איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בחניה

ברוב הבתים הפרטיים, בחלקם הקדמי, ישנה חניה אשר מותאמת לרכב אחד או יותר, כך שלעולם לא תמצאו את עצמכם בחיפוש אחר חניה או בתסכול כי שכחתם היכן החניתם את האוטו שלכם אתמול בלילה. בגלל שהחניה הפרטית שלכם, היא פרטית ושלכם, היא גם כן חלק מהבית שלכם ולכן בתחום האחריות שלכם האחזקה שלה. רטיבות בחניה אשר תמצא על ידי בדיקת רטיבות בחניה היא סימן לאי תקינות בצנרת שלכם או בבניה של החניה בשילוב הבית.

☑️בדיקת רטיבות בחניה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בחניה
בדיקת רטיבות בחניה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

רטיבות בחניה ובאופן כללי

כאשר מדברים על רטיבות לרוב מדברים על קיר או תקרה אשר ספגו מים וכעת הם רטובים. לרוב יהיה רק חלק קטן בקיר אשר ספוג וזאת בשל כך שרק באזור זו הייתה חשיפה למים באופן פתאומי ועל כן הקיר לא יודע כיצד להכיל את המים ומופיעה הרטיבות בהתאם. בחניות אשר בנויות באופן מקורה אכן יכולה להופיע רטיבות בקירות או בתקרת החניה, אך גם כן בחניות פתוחות, רטיבות יכולה להופיע בקרקע או אפילו מתחת לקרקע.

 

בדיקת רטיבות בחניה פרטית

בשונה מחניות הרחוב, פרוסות לאורך המדרכות בשולי הכביש, החניה הפרטית היא לרוב כמה מטרים אשר סגורים בגדר ותחומים בכניסה לבית וביציאה מהחצר. החניה הביתית מקושרת לבית ועל כן יכול מאוד להיות כי תחתיה עוברת צנרת הבית המובילה מים הלוך ושוב מהמקלחות, האסלות, הכיורים וכל הפריטים צורכי המים בבית שלכם.

צמיחה של צמחים קטנים או ממש רטיבות בחניה מצביעה על מים הזורמים תחת החניה מה שבקלות יכול להוביל לנזילה תת קרקעית מתחת לחניה שלכם.

 

בדיקת רטיבות בחניה משותפת

נוסף על החניה הפרטית הממוקמת סמוך לביתכם, ישנה גם חניה משותפת אשר נמצאת מתחת לבניינים משותפים, בדומה לחניה בה תחנו כאשר תגיעו לביקור בקניון. החניה הזאת מסוכנת גם כן מפני רטיבות בשל כך שהיא תת קרקעית.

במידה ותהיה הצפה בחניה, אשר היה ניתן למנוע בעזרת בדיקת רטיבות בחניה ומיגור המקור של הרטיבות, יכול להיגרם נזק חמור למכוניות וגם לאנשים הנוכחים בחניה. חשוב לוודא כי אין רטיבות לא מוסברת בחניה מסוג זה ובהתאם גם שאם יש רטיבות, שהיא אינה מצביעה על נזק חמור יותר.

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בחניה?

מחיר בדיקת רטיבות בחניה הוא מחיר קבוע. בעצם מדובר בבדיקה אשר הזמנתם בעקבות כך שזיהיתם רטיבות בחניה שלכם. ברשותכם להזמין גם איתור של נזילה באם אתם סבורים שקיימת אחת כזאת, במקרה זה על הזמנת בדיקת רטיבות בחניה מחיר אשר יגדל בהתאם. חשוב לזכור כי לרוב הרטיבות היא רק קצה הקרחון ועל כן אל תצפו שהבדיקה תסתכם במחיר הראשוני.

 

מחירון בדיקת רטיבות בחניה כללי

בדיקת רטיבות בחניה מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בחניה חייגו 055-978-0890 ☎️

לכל סוג של חניה, באם מדובר בחניה פרטית של בית פרטי או אף בחניה תת קרקעית של בניין משותף. בכל מקרה הבדיקה תתמקד במבנה החניה ויסודותיה.

קודם כל במידה וזיהיתם רטיבות על אחד מקירות, רצפת או תקרת החניה. בנוסף, לפני מכירת או קניית הבית חשוב לוודא כי החניה בנויה כנדרש ורטיבות מצביעה על נזק סמוי בחניה.

כל אזור או חלק בחניה אשר רטוב שלא כצורך, לרוב יופיע על קירות אשר סמוך אליהם עוברת צנרת או שהם חיצוניים כך שניזוקים וסופגים מהגשם ללא יכולת להתייבש.

רטיבות היא בעצם מקרה בו אחד מחלקי החניה ספג מים. בגלל שהוא רטוב ולא מתייבש ניתן להבין כי הוא לא אמור לספוג מים ועל כן כנראה שהמים שעוברים סמוך אליו מגיעים אליו שלא כצורך, כלומר, בגלל נזילה.

דילוג לתוכן