איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בגינה

חשיפת מוקדי רטיבות בגינה יכולה להיות הצעד הראשון בדרך לטיפול בסוגים שונים של תקלות, בעיות ונזילות. אם למשל הרטיבות נגרמת בגלל בעיה בצנרת או בהשקיה, צריך לטפל בה כמה שיותר מהר כדי לחסוך את הבזבוז של המים ואת ההוצאות המיותרות בסוף החודש.
במקרים של בעיות איטום שגורמות להופעת כתמי רטיבות על הגדר מסביב לגינה, טיפול מהיר חשוב גם בגלל הסיבה הבטיחותית ועל מנת להגן על המשפחה ועל ערך הנכס.
הדרך הנכונה לחשוף מוקד רטיבות בגינות הוא להתייעץ איתנו. מיד לאחר מכן, נגיע אל הגינה שלך עם מכשור מתקדם ונעבוד מהר כדי לדעת איפה באמת הרטיבות מתחילה. אחרי שנבין מה גרם לרטיבות, נתקן עבורך את הבעיה ונטפל בכל ההשלכות הישירות והעקיפות של התקלה.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בגינה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בגינה
מוקדי רטיבות בגינה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות בגינה – טיפול מקצועי

מוקדי רטיבות בגינה דורשים טיפול מקצועי. גם מי שרגילים לעבוד בגינה או לטפח את העציצים לא בהכרח יכולים להתמודד עם משימה כזו, כי הבעיה במוקדי הרטיבות היא שאי אפשר לראות בעין איפה הם מתחילים. זה נכון שאת מוקדי הרטיבות רואים על הרצפה, על הקירות או אפילו על התקרה של הפרגולה והבית, אבל סביר להניח שהמקור הוא אחר ואף רחוק.

 

הבדלים בין מוקדי רטיבות

חשוב להזמין בעלי מקצוע לטובת זיהוי ספציפי של מוקדי רטיבות בגינה וכדי לשים את האצבע על ההבדלים ביניהם. אם מוקד רטיבות בגינות נגרם בגלל נזילה, התוצאה תהיה הופעת כמויות גדולות יחסית של מים. אבל במקרים ובהם כתמי הרטיבות נגרמו בגלל איטום לקוי או בעיה בגינה של השכנים, כנראה שהדרך היחידה לחשוף אותם תהיה באמצעות ציוד מתקדם כגון מצלמה טרמית, סיב אופטי וכן הלאה.

 

למה קשה לזהות מוקדי רטיבות בגינה?

היתרון של הזמנת בעלי מקצוע על רקע חשד להופעת מוקדי רטיבות בגינה הוא שניתן להשתמש בשירות שלהם גם כדי לתקן את הבעיה. אבל ברוב המקרים, יעבור זמן מהרגע שבו הרטיבות מתחילה ועד שבכלל מזהים אותה ואת הצורך בהזמנת בעלי מקצוע. בפועל, קשה יחסית לזהות מוקד רטיבות בגינות בגלל כמה סיבות:

  • בגינה ממילא יש המון מים והשקיה
  • חלק מהרטיבות נספגת באדמה
  • הצמחים והפרחים צורכים את המים שמגיעים מהרטיבות
  • לא תמיד אנחנו יוצאים החוצה כדי לראות מה קורה בגינה
  • קל להתבלבל בין רטיבות בגלל נזילות בצנרת לבין רטיבות שנגרמת בגלל גשם ומשקעים

 

האחריות על תיקון רטיבות בגינה פרטית לעומת ציבורית

עוד שאלה מתבקשת היא מה בכלל אמור לממן מחיר מוקדי רטיבות בגינה פרטית לעומת ציבורית. בעוד בגינה פרטית זה ברור מאליו שבעלי הנכס משלמים על התקלה, בגינה ציבורית זה לא תמיד ככה. ההבדל הוא שאם התקלה נגרמת בגלל מערכת ההשקיה או הצנרת של העירייה – היא תשלם על הנזק.

אבל, אם התקלה נוצרה בגלל עבודה רשלנית של קבלן אינסטלציה או שיפוצים, יכול להיות שיהיה מקום להטיל עליו את כל האחריות על מוקדי רטיבות בגינה מחיר ועלויות נלוות.

 

כמה עולה מוקדי רטיבות בגינה?

בכל מקרה, בעלי מקצוע מרכיבים הצעת מחיר על מוקדי רטיבות בגינה רק אחרי שהם בוחנים את הנסיבות ואת האזור. זה גורם לפערי מחירים מסוימים בין שירותים דומים, כי העלות נקבעת בסופו של דבר לפי רמת הנגישות, סוג התקלה, גודל הגינה, מספר מוקדי הרטיבות וכן הלאה.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בגינה כללי

טיפול במוקדי רטיבות בגינה מחיר מ-₪1800
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בגינה חייגו 055-978-0890 ☎️

רטיבות עלולה להופיע בכל סוג של גינה. בין היתר, זה כולל גם גינה פרטית וגם גינה ציבורית.

נזילה גורמת בדרך כלל להופעת כתמי רטיבות גדולים. לעומת זאת, בעיות איטום גורמות לרטיבות עדינה יותר.

בעזרת החלפת הצנרת או הצינור התקול בלבד.

באמצעות יישום חומרי איטום משחתיים או יריעות ביטומניות.

דילוג לתוכן