איתור נזילות איתור ברור

פתיחת סתימות ביוב

סתימות בביוב מהוות בעיה רצינית בכל מצב שהוא, בין אם הן נגרמות בתשתיות הביוב הביתיות ובין אם בתשתיות הביוב הציבוריות, אשר נמצאות ברחובות. אם כן, במקרים כאלו ועוד, שירותי פתיחת סתימות ביוב, נמצאים הכרחיים מאוד, ויכולים למנוע את ההשלכות הרבות האפשריות.
אצלנו תוכלו למצוא פתיחת סתימות ביוב מקצועיים ואיכותיים, בכל מקום, בכל זמן ובמחיר נוח לכל כיס. כל פתיחת סתימת ביוב מתבצעת על ידי אנשי המקצוע המנוסים שלנו, אשר עברו הכשרות רבות בתחום, ויש ברשותם ידע רב לביצוע פתיחת סתימות ביוב באופן יעיל ובטוח.

☑️פתיחת סתימות ביוב באופן יסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

פתיחת סתימות ביוב
פתיחת סתימות ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מהו תהליך פתיחת סתימות ביוב?

תהליך פתיחת סתימות ביוב מהווה פתרון לכל המקרים בהם נוצרת סתימה כזו או אחרת בתשתיות הביוב. כמובן, ישנם סוגים רבים של סתימות ביוב, ולכל סוג יש מאפיינים משלו לרבות דרך טיפול, מחיר, משך זמן, חומרי עבודה נדרשים ועוד.

כמו כן, בכל מקרה שהוא, מלבד אי הסדר והניקיון שהן גורמות, לסתימות בביוב קיימות השלכות רבות כגון מחלות, זיהום האוויר והקרקע ועוד, ולכן הצורך בשירותי פתיחת סתימות ביוב כה חיוני.

 

סוגי סתימות בביוב

כאמור, ישנם סוגים רבים של סתימות, אשר נבדלות זו מזו במאפיינים השונים שלהן. את סוגי הסתימות השונות מומלץ לדעת בכדי לייעל את תהליך פתיחת סתימות ביוב, ובכדי שבעל המקצוע המיועד לתהליך זה, יוכל להיערך בהתאם מראש. אם כן, בין סוגי הסתימות השונות ניתן למצוא:

  1. סתימות במערכת הביוב הביתית – סתימות במערכת הביוב הביתית הן סוג הסתימות הנפוץ ביותר, ובעקבותיו הצורך בשירותי פתיחת סתימת ביוב גדל.
  2. סתימות חמורות – ניתן לזהות מקרה של סתימות חמורות על ידי הצפות שנגרמות בעת השימוש בתשתית הביוב באופן כזה או אחר, על ידי ריח רע באזור הפתחים השונים של תשתיות הביוב ועוד.
  3. סתימות קלות – סתימת קלות הינן הסוג הפשוט ביותר, אך גם המורכב ביותר לזיהוי, מאחר שאינן גורמות לנזק רב. כמו כן, הליך הטיפול בסתימות כאלו הוא הפשוט והמהיר ביותר.

 

הגורמים לסתימות בביוב

הצורך בשירותי פתיחת סתימות ביוב מתעורר במקרים רבים בעקבות שלל סוגים של סתימות בביוב. אך יחד עם זאת עולה השאלה כיצד נגרמות סתימות ביוב. אם כן, הגורמים הנפוצים ביותר להיווצרות סתימות ביוב הם:

  1. הצטברות חומרי פסולת – כידוע, בצנרות הביוב השונות זורמים חומרי פסולת שונים אשר האדם אינו זקוק להם לרבות ניירות טואלט, מגבונים, הפרשות ועוד. במקרים מסוימים, חומרי פסולת אלו נתקעים במקום כלשהו לאורך תשתית הביוב, ומצטברים שם עד כדי גרימת סתימה בקווי הביוב.
  2. כניסה של גורמים זרים לתשתיות הביוב – לעיתים חודרים לקווי הביוב גורמים זרים דרך פתחי הניקוז השונים כגון ניירות, ברזלים, עצים, עלים וכדומה. חדירה של גורמים זרים אלו, עלולה לגרום להצטברותם במוקדים שונים לאורך תשתית הביוב, וכן לסתימות ביוב.

 

כיצד מתבצע תהליך פתיחת סתימות ביוב?

תהליך פתיחת סתימות ביוב מורכב בעיקרו משלושה שלבים, אשר מתרחשים בסדר אחיד עבור כלל סוגי סתימות הביוב, אך מהלך כל שלב משתנה בהתאם לסוג הסתימה. אם כן, שלושת שלבי פתיחת סתימת ביוב הם:

 

איתור ואבחנה

השלב הראשון הוא שלב איתור סתימות ביוב ואבחנת מאפייניהן. שלב זה כולל את איתור מקום הסתימה בביוב, את סדר גודלה וגודל השפעתה, את הגורמים לה ועוד. כמו כן, בשלב זה מבין בעל המקצוע כיצד יהיה עליו לבצע את פתיחת הסתימה, באילו כלים יהיה עליו להשתמש ועוד.

 

פתיחת הסתימה

השלב השני, לאחר שלב איתור סתימות ביוב, הוא שלב פתיחת הסתימה. בשלב זה כמובן, פותח בעל המקצוע את הסתימה הנתונה, ומחזיר את הביוב לעבודה תקינה ורציפה. כמובן, שלב זה הוא השלב המהותי ביותר בכל תהליך העבודה.

 

בדיקה

לאחר סיום תהליך פתיחת הסתימה, מבצע בעל המקצוע בדיקה בעלת שתי מטרות עיקריות. ראשית, לוודא כי הסתימה נפתחה בהצלחה וכי הכל עובד כשורה. שנית, לוודא כי לא נגרמו אי אלו בעיות כתוצאה מתהליך פתיחת הסתימה לרבות נזילות, שברי בקווי הביוב וכיו"ב.

 

כמה עולה פתיחת סתימות ביוב?

מחיר פתיחת סתימות ביוב משתנה בהתאם לבעל המקצוע אשר מבצע את תהליך העבודה. זאת מאחר שלכל בעל מקצוע יש ביקוש שונה, כל בעל מקצוע מבצע את עבודתו עם כלי עבודה באיכות שונה וכן עושה שימוש בחומרים באיכויות שונות, והמחיר בהתאם. כמו כן, לכל פתיחת סתימות ביוב מחיר שונה בהתאם לסדר גודלה של הסתימה וסוגה, שכן סתימה קלה לא שוות ערך לסתימה חמורה.

 

מחירון פתיחת סתימות ביוב כללי

פתיחת סתימות ביוב מחיר מ-₪350
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

לפתיחת סתימות ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

משך הזמן שלוקח תהליך פתיחת סתימות ביוב משתנה מפעם לפעם בהתאם לסוג הסתימה.

לא מומלץ. אנשי המקצוע המיועדים לכך הינם בעלי ידע בתחום בכדי להבטיח תהליך עבודה בטיחותי ויעיל. גורמים אחרים, חסרי ניסיון בדבר, עלולים לגרום לנזקים בקווי הביוב.

בעל מקצוע המספק שירותי פתיחת סתימות ביוב ניתן למצוא באתרי האינטרנט השונים של חברות האינסטלציה והשרברבות.

סתימות ביוב נגרמות מסיבות שונות כאשר הסיבה העיקרית היא הצטברות גורמים כלשהם. אי לכך, מומלץ לשים לב כי לא נכנסים גורמים קשיחים, אשר אינם מתפרקים, לתשתיות הביוב.

דילוג לתוכן