איתור נזילות איתור ברור

טיפול בביוב

הביוב, אחד מהחלקים בבית שלנו שאנחנו מאוד שמחים לא לפגוש ונמנעים מכל מגע עמו. כנראה בגלל הסירחון, הגועל וגם בגלל שאנחנו יודעים טוב טוב מה מתנקז לשם. בגלל ובעקבות כל הסיבות הללו טיפול בביוב הוא פעולה שאנחנו בהחלט שמחים להשאיר לבעלי מקצוע. אך נוסף על סיבות אלה, אולי גם תופתעו לדעת שלא כל כך פשוט לבצע טיפול בביוב ולא רק כי מסריח שם.

☑️טיפול בביוב – שירות יסודי ומנצח

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

טיפול בביוב
טיפול בביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מידע שחשוב לדעת לפני טיפול בביוב

הביוב הביתי מתחבר כמובן לביוב של הרחוב. בעצם מדובר במערכת אשר מוטמנת מתחת לקרקע, תת קרקעית, והיא אוגרת את כל מי השופכין והפסולת המגיעה מהכיור, האסלה ובעצם כל מתקן מים בעל מערכת ניקוז. הביוב כולל הן את צינורות הובלת הפסולת והן את המאגרים העצומים החבויים מתחת לקרקע ועוברים לנו ממש מתחת לרגליים כאשר אנחנו צועדים ברחוב.

לבסוף, המים שנאגרו בביוב העירוני מובלים, גם כן על ידי צינורות הביוב, אל מפעילים אש מטהרים את השפכים או לחילופין אל בורות ספיגה מתחת לקרקע.

 

טיפול בביוב ביתי משפיע על הביוב הציבורי

כאשר מדברים על טיפול בביוב הכוונה כמובן לטיפול בביוב הביתי, אשר משפיע בקשר ישיר על הביוב העירוני ברחוב. למעשה יהיה לא זה לא מרחיק לכת לומר כי להזנחת טיפול בביוב מחיר כבד אשר גם יכול להיות מאוד מסריח. אף אחד לא רוצה לצאת לרחוב ולהריח או לראות את מי השופכין הישר מהביוב.

 

טיפול בביוב לבד או בעזרת בעל מקצוע

בגלל שהביוב הביתי מאוד משפיע על הביוב הציבורי, ובאופן כליי, אף אחד לא רוצה להיתקל בבעיות כתוצאה מהזנחת הביוב, יש חשיבות עליונה לביצוע טיפול בביוב באופן עצמאי ותדיר או לחילופין בהזמנת בעל מקצוע שיבצע זאת.

כמובן שהכל תלוי בתקציב וביכולות שלכם. חשוב להבדיל בן מצבים בהם חובה להזמין בעל מקצוע כתוצאה מהדרדרות ונזק ממושך בביוב לבין פעולות שגרתיות שניתן לבצע באופן עצמאי.

 

טיפול בביוב באופן עצמאי

כאמור, ברשותכם לבחור לטפל בביוב שלכם באופן עצמאי. לצורך כך ישנן כמה שיטות אשר יכולות לסייע לכם לשמור על ביוב תקין ולבצע טיפול בביוב לבד לגמרי.

  1. וידוא כי חתיכות אוכל לא מתנקזות מהכיור לביוב
  2. מניעת זריקה של מגבונים ומוצרי היגיינה לאסלה
  3. התקנת מפריד שומנים או זריקת השמן למקום שלא מחובר לביוב
  4. לבסוף, הזמנת בעל מקצוע

 

כמה עולה טיפול בביוב?

באם תחליטו כן להזמין שירות אשר יסייע לכם עם תקינות הביוב תיאלצו כמובן לשלם את מחיר טיפול בביוב לפי דרישת בעל המקצוע. בעיקרון מדובר בסכום העומד על 500 שקלים. במידה והביוב שלכם במצב גרוע או שהוא גרם להצפות ונזילות ברחבי המבנה, בהתאם גם התשלום על השירות יהיה יותר גבוה וחשוב לשים לב כאשר ניגשים לשער את המחיר הסופי.

לדוגמא החלפת שוחות ביוב תעלה לכם עוד 2500 שקלים מעבר לסכום הראשוני.

 

מחירון טיפול בביוב כללי

טיפול בביוב מחיר מ-₪500
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

לטיפול בביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

ישנם טיפולים אשר רק בעל מקצוע מסוגלים או מוסמכים לבצע אך ישנם גם טיפולים שכל אחד יכול לעשות בבית שלו על מנת לוודא את תקינות הביוב ולמנוע מצב קריטי העלול לגרום להצפת ביוב.

הביוב הפרטי נמצא מתחת לבית כך שכל מי השופכין של הבית מתנקזים לשם. הם כמובן לא נשארים אגורים בביוב הפרטי אלא מתנקזים לבסוף לביוב הציבורי ומשם הלאה.

כמובן שכל בית בנוי שונה אך בעיקרון הביוב הוא מערכת תת קרקעית אשר מחוברת הן לביוב הציבורי אך גם לכל מערכות המים בעלות יכולת ניקוז כדוגמת כיור ואסלה.

טיפול גנרי יעלה כ-₪1000, כל טיפול נוסף יעלה עוד סכום כסף מסוים.

דילוג לתוכן