איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי

עולם איתור הנזילות ותיקונן מאוד מתקדם כך שזיהוי נזילה על ידי דיירי הבית שאינם בעלי מקצוע לא מתקרב ליכולות של מאתרי נזילות מוסמכים. אחת השיטות הכי מרשימות היא איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי. מדובר ביכולת של בעלי מקצוע מוסמכים, בעזרת המכשיר, להתבסס על האקוסטיקה של הצנרת כדי ללמוד את הצורה, המבנה וגם לגלות נזילות הסמויות מן העין שנוצרו בה.

☑️איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי
איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מכשיר אקוסטי לאיתור נזילות

נזילות סמויות מן העין מתחבאות מתחת לקרקע ומקשות על דיירי הבית ועל בעל המקצוע לאתר אותן. לצורך גישור על פער זה נולד המכשיר האקוסטי. מדובר במכשיר המבוסס מיקרופונים אשר מטרתם להגביר את הקול של המים הזורמים מתחת לקרקע ולאפשר לבעל המקצוע לזהות באם ישנו טפטוף או זרימה מחוץ לצנרת, גם מתחת לקרקע.

מכשיר זה משמש לצורך איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי, כך שרק בעלי מקצוע מוסמכים יכולים להשתמש בו בגלל המורכבות שבזיהוי נזילות רק בעזרת שמיעה וללא יכולת לראות את הצנרת עצמה.

 

שלבי איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי

באם בעל המקצוע החליט לגבות כסף בעבור מחיר איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי, האו גם כמובן יבצע את העבודה בצורה המיטבית על פי שלבי העבודה הנפוצים.

  1. קביעת מה האזור בו הצנרת עוברת, החלטה על אזור המהווה מוקד עניין עיקרי
  2. הנחת המכשיר על הקרקע
  3. חיבור האוזניות למכשיר והכנסתן לאוזני בעל המקצוע
  4. מעבר על כל האזור אשר הוגדר כמוקד עניין בעזרת המכשיר
  5. הבנת מבנה הצנרת והיכן מטפטפים מים החוצה מהמערכת
  6. החלטה על המשך התהליך לפי הממצאים – חפירה או תיקן ללא נזק של הצנרת

 

איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי בחצר

בעוד יש הרבה שיטות לאיתור נזילות איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי לרוב תשמש בעבור נזילות בחצר הבית. בשונה מתוך המבנה, בחצר הצנרת עוברת מתחת לפני הקרקע ועל כן מותירה את דיירי הבית ללא יכולת לזהות נזילה אשר מקורה או עיקרה בצנרת התת קרקעית.

לצורך גישור על פער זה נולדה שיטת איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי אשר מאפשרות לבעל המקצוע לזהות נזילה על ידי הגברת הקול ישירות לאוזניות של בעל המקצוע המבצע בחצר איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי.

 

כמה עולה איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי?

כנראה שבעל מקצוע יוביל אתכם לשלם על איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי מחיר שיראה לכם גבוה, אך בפועל הוא מתאים למורכבות העבודה וליוקר המכשיר המדובר. רוב הליכי איתור הנזילות (שכנראה תזדקקו גם להם לאחר ביצוע איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי) עולים כ-1200 שקלים. כאשר מדובר בהליך איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי המחיר הוא החל מ 1,200 שקלים.

 

מחירון איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי כללי

איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת סאונד מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת גז מחיר מ-₪1,800

 

לאיתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי חייגו 055-978-0890 ☎️

השימוש במכשיר אקוסטי הוא להחלטת המאתר שתזמינו. בפועל, אתם תזמינו שירות מאתר נזילות עד הבית והוא זה שיחליט, על פי אופי הנזילה באם לבצע איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי.

איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי מתבסס על הרבה מיקרופונים אשר מיועדים לשדר לאוזניות המאתר קולות של טפטוף או זרימה של מים.

השימוש במכשיר אקוסטי הוא להחלטת בעל המקצוע אך לרוב לא היה שימוש במכשיר זה בעבור קירות אלא יותר בעבור צנרות אשר מוחבאות מתחת לאדמה כדוגמת צנרות תת קרקעיות בחצר הבית.

כל מכשיר, שיטה או נזילה גוררים מחיר אחר, אך לרוב יהיה מדובר במחיר הנע סביב ₪500-1800₪. ספציפית לשירות איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי מחיר מתחיל מ ₪1,200.

דילוג לתוכן