איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית

בכל רחבי הבית שלכם נזילות יכולות להיווצר מבלי שתדעו על כך. ישנם מקרים בהם הנזילה מותירה נזק בקיר, ועל כן דיירי הבית ומאתרים מוסמכים, יכולים יותר בקלות לאתר את הנזילה. במקרים בהם הנזילה היא סמויה, בתוך קיר לדוגמא, בעל המקצוע יכול לבחור להשתמש בשיטת איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית.
בדיקה טרמית מאפשרת לבעל המקצוע לאתר את הנזילה הסמויה בביתכם. חשוב לזכור כי הבדיקה לא יעילה בעבור כל סוגי הנזילות ומבני הצנרות, אך היא אכן שכיחה ונוחה כאשר אפשרית לשימוש.

☑️איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית
איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית – מצלמה טרמית

איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית מתבצע על ידי המצלמה הטרמית. המצלמה מצלמת ומוציאה תמונה, בדומה למצלמה רגילה, רק שבמקום התבססות על גלי אור וקבלת תמונה צבעונית בהתאם לצבעים המציאותיים, המצלמה הטרמית מספקת תמונה, גם כן צבעונית, אך פיזור הצבעים בתמונה שנוצרת הוא על פי הטמפרטורה של האובייקטים המצולמים.

מכיוון שמים לרוב יהיו קרים או חמים יותר מהסביבה החיצונית ועל כן יראו בולטים בתמונה ביחס לשאר האובייקטים המצולמים.

 

יתרונות איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית

כאשר תזמינו בעל מקצוע לבית שלכם, בעצם לכל מבנה באשר הוא, בעל המקצוע יבחר באיזו שיטה הוא רוצה להשתמש על מנת לאתר את הנזילה. לבחירה בהליך איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית מחיר הגיוני לכל כיס, כך שתופתעו לגלות כמה היא יעילה ומתקדמת.

ישנם יתרונות רבים לבחירה בהליך איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית שכדאי שתכירו כאשר יציעו לכם לשלם בעבור מחיר איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית.

  1. אין צורך בהרס המבנה (כדוגמת חפירת הקירות)
  2. השימוש במצלמה לא משאיר לכלוך נוסף
  3. יעיל בעבור נזילות וגם בעבור רטיבות
  4. קבלת תמונה שבעל המקצוע יכול לפענח אך גם הדיירים יכולים לקבל תמונה כללית על המצב

 

כמה עולה איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית?

כאשר האדם או החברה אותם הזמנתם לצורך איתור הנזילה בוחר להשתמש בשיטת איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית תצטרכו לשלם החל מ 1200 שקלים עבור כל התהליך. התמונה שמתקבלת מהצילום נותנת חיווי למאתר היכן מקור הנזילה כך שעל מנת לעצור אותה יש צורך בתיקון החלק אשר ניזוק ומאפשר למים לנזול.

התיקון לא יכול להתבצע באמצעות המצלמה עצמה, אלא היא רק מסייעת להבין מה יש והיכן יש לבצע את התיקון. התיקון עצמו עשוי לגבות מחיר נוסף של כ-1200 שקלים נוספים.

 

מחירון איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית כללי

איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת סאונד מחיר מ-₪1,200

 

לאיתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית חייגו 055-978-0890 ☎️

איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית מתבסס על חום. המאתר מצלם בעזרת המצלמה את האזור בו אמורה להיות הנזילה או הרטיבות, התמונה המתקבלת מבוססת טמפרטורה, כך שכל רמת חום נצבעת בצבע אחר.

איתור נזילה בעזרת בדיקה טרמית מאפשר למאתר למצוא את הנזילה ללא הרס או חפירה של הקיר או התקרה. בנוסף, התמונה הטרמית מספקת תמונה על מצב הקיר בצד הסמוי כך שניתן לאתר נזילות אך גם רטיבות.

כנראה שלא תזמינו בדיקה טרמית מראש, אלא תזמינו מאתר נזילות מקצועי והוא יבחן את האזור החשוד ויחליט באיזו שיטה להשתמש. סביר שיבחר בשיטה זאת כאשר מדובר בצנרת סמויה מאחורי קיר או תקרה יחסית דקה.

התשובה היא לא, למרות שהבדיקה הטרמית בעלת מספר גדול של יתרונות, כאשר מדובר בצילום של קיר כפול או מערכת תת קרקעית מוטמנת, הבדיקה לא תהיה יעילה בגלל הקושי לאתר טמפרטורות של אובייקטים ממרחק רב.

דילוג לתוכן