איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות במרתף

צילום טרמי והזרמת לחץ מים הם חלק ממגוון רחב של שיטות לביצוע בדיקת רטיבות במרתף. בגלל שהמרתף תת קרקעי ובגלל לרוב מדובר בקירות עבים, מצד אחד הוא מאוד חשוף לזרימת מים אך בהתאם גם קשה יותר לזהות מה מסתתר מאחורי הקירות ובטח מתחת לרצפה של המרתף, אשר היא באמת גובלת עם היסודות והתשתיות של הבית.
רטיבות ברצפת המרתף יכולה להיגרם כתוצאה ממגע עם הקרקע אשר היא עשויה להיות רטובה, אך רצפת המרתף אמורה להיות מספיק אטומה על מנת שלא תיווצר הרטיבות.

☑️בדיקת רטיבות במרתף על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות במרתף
בדיקת רטיבות במרתף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

בדיקת רטיבות במרתף תת קרקעי

המרתף לרוב יהיה תת קרקעי כך שהוא לא רק מתחת לבית אלא גם ממש מתחת לקרקע. בגלל מיקומו הוא חשוף יותר לגשם כלומר בעת בדיקת רטיבות במרתף הגיוני שדווקא בתקרה או בקירות החיצוניים בדיקת רטיבות במרתף תמצא ממצאים.

נוסף על שהוא חשוף יותר לשינויים בקרקע או בחוץ, המרתף התת קרקעי הופך את גילוי הרטיבות והנזילה לקשה הרבה יותר לגילוי כך שיש להשאיר למקצוען בדיקת רטיבות במרתף מחיר לפי שיתבקש.

 

בדיקת רטיבות במרתף באמצעות מצלמה טרמית

מצלמה טרמית היא אחת השיטות והמכשירים הכי שימושיים קיום בעבור מאתרי נזילות ובעבור בדיקת רטיבות במרתף בפרט. המצלמה יוצרת תמונה על פי טמפרטורות כך שמחסומים ראייתים בעבור מצלמה רגילה, כמו קיר, אינם מפריעים לה והיא מסוגלת לחדור אותם. כך מתקבלת תמונה המראה את הטמפרטורות ועל כן ניתן לראות בבירור רטיבות או נזילה.

למצלמה יש יתרונות רבים על שיטות אחרות ובטח על בדיקת רטיבות במרתף אשר תבצעו אתם בעצמכם במרתף שלכם.

 

יתרונות בשימוש במצלמה טרמית לצורך בדיקת רטיבות במרתף

  1. מסוגלת לזהות רטיבות סמויה
  2. יכולה לספק מידע על נזילות מעבר לקיר או למשטח הרטוב
  3. לא גורמת נזק למשטח הנבדק
  4. בעל המקצוע מביא אותה עמו
  5. לא מוסיפה עלות גבוהה מדי למחיר הבדיקה

 

כמה עולה בדיקת רטיבות במרתף?

מחיר בדיקת רטיבות במרתף הוא כמובן כתלות בנזק ובמבנה המרתף. ישנם מרתפים אשר הרטיבות בהם תהיה גלויה ועל כן הבדיקה שלה הופכת פשוטה יותר, בעוד במרתפים אחרים יהיה שימוש בהכרח במצלמה טרמית על מנת לזהות את הרטיבות ועל כן גם איתור הנזילה או תיקונה יהיה מסובך הרבה יותר ובהתאם גם העלות תגדל.

בדיקת הרטיבות עצמה היא בעלות של 1800 שקלים אך אם תמצא רטיבות בעייתית לא בזה יסתכם המחיר ובגלל שעבודתו של הבודק תמשך ותגדל גם העלות תגדל בהתאם.

 

מחירון בדיקת רטיבות במרתף כללי

בדיקת רטיבות במרתף מחיר מ-₪1800
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות במרתף חייגו 055-978-0890 ☎️

כדי להזמין בדיקת רטיבות במרתף עליכם פשוט להתקשר לבודק מוסמך. חשוב לפרט את המקרה או החשד במהלך השיחה על מנת שהוא כבר יגיע עם הציוד המתאים לביצוע בדיקת רטיבות במרתף שלכם באופן מיטבי.

 

הגיוני שכן. בדיקת רטיבות במרתף יכולה להצביע על נזילה או נזק בחלק אחר של הבית אשר התנקז למרתף, במקרה זה הבודק ימליץ לכם לבצע בדיקה נוספת במקום אחר.

בעיקר העובדה שהמרתף נמצא מתחת לקרקע ועל כן לרוב הקירות שלו אטומים יותר אך גם חשופים יותר למים מהקרקע והן מהגשם.

את הבדיקה הראשונית תוכלו לבצע בעצמכם כך שתחפשו אזורים בהם הקירות, הרצפה או התקרה שלכם רטובים, לאחר מכן מומלץ מאוד להזמין בדיקת רטיבות במרתף על ידי בודק מוסמך, לרוב הוא יהיה עם הכשרת אינסטלטור.

דילוג לתוכן