איתור נזילות איתור ברור

מכשיר לאיתור נזילות מים

כאשר אתם נתקלים בסימן לנזילה בבית שלכם, עדיף לכם לא לנסות להתמודד עמה לבד, אלא תקראו לאדם המוסמך באיתור נזילות אשר יבחר מכשיר לאיתור נזילות מים שיהיה הכי יעיל עבור המקרה אליו הוזמן לסייע. למרות שישנם מכשירים הנראים פשוטים לשימוש או לתפעול, כדאי להשאיר את העבודה למקצוענים ולא לנסות לבד.

☑️טיפול בנזילה ע"י מכשיר לאיתור נזילות מים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מכשיר לאיתור נזילות מים
מכשיר לאיתור נזילות מים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מכשירים לאיתור נזילות מים

כאשר בעל מקצוע ניגש לאתר נזילת מים יש לו מאגר גדול של מכשירים לאיתור נזילת מים. לכל מכשיר ייעוד שונה והוא עונה על צורך שונה לאיתור נזילה.

מכשיר לאיתור נזילות מים

  1. מצלמה טרמית
  2. מכשיר מבוסס סאונד
  3. אוזניות ומכשיר לבדיקת אקוסטיקה
  4. בלון מיוחד המתנפח בצנרת
  5. מכשיר המזרים גז בצנרת או לחץ מים

 

מכשיר לאיתור נזילות מים בבית

נזילות מים בבית שלכם יכולות לגרום נזק רב לתשתיות המבנה, אך גם לרהיטים ולמבנה מעל פני השטח. מעבר לכך שנזילות מים מרטיבות חלקים מסוימים כך שחומרים מסוימים יכולים להינזק בעקבות המים, נזילה גם יכולה ליצור רטיבות ובעקבות כך עובש. במקרים אלו, הקירות העבשים עשויים לפלוט אוויר אשר לא בריא לנשימה של דיירי הבית.

כדאי לוודא שלא קיימת נזילה בבית ניתן להיעזר בשיטות מיוחדות או לבחור מכשיר לאיתור נזילות מים אשר יאפשר לכם (בליווי אדם מוסמך) לאתר כל נזילה בכל מקום בבית שלכם או בכל מבנה אחר.

 

בחירת מכשיר לאיתור נזילות מים

ישנו מגוון רחב של מכשירים לאיתור נזילות מים. לכל סוג נזילה או מבנה של צנרת יש מכשיר לאיתור נזילות מים אשר מתאים למצב ומאפשר קבלת תמונה מיטבית על מצב הצנרת כך שבעל המקצוע המפעיל את המכשיר יוכל לזהות את מקור הנזילה ולתקן אותה. בעלי מקצוע, אשר מתמחים באיתור נזילות, יבחרו באיזה מכשיר לאיתור נזילות מים להשתמש מבין כל האפשרויות.

  1. מצלמה טרמית – משמש לנזילות סמויות מאחורי קירות או אובייקטים דקים יחסית
  2. בלון – רלוונטי בעבור צינורות ברי הגעה
  3. לחץ מים או גז – גם כן רלוונטי כאשר ניתן להזרים משהו בצינורות, כלומר צנרת יחסית חשופה
  4. סאונד ואקוסטיקה – רלוונטיים לצנרות מוטמנות, תת קרקעיות

 

כמה עולה מכשיר לאיתור נזילות מים?

מחיר מכשיר לאיתור נזילות מים הוא כתלות באיזה מכשיר יבחר בעל המקצוע להשתמש. מכשיר אקוסטי או סאונד יגרום לשירות מכשיר לאיתור נזילות מים להיות יותר יקר ביחס למכשירים אחרים – על שירותים אלו תשלמו כ-1,200 שקלים.

מצלמה טרמית תעלה כ-1200 שקלים. שימוש בבלון המתנפח בצנרת יעלה לכם כ5000 שקלים לבדיקה. איתור בעזרת הזרמת גז בצינורות יהיה היקר ביותר ומחירו יעמוד על 1,500 שקלים לכל הליך הבדיקה.

 

מחירון איתור נזילה בעזרת מכשיר לאיתור נזילות מים כללי

טיפול בנזילה באמצעות מכשיר לאיתור נזילות מים מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת סאונד מחיר מ-₪1,200

 

לטיפול בנזילה באמצעות מכשיר לאיתור נזילות מים חייגו 055-978-0890 ☎️

ישנם מגוון מכשירים אשר את כולם מוסמכים להפעיל רק מאתרי נזילות מוסמכים. לרוב מדובר באינסטלטורים אשר מתמחים באיתור נזילות גלויות וסמויות כאחד. בעל המקצוע יכול לבחור מכשיר לאיתור נזילות מים לצורך האיתור.

ישנם הרבה מכשירים ושיטות לאיתור נזילות מים וביניהם מצלמה טרמית, לחץ מים, הזרמת גז, בדיקה אקוסטית ובדיקת סאונד ועוד…

לרוב לא, עבור כל מכשיר לאיתור נזילות מים תשלמו מחיר שונה הנע בין ₪500 ל-₪1800. שימוש בבלון יהיה הזול ביותר ואילו שימוש בגז היקר ביותר.

המאתר המוסמך שיגיע אליכם הביתה יבחר בשיטה המתאימה ביותר לפי האזור בו הנזילה כנראה נוצרה ועל פי מבנה הצנרת בבית שלכם, לדוגמא עבור צנרת תת קרקעית תבחר שיטה שונה מצנרת מאחורי קיר דק.

דילוג לתוכן