איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילה בעזרת גז

מאתרי נזילות ומתקני נזילות משתמשים במגוון רחב של שיטות מיוחדות על מנת לספק לכם שירות מקצועי שיהיה גם מהיר, יעיל וללא נזק אגבי גדול. אחת מהשיטות הללו היא שיטת איתור נזילה בעזרת גז. למרות שגז הוא די זר ומפחיד עבורנו, מדובר בשיטה מקצועית אשר מאפשרת לאתר נזילות מים בקלות, ללא צורך בחפירה מיותרת של השטח או הריסה של הקיר המסתיר את הצנרת.
אך זכרו! מדובר בשיטה של בעלי מקצוע, לכן אל תנסו את זה לבד בבית.

☑️איתור נזילה בעזרת גז ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילה בעזרת גז
איתור נזילה בעזרת גז
תוֹכֶן הָעִניָנִים

שימוש בגז לאיתור נזילה

בשונה משיטת המצלמה הטרמית או הסאונד, כאן ישנו שימוש בגז. בגלל היכולת של גז להתפזר ולהיכנס למקומות קטנים (לצורך העניין בשונה מהזרמה של לחץ מים), הפיזור שלו בתוך הצנרות מאפשר לקבל תמונה על כיצד הצינורות בנויים והאם באחד מחלקי הצינורות יש נזק או חור הגורם לנזילה.

 

הליך איתור נזילה בעזרת גז

כאשר בעל המקצוע יבחר להשתמש בהליך איתור נזילה בעזרת גז הוא יעבור על כמה שלבים עיקריים אשר כולם כלולים במחיר הסופי של האיתור.

שלבים בהליך איתור נזילה בעזרת גז

  1. בחירת מוקד עניין לנזילה – היכן שסביר שהיא נוצרה או המקור שלה
  2. הזרמת גז לפי הרכב קבוע (לרוב שילוב של חנקן וחמצן)
  3. הגז מתפזר בצינורות הצנרת, כולל בצינור הניזוק שממנו הנזילה
  4. מכשיר מיוחד קולט את פיזור הגז ומאפשר לבעל המקצוע אשר אוחז בו לקבל תמונה על פילוג הצינורות
  5. מעבר לתיקון הנזילה או החלפת חלקי הצנרת

 

איתור נזילה בעזרת גז בצנרת

הליך איתור נזילה בעזרת גז מתבצע על ידי מספר שלבים כך שלבסוף, בעל המקצוע, יוכל לדעת באם קיימת נזילה בצנרת ואם כן היכן. בדומה לשיטות אחרות של מאתרי נזילות, גם איתור נזילה בעזרת גז היא שיטה שרק בעלי מקצוע יכולים לבצע ועל כן לא כדאי לנסות לעבוד עמה לבד.

במיוחד כי מדובר בגז. למרות שנראה כי איתור נזילה בעזרת גז היא שיטה מסוכנת, אין מה לדאוג גם בגלל שמדובר באיש מקצוע אבל גם בגלל שהגז מוזרם ישירות בצינורות הצנרת ולכן לא אמור להתפזר ברחבי הבית.

 

כמה עולה איתור נזילה בעזרת גז?

מחיר איתור נזילה בעזרת גז הוא כ-1,800 שקלים. המחיר יחסית גבוה לשיטות אחרות (לצורך השוואה איתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית יעלה לכם 1200 שקלים) אך מחיר זה הגיוני. השילוב של שימוש בגז אשר עולה כסף, עבודה עם מכשיר ומורכב והן זמנו של בעל המקצוע גורמים לכך שהמחיר יהיה גבוה יותר.

כך שאמנם להליך איתור נזילה בעזרת גז מחיר יחסית גבוה אך משתלם. כאמור, ישנם אזורים בהם אף שיטה אחרת לא תעבוד, ותסמכו על המקצוענים שהם יודעים מה הם עושים.

 

מחירון איתור נזילה בעזרת גז כללי

איתור נזילה בעזרת גז מחיר מ-₪1,800
איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי מחיר מ-₪1,200
איתור נזילה בעזרת סאונד מחיר מ-₪1,200

 

לאיתור נזילה בעזרת גז חייגו 055-978-0890 ☎️

השימוש בגז יותר יקר מאשר שיטות אחרות ועל כן בעל המקצוע יבצע איתור נזילה בעזרת גז רק כאשר אין ברירה אחרת. מדובר באזורים או בצנרות אשר לא מאפשרות שימוש במצלמה הטרמית או אפילו בבדיקות סאונד.

בגלל שהמטרה היא לאתר נזילה בצנרת, מזרימים את הגז בצינורות המרכיבים את הצנרת בלבד. התפשטות הגז בתוך הצינורות מספקת למכשיר מיוחד מידע אודות קיום הנזילה.

התשובה היא לא. הגז מוזרם רק בתוך צינורות הצנרת וגם לא מדובר בגז המסוכן לבריאות. בכל מקרה כדאי לפנות את האזור ולהקשיב להוראות בעל המקצוע.

אכן יש עוד דרכים נוספות כדוגמת שימוש במצלמה טרמית או מכשירים אקוסטיים מיוחדים, אך ישנם אזורים, בהתאם למבנה הבית שלכם, אשר אינם מאפשרים שימוש באף מכשיר אחר למעט גז.

דילוג לתוכן