות במרתפים מכל סוג הוא ליצור איתנו קשר. מהרגע שבו נקבל ממך פניה מסודרת, נוכל לשלוח אליך צוות מיומן ומקצועי. הצוות שלנו יגיע אליך בהקדם והבעיה תתוקן מא' ועד ת'.

☑️טיפול במוקדי רטיבות במרתף על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות במרתף
מוקדי רטיבות במרתף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות במרתף של הבית הפרטי

הסכנה האמיתית עם מוקדי רטיבות במרתף מתרחשת כאשר הם מתפתחים מאחורי הקלעים. כל עוד רואים בעיניים מוקד רטיבות במרתפים שונים, סביר להניח שניתן יהיה גם להזמין מהר מאוד בעלי מקצוע שיפתרו את הבעיה. אבל במקרים אחרים, לא נדיר שמוקדי הרטיבות מתפתחים מאחורי רהיטים, מכשירי חשמל או וילונות ולכן אי אפשר לחשוף אותם בזמן.

 

ליקויי בנייה שגורמים להופעת מוקדי רטיבות

מוקדי רטיבות במרתף עלולים להופיע או בגלל ליקויי בניה או בגלל תקלות בצנרת. עם זאת, יש כאלה שתולים גם את התקלות בצנרת ואפילו את בעיות האיטום בליקויי הבנייה המקוריים של הקבלן.

לפי נקודת מבט כזו, הקבלן אחראי על איטום יסודי של המרתף ועל שימוש בצנרת איכותית ונגישה. אם הקבלן לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך או לא אוטם גם את המפתחים שיש במרתף, סביר להניח שכבר תוך כמה שנים יחלו להופיע סימני רטיבות.

 

מוקדי רטיבות במרתף של המשרד

סוגיה לא פחות מטרידה מתעוררת על רקע הופעת מוקדי רטיבות במרתף של המשרד. לצד הפגיעה באיכות החיים שמלווה כל סוג של ניסיון לשמור על שגרה תחת ריח של טחב ועובש, יש גם את העניין של הנזקים למסמכים ולניירת. בנוסף, משרדים שנמצאים במרתפים מתחת לפני הקרקע ויש בהם רטיבות עלולים לספוג פגיעה במחשבים.

 

פענוח ממצאים לאחר בדיקת הרטיבות

הדרך לתיקון של מוקדי רטיבות במרתף היא לפענח את הממצאים בצורה מדויקת. בשביל לקבל ממצאים אמינים בשאלה מה בכלל גרם לרטיבות, משתמשים במכשור טכנולוגי מתקדם. המכשור מאפשר לשלול השערות שונות והוא עוזר לדעת אם הרטיבות נגרמה בגלל איטום לקוי, בגלל נזילת מים, בגלל פיצוץ בצנרת, בגלל תקלה אצל השכנים וכן הלאה.

 

כמה עולה טיפול במוקדי רטיבות במרתף?

מוקדי רטיבות במרתף עלולים לגרום נזקים לרכוש ולציוד האישי. לכן, בהצעה על מוקדי רטיבות במרתף מחיר מייצג השקעה משתלמת ולא הוצאה רגילה. כמובן שעולה כסף לתקן מוקדי רטיבות כאלה, אבל עדיף לשלם עכשיו על תיקון מקומי מאשר להתמודד עם נזקים חמורים.

חוץ מזה, צריך לזכור שבעת הצעת מחיר מוקדי רטיבות במרתף עלולים להחמיר עד כדי פגיעה בערך הנכס. אז אם לא רוצים לספוג את הפגיעה הזו בערך הנכס לפני השכרה או כמובן מכירה, עדיף ליצור קשר עם בעלי מקצוע ולתאם שירות תיקונים.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות במרתף כללי

טיפול במוקדי רטיבות במרתף מחיר מ-₪1800
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות במרתף חייגו 055-978-0890 ☎️

הסיבות השכיחות להופעת מוקד רטיבות במרתפים הן נזילות מים ואיטום לקוי. כמו כן, יכול להיות שהרטיבות תיגרם בגלל תקלה אצל השכנים.

הדרך לתקן רטיבות היא קודם כל לקלף את הקיר, התקרה או הריצוף. לאחר מכן ממתינים לייבוש ואז צובעים בחזרה – עם או בלי שכבת יסוד ולפי המלצת בעלי מקצוע.

הדרך לאטום מרתפים היא להשתמש בחומרים משחתיים. בנוסף, במקרים מסוימים ניתן ליישם יריעות ביטומניות או יריעות PVC.

ליקויי בנייה מייצגים עבודה לא מספיק מקצועית של הקבלן. בגלל ליקויי בנייה עלולים להופיע מוקדי רטיבות באזורים שונים של הבית או הבניין.

דילוג לתוכן