איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילה בעזרת בלון

בעולם תיקון ואיתור הנזילות ישנו בלון מיוחד אשר משמש בעלי מקצוע רבים למציאת נזילות כך שמבצעים איתור נזילה בעזרת בלון. כאשר תזהו סימן זיהוי לנזילה – רטיבות, עובש או חשבון מים גבוה, כדאי לכם להזמין בעל מקצוע אשר מאתר נזילות על מנת לזהות את מקור הנזילה ולעצור אותה. במידה ובעל המקצוע יהיה סבור כי ישנה נזילה שלא ניתנת לגילוי על ידי ראייה סביר שיבחר בהליך איתור נזילה בעזרת בלון למציאת הנזילה שלכם.

☑️איתור נזילה בעזרת בלון ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילה בעזרת בלון
איתור נזילה בעזרת בלון
תוֹכֶן הָעִניָנִים

נזילה ורטיבות

כדי לזהות נזילות סמויות, או אפילו גלויות שלא ברור מה המקור שלהן, ברחבי הבית בעלי מקצוע רבים יבחרו להשתמש בשיטות מיוחדות אשר אחת מהן היא איתור נזילה בעזרת בלון.

שיטות נוספות להליך איתור נזילה בעזרת בלון

  1. שימוש במצלמה טרמית
  2. איתור באמצעות מכשירים מבוססים אקוסטיקה או סאונד
  3. הזרמת לחץ מים
  4. הזרמת גז בצינורות המערכת
  5. איתור נזילה בעזרת בלון

 

איתור נזילה בעזרת בלון מיוחד

כנראה שאתם כעת מדמיינים בלון יום הולדת ורוד או כתום מתנפחים בתוך הצנרת שלכם כחלק מהליך איתור נזילה בעזרת בלון. יש דמיון בין מה שעובר לכם בראש לבין המציאות אך בפועל מדובר בבלון אחר לגמרי.

הרעיון גם כן די דומה, ניפוח גומי אשר ניתן לסגירה מתי שרוצים על מנת לקבל מכשיר בדיוק בגדול ובצורה שרוצים. כנראה שחוץ מדמיון זה כל השאר די שונה בין בלון יום ההולדת המוכר לבלון משיטת איתור נזילה בעזרת בלון.

 

איתור נזילה בעזרת בלון המנופח בצנרת

שיטת איתור נזילה בעזרת בלון מתבססת על ניפוח של בלון מיוחד בתוך הצנרת. בהנחה שמים זורמים בצינורות אך באיזה שהוא חלק בצנרת יוצאים מהצינור ונוזלים אל תוך הקיר או מחוץ למערכת, סתימת הצינור על ידי מחסום, שבמקרה זה מדובר בבלון, מאפשרת להבין היכן בדיוק הצנרת תקולה.

בעל המקצוע, כחלק מהליך איתור נזילה בעזרת בלון, יכניס את הבלון באזורים מסוימים בצנרת עצמה על מנת לאבחן היכן המים מפסיקים לנזול בגלל שחסמנו אותם על ידי הבלון.

 

כמה עולה איתור נזילה בעזרת בלון?

מחיר איתור נזילה בעזרת בלון הוא 500 שקלים. המחיר כולל שימוש בבלון על ידי בעל המקצוע. כלומר למרות שבעבור איתור נזילה בעזרת בלון מחיר די סטנדרטי וקבוע, אם יעלו ממצאים מהאיתור תהיו חייבים לבצע גם תיקון לצנרת שלכם, באזור שהבלון זיהה כמקור הנזילה.

בפועל, גם טרם השימוש בבלון, יחפש בעל המקצוע סימני זיהוי, כדוגמת רטיבות, ועל כך תשלמו מחיר נוסף אשר מוערך בכ-800 שקלים לחיפוש הרטיבות ולאבחונה שנגרמה בעקבות נזילה בצנרת.

 

מחירון איתור נזילה בעזרת בלון כללי

איתור נזילה בעזרת בלון מחיר מ-₪500
איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת סאונד מחיר מ-₪1,200

 

לאיתור נזילה בעזרת בלון חייגו 055-978-0890 ☎️

בשונה מזיהוי נזילה על ידי מים זורמים או רטיבות, איתור נזילה בעזרת בלון משמש בעלי מקצוע כאשר אין דרך לזהות את הנזילה רק בעזרת ראייה. הבלון הוא מכשיר מורכב ועל כן לא ניתן לבצע איתור נזילה בעזרת בלון באופן עצמאי.

חוץ מהשם שלהם הם מאוד דומים. בלון לאיתור נזילות לרוב יהיה עשוי מגומי קשיח, מנפחים אותו בעזרת מכונה כך שהגודל המקסימלי שהוא מגיע אליו הוא רוחב הצנרת בו הוא מנופח.

את ההחלטה הזאת תשאירו למקצוענים. מומלץ להזמין מאתר נזילות והוא יחליט האם נכון להשתמש בהליך איתור נזילה בעזרת בלון או בכל שיטה אחרת אשר לרשותו.

לעיתים אין ברירה אלא להשתמש בבלון אך בפועל כדאי להזמין בעל מקצוע אשר מתמחה בכמה שיטות, והוא זה שיחליט האם נכון, עבור הנזילה הקיימת, להשתמש דווקא בהליך איתור נזילה בעזרת בלון.

דילוג לתוכן