איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בבניין

מוקדי רטיבות עלולים להופיע בכל סוג של בניין. יתרה על כך, אין מיקום קבוע של מוקדי רטיבות בבניין והם עלולים לצוץ מעל חדרי מדרגות, בתקרה של הלובי, בקירות הפנימיים והחיצוניים וכמובן בתוך הדירות. בין היתר, הבעיה עם מוקדי רטיבות שאי אפשר לראות את המקור שלהם היא שכך גם לא ניתן לפתור את הבעיה. חוץ מזה, יש סיבה לכך שקיימים מוקדי רטיבות ולא יכול להיות מצב שהתקלה תיפתר מעצמה.
הדרך שלך להתמודד עם מוקד רטיבות בבניינים היא להתייעץ איתנו. מהרגע שבו נקבל ממך פניה מסודרת לגבי כך שיש מוקדי רטיבות, נעשה הכל על מנת לזהות את המקור שלהם. בהמשך, נשתמש בציוד מתקדם על מנת לתקן את הבעיה ולהציע ליווי אישי בכל דילמה או התלבטות.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בבניין על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בבניין
מוקדי רטיבות בבניין
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות בבניין – איתור מקצועי

הדבר החשוב ביותר בכל הנוגע להתמודדות עם מוקדי רטיבות בבניין זה לאתר אותם בצורה מקצועית. אם לא מאתרים באופן מקצועי את המוקד של הרטיבות, סביר להניח שהבעיה לא תיפתר ואף תחמיר. אבל בשביל לדעת איפה בדיוק התחיל מוקד רטיבות בבניינים או בבתים פרטיים, יש צורך להשתמש במכשור מתקדם כגון:

  1. מצלמה טרמית
  2. סיב אופטי
  3. רובוט זעיר
  4. איתור נזילות על ידי גז
  5. החדרת כבל נחושת

 

איתור מקצועי מאפשר להתחקות אחר המקור של הרטיבות כדי להבין מה גרם לה. אם מגיעים למסקנה שזו לא נזילה, כנראה שהסיבה היא איטום לקוי. אם הסיבה היא בכל זאת נזילה, לא תהיה ברירה אלא להחליף ולתקן את הצנרת.

 

זיהוי מוקדי רטיבות מרכזיים – טיפים ועצות

טיפ אחר ולא פחות חשוב בכל הנוגע להתמודדות עם מוקדי רטיבות בבניין הוא לגלות אחריות אישית. גם אם מדובר בבניין מגורים משותף שבו מוקדי הרטיבות הם לא בקומה שלך, יש מקום להגדיל ראש ולהפנות את תשומת הלב של הוועד לבעיה. במקרים אחרים, ייתכן והדרך הכי טובה למנוע עוד בעיות שנובעות מתוך הרטיבות תהיה לגייס את שאר הדיירים ולתאם ישיבה משותפת.

 

מוקדי רטיבות בבניין – למה זה קורה?

חשוב להבין מה קורה מאחורי הקלעים עד שמתרחשים מצבים של הופעת מוקדי רטיבות בבניין. באופן עקרוני, מוקדי רטיבות מן הסוג הזה עלולים להיגרם או בגלל בעיות בצנרת או בגלל איטום לקוי.

בפועל, ההבדל הוא בין תקלות שמתרחשות בחוץ וגורמות להופעת הרטיבות – לבין תקלות שמתרחשות מאחורי הקירות, מתחת לריצוף או מעל התקרה. חוץ מזה, כדאי לדעת שנזילת מים עלולה להופיע בכל בניין וגם בבניינים חדשים שרק הרגע קיבלו אישור אכלוס.

 

מוקדי רטיבות – תיקון ופתרונות

היתרון של איתור מוקדי רטיבות בבניין בצורה מקצועית הוא שכך ניתן לטפל בבעיה ולתקן אותה. אם יודעים איפה הרטיבות מתחילה, סביר להניח שניתן יהיה להסיק מכך גם מה גרם לה. לאחר מכן, מוצאים את הפתרון הכי יעיל שיעזור למנוע את הופעת כתמי הרטיבות בעתיד. במקביל, מוודאים שלא נגרמו נזקים אחרים לתשתית החשמל, לרכוש האישי של הדיירים או לרכוש המשותף שיש בלובי ובחדר המדרגות של הבניין.

 

כמה עולה מוקדי רטיבות בבניין?

התמודדות עם מוקדי רטיבות בבניין דורשת השקעה כספית קטנה ומשתלמת. זה נכון שבעת תיקון מוקדי רטיבות בבניין מחיר מושפע מפרמטרים שונים והוא אינו קבוע אלא דינאמי, אבל זה בכל מקרה משתלם יותר מאשר לשלם בנפרד על תיקון הנזקים.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בבניין כללי

טיפול במוקדי רטיבות בבניין מחיר מ-₪1500
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בבניין חייגו 055-978-0890 ☎️

בעזרת תחזוקת צנרת ואיטום תקופתי של הבניין או הדירות.

הדרך לתקן רטיבות תלויה בסיבה לבעיה: אם הרטיבות נגרמת בגלל נזילה, מחליפים צנרת. אם הרטיבות נגרמה בגלל איטום, מבצעים אותו מחדש.

בעזרת חומרים משחתיים שמיושמים על גבי הקירות הפנימיים והחיצוניים של הבניין.

באמצעות יריעות ביטומניות, יריעות PVC או זיפות.

דילוג לתוכן