איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילה בעזרת לחץ מים

כנראה שלא יהיה לכם הגיוני לבחור בהליך איתור נזילה בעזרת לחץ מים על מנת לאתר נזילה של מים בצנרת או ברחבי הבית שלכם. אך דווקא שיטה זאת יכולה להיות מאוד יעילה במקרים מסוימים. נזילות בבית שלכם בדרך כלל יתחילו בצנרת או במתקני המים, כדוגמת השירותים או המקלחת שלכם, אך בגלל שהצנרת מסועפת ועוברת בכל הבית, הן יכולות להתפשט לכל חלקי הבית, כולל לקירות ולתקרת הבית.

☑️איתור נזילה בעזרת לחץ מים ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילה בעזרת לחץ מים
איתור נזילה בעזרת לחץ מים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור נזילה בעזרת לחץ מים

בחירה בהליך איתור נזילה בעזרת לחץ מים היא בעצם בחירה בשימוש במכשיר אשר מודד את לחץ המים במערכת. מתוך הנחה שלמים בצנרת או בברז אמור להיות לחץ מסוים, במידה ונמדד לחץ גבוה או נמוך יותר, ניתן לקבל תמונה על מצב המים בצנרת, באם ישנה נזילה או דווקא עודף במים אשר מצביעים על נזילה או נזק במקום סמוך.

 

יתרונות איתור נזילה בעזרת לחץ מים

כאשר בעל מקצוע יבחר לבצע הליך איתור נזילה בעזרת לחץ מים הוא קודם יבחן את השטח ואת החשד לנזילה ובמידה והיא תואמת את היתרונות של מכשיר זה, בו הוא יבחר. במקצוע איתור הנזילות יש הרבה שיטות ומכשירים כך שלא חייבים תמיד להשתמש בשיטת לחץ המים אך היא כן מאוד יעילה במקרים מסוימים.

יתרונות איתור נזילה בעזרת לחץ מים

  1. אין צורך בנזק לצנרת אלא רק בקירוב מכשיר המדידה לצנרת
  2. יעיל ורלוונטי כאשר הצנרת או הברז יחסית חשופים
  3. מאפשר מידע מקדים מדויק על קיום נזילה
  4. מחיר סביר וזול

 

חסרונות איתור נזילה בעזרת לחץ מים

במקביל ליתרונות הרבים של שימוש בשיטה זאת, איתור נזילה בעזרת לחץ מים יכול להיות גם לא יעיל בעבור מקרים רבים. בגלל שלרוב הצנרת מוסתרת, לא תמיד ניתן למדוד את הלחץ בקלות כי לא ניתן להגיע סמוך לצנרת או לברז הרלוונטי.

חסרונות איתור נזילה בעזרת לחץ מים

  1. צורך הכרחי בהגעה צמוד לצנרת או לברז
  2. שליטה בלחצים הרצויים בכל צנרת על מנת לבצע השוואה
  3. לא רלוונטי בעבור מערכות סמויות ותת קרקעיות

 

כמה עולה איתור נזילה בעזרת לחץ מים?

מחיר איתור נזילה בעזרת לחץ מים הוא כ-600 שקלים. בעבור מחיר זה תקבלו ביצוע של הליך איתור נזילה בעזרת לחץ מים כולל תוצאות ברורות לדיירי הבית. נדגיש כי בדרך כלל התשלום אינו מסתכם רק בתשלום על איתור נזילה בעזרת לחץ מים מחיר כפי שצוין לעיל.

הסיבה לכך היא שההליך לא מסתכם רק בביצוע איתור נזילה בעזרת לחץ מים אלא ניתן לומר שבבדיקה זאת הוא רק מתחיל. באם תאותר נזילה יהיה צורך גם לתקן אותה, למנוע את המשכה והיווצרותה שנית בעתיד.

 

מחירון איתור נזילה בעזרת לחץ מים כללי

איתור נזילה בעזרת לחץ מים מחיר מ-₪600
איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת סאונד מחיר מ-₪1,200

 

לאיתור נזילה בעזרת לחץ מים חייגו 055-978-0890 ☎️

איתור נזילה בעזרת לחץ מים בודק את לחץ המים בצנרת או בברז מסוים. לכן נשתמש בשיטה זאת כאשר אנחנו יכולים להגיע עם המכשיר סמוך לצנרת או לברז עצמו, ולא כאשר הוא תת קרקעי או סמוי.

בגלל שהמים הם בעצם נוזל, ניתן ללמוד את הלחץ בו הם מוזרמים או אגורים במערכת. בהתאם לסוג ומבנה הצנרת או הברז, נצפה ללחץ מסוים שהמים נמצאים בהם במערכת.

בעיקרון לא, בעת איתור נזילה בעזרת לחץ מים יש צורך בידיעה והבנה של איזה לחץ אמור להיות במערכת במקביל לכך שעליכם להחזיק בביתכם את המכשיר ולדעת להפעיל אותו. לרוב רק בעלי מקצוע יודעים לעשות זאת נכון.

בהשוואה לשיטות ומכשירים אחרים, איתור נזילה בעזרת לחץ מים יחסית זול. מדובר בסך הכל ב-₪600 לכל ההליך בעוד ששיטות אחרות יכולות להגיע גם למחיר של ₪1200.

דילוג לתוכן