איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילה במצלמה טרמית

רטיבות על הקיר או עובש בתקרה הם סימנים ברורים לקיום של נזילה שאינכם מודעים אליה. אפילו סביר להניח כי אמנם אתם מזהים רטיבות בעינכם אך בפועל היא גדולה הרבה יותר ממה שנדמה לכם. במקרים אלו אין לדיירי המבנה יכולת להבין מה קורה מאחורי הקיר או התקרה ועל כן נוצרה שיטת איתור נזילה במצלמה טרמית. השימוש במצלמה הופך נפוץ יותר ויותר עם השנים בגלל הפשטות של מכשיר זה בשילוב עם האיכות שהמצלמה מספקת.

☑️איתור נזילה במצלמה טרמית ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילה במצלמה טרמית
איתור נזילה במצלמה טרמית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

נזילות ורטיבות

שיטת איתור נזילה במצלמה טרמית היא שיטה אשר מסוגלת לאתר גם נזילות וגם רטיבות. בשני המקרים קל לזהות אותם כי מדובר במים אשר מפוזרים או נספגים במקומות שונים מאיפה שהם אמורים להיות, אך כן יש הבדל בין רטיבות לנזילה, גם בנראות במצלמה הטרמית. רטיבות לרוב תהיה תופעת לוואי המצביעה על נזילה ועל כן טוב לזהות את שניהם מאחורי קיר או תקרה.

 

איתור נזילה במצלמה טרמית מבוססת חום

כדי להבין כיצד מתבצע איתור נזילה במצלמה טרמית יש להבין כיצד עובדת המצלמה הרגילה. המצלמה הרגילה היא מכשיר בעל חיישן אשר קולט אור ומתרגם אותו לתמונות שכולנו מכירים. בגלל שכל צבע בעל אור שונה, המצלמה יודעת לסווג את כל סוגי הצבעים ולהציג אותם בהתאם.

איתור נזילה במצלמה טרמית מבוסס על חום, החיישן במצלמה הטרמית קולט את החום שפולטים האובייקטים, במקום את האור, ומתרגם טמפרטורות אלו לצבעים. כך, מסווגת המצלמה את האובייקטים לפי הטמפרטורה שלהם ולא לפי הצבע שלהם.

 

יתרונות איתור נזילה במצלמה טרמית

כנראה שלאחר עיון במידע בנושא נזילות שיטת המצלמה הטרמית תהיה בין הבולטות, אין זה מפתיע שכן לשיטת איתור נזילה במצלמה טרמית יש הרבה יתרונות במקביל למחיר הנמוך שיגבו לכם על שיטה זאת.

יתרונות איתור נזילה במצלמה טרמית

  1. מחיר זול יחסית לשיטות אחרות וליעילות של המכשיר
  2. מסוגלת לאתר גם רטיבות וגם נזילות
  3. אין צורך בנזק או הרס של המבנה על מנת לקבל תמונה של הצנרת
  4. שיטה יעילה ומדויקת למיפוי התפזרות המים גם באזורים סמויים מן העין
  5. מכשיר אשר לא משאיר לכלוך במבנה בעת השימוש בו

 

כמה עולה איתור נזילה במצלמה טרמית?

כנראה שבעבור איתור נזילה במצלמה טרמית מחיר שיראה לכם די הגיוני לאור העובדה שלא יתבצע שום נזק נוסף למבנה שלכם אך עדיין בעל המקצוע יוכל לספק לכם תמונה איכותית של מצב הצנרת במבנה. מחיר איתור נזילה במצלמה טרמית הוא החל מ 1200 שקלים, כך שרוב השיטות הנוספות בהן מאתרי נזילות משתמשים גם כן יהיו בסביבות מחיר זה.

למרות שהמצלמה עצמה לא משאירה נזק, כן סביר שעל מנת לתקן את הנזילה שתמצא יהיה צורך בחפירה של הקיר או האובייקט המסתיר ועל כן צפו שהעלות תהיה בפועל גבוהה ויתר.

 

מחירון איתור נזילה במצלמה טרמית כללי

איתור נזילה במצלמה טרמית מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת סאונד מחיר מ-₪1,200

 

לאיתור נזילה במצלמה טרמית חייגו 055-978-0890 ☎️

המצלמה הטרמית יעילה בכך שהיא אינה מותירה נזק בקיר או באובייקט המצולם, אך כן מספקת תמונה איכותית על מצב הקיר או הצנרת בחלקים הסמויים שלהם.

מצלמה רגיל מתבססת על גלים של אור ועל כן מתקבלת תמונה צבעונית לפי הצבעים במציאות, איתור נזילה במצלמה טרמית מתבסס על הטמפרטורה של האובייקטים והצבעים בתמונה המתקבלת תלויים בחום האובייקטים ולא בצבעם האמיתי.

התשובה היא לא, למרות שמתקבלת תמונה די ברורה המבדילה בין הנזילה לשאר הקיר, עבור עין לא מקצועית התמונה ודאי תראה לא ברורה כך שהכל די דומה.

איתור נזילה במצלמה טרמית יעיל במקרים בהם הצנרת מוסתרת מאחורי קיר או אובייקט דק ועל כן לא יתקבלו הרבה אובייקטים של חום. כאשר המערכת מוטמנת קשה לפענח את הנזילה בעזרת חום, בגלל שהיא מאוד עמוקה באדמה.

דילוג לתוכן