איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בחדר מדרגות

כנראה שבתור דיירים בבניין קומות אתם מאוד מחבבים את המעלית. כמה פשוט, נכנסים מחכים והופ, אתם בקומה הרצויה. יכול מאוד להיות כי אתם גרים בבניין בו אין כלל מעלית, והאופציה היחידה שלכם היא לעלות במדרגות. לא משנה באיזה בניין מדובר וכיצד בנוי, לצורכי חירום חייב להיות בו חדר מדרגות פנימי בין הדירות, או חיצוני כך שהוא צמוד לקירות הבניין. חוץ מהמטרד של לעלות במדרגות וממש לעשות פעילות גופנית מטרידים לא פחות החושך, הריח והאווירה בחדר המדרגות. אך לא כך חייב להיות הדבר, יכול מאוד להיות שהזמנת בדיקת רטיבות בחדר מדרגות תחסוך מכם כמה ריחות לא נעימים אשר נראים כדיירי קבע בחדר המדרגות.

☑️בדיקת רטיבות בחדר מדרגות על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בחדר מדרגות
בדיקת רטיבות בחדר מדרגות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

הכירו את חדר המדרגות

למרות שמו הוא לא חדר, אלא חלל גדול בתוך הבניין אשר מכיל מדרגות מקומת הקרקע ועד לקומה האחרונה ולעיתים גם יציאה לגג הבניין. קירות חדר המדגרות גובלים עם קירות הבניין כך שבין היתר הם גובלים עם קירות דירות הבניין או דווקא קירות חדר המדרגות הם הקירות החיצוניים של הבניין.

בדיקת רטיבות בחדר מדרגות כנראה תתמקד בקירות החלל מכיוון שישנה אפשרות לחדירה של גשם דרך הקירות החיצוניים או בעצם נזילה מהצנרת של אחד הדירות.

 

בדיקת רטיבות בחדר מדרגות על ידי צילום תרמי

בדומה לקירות או חדרים אחרים במבנים אף אחד לא רוצה להרוס או לגרום נזק לקירות על מנת לאתר או לזהות נזילה או רטיבות בקיר. לצורך המשימה עומדות לרשות בדוק מקצועי מגוון רחב של שיטות.

 

בדיקת רטיבות בחדר מדרגות על ידי מכשירים

  1. מצלמה טרמית
  2. צילומי אינפרא אדום
  3. צילומים טרמוגרפיים
  4. חיפוש סימני זיהוי גלויים נוסף על רטיבות

 

בדיקת רטיבות בחדר מדרגות של בניין משותף

עצם היותו בניין משותף מחייב את דיירי הבית להשתתף בהחלטות ובהוצאות כלכליות בהקשר לאחזקת הבית ולחידושו. חדר המדרגות הוא כמובן אחד מהחללים המשותפים בבית ועל כן בדיקת רטיבות בחדר מדרגות חייבת להיות משהו אשר כל הבניין משתתף בעלותו.

כמובן שמדובר בהחלטה דמוקרטית אך חשוב לזכור כי לבדיקה זאת יכולות להיות תוצאות קריטיות אשר יכולות למנוע נזילות או נזק מתמשך לחדר המדרגות של כל דיירי הבניין כאחד.

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בחדר מדרגות?

בעצם לבחירת בדיקת רטיבות בחדר מדרגות מחיר הוגן אשר יבטיח לכם חדר מדרגות נקי מפערי איטום ומנזילות. אך אם כן תזהו רטיבות בעצמכם באחד הקירות כדאי בכל זאת להזמין את הבדיקה ובהתאם גם לשלם את מחיר בדיקת רטיבות בחדר מדרגות וגם את העלות הנוספת על איתור הנזילה הגרמה לרטיבות וכמובן תיקון המקור שלה כדי לשמור על חוזקו של חדר המדרגות שלכם.

 

מחירון בדיקת רטיבות בחדר מדרגות כללי

בדיקת רטיבות בחדר מדרגות מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בחדר מדרגות חייגו 055-978-0890 ☎️

כמובן שכן, בעדיפות למקד את הבדיקה באיזור בו יש חשד לנזילה או שכבר זיהיתם בו רטיבות אך בהחלט תוכלו לבקש לסקור את כל חדר המדרגות.

בעיקרון כן, אך לרשותך עומדות עינייך בלבד בעוד לבודק מוסמך יש מכשירים מיוחדים ושיטות חדשניות לאיתור מעמיק ויסודי של רטיבות מעבר לרטיבותה גלויה אשר אותה ניתן לראות בעיניים.

רטיבות כמובן נגרמת כתוצאה מנזילה או זרימה של מים על הקיר. בחדר מדרגות היא יכולה להיווצר בעקבות נזילה של מי גשמים מחוץ הבניין או נזילה על גבי חדר המדרגות או בסמוך אליו אשר הגיעו מצנרות הדירות.

מומלץ ואפשר לוודא את איטום קירות ותקרת חדר המדרגות ולבצע בדיקת רטיבות באופן תדיר על מנת להבטיח כי לא תתגבר רטיבות הנגרמת מנזילה ללא ידיעתנו.

דילוג לתוכן