איתור נזילות איתור ברור

מציאת כשל בקווי ביוב

מקרים של כשל בקווי ביוב עלולים להוות לנו סכנה רבה, במיוחד כאשר הכשל מצוי בקו הביוב האישי שלנו, או של הבניין, אך גם במקרים בהם הכשל מצוי בקו הביוב הציבורי שברחוב למשל. אי לכך, תהליך מציאת כשל בקווי ביוב מהווה גורם חשוב במניעה של כשלים בקווי ביוב, ובאותה מידה גם בטיפול בכשלים בקווי ביוב, לאחר שנגרמו.

☑️מציאת כשל בקווי ביוב באופן יסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מציאת כשל בקווי ביוב
מציאת כשל בקווי ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מהי בכלל מציאת כשל בקווי ביוב?

ישנם מקרים רבים בהם נוצרת איזשהי בעיה בקווי הביוב, אשר מצויים כמובן מתחת לפני הקרקע. למקרים אלו עלולות להיות השלכות בעלות סיכון, וכאן נכנס לתמונה עניין מציאת כשל בקווי ביוב. אם כן, מטרתה של מציאת כשלים בקווי ביוב היא למצוא כשלים קיימים, על מנת שצוותי אינסטלציה שונים יוכלו לטפל בכשלים השונים באופן יעיל ומקצועי.

כמו כן, ביכולתה של מציאת כשלים בקווי ביוב למנוע את אותם הכשלים טרם התרחשותם, על ידי בדיקה שגרתית של קווי הביוב, וזיהוי כשלים פוטנציאליים בקווי הביוב.

 

כיצד מתבצע תהליך מציאת כשל בקווי ביוב

תהליך מציאת כשל בקווי ביוב זהה בכל מצב, עבור כל סוג כשל בקו הביוב, בכל מקום בו הכשל נמצא ועבור כל סוג קו ביוב שהוא. אם כן, תהליך מציאת כשלים בקווי ביוב מורכב משלושה שלבים עיקריים, וזהים כאמור, לכל מציאות הכשלים באשר הן:

 

שטיפת קווי הביוב

השלב הראשוני שיש לבצע הוא שלב שטיפת קווי ביוב מכל החומרים השונים המצויים בתוכו, אשר בקו זה צוות העבודה נדרש למצוא את הכשל. שלב זה מתקיים על מנת לשלב הצילום יוכל להתבצע באופן חלק, ולא יהיו גורמים אשר יפריעו למצלמה לראות את המתרחש בקו הביוב.

 

צילום תוכי של צנרת הביוב

השלב השני והמשמעותי ביותר בתהליך מציאת כשלים בקווי ביוב, הוא שלב הצילום עצמו. בשלב זה מכניס צוות העבודה את המצלמה המיוחדת אל תוך קווי הביוב המיועדים, ומטרתו כמובן, היא למצוא את הכשל המצוי בקווי הביוב.

 

תיעוד ורישום ממצאים

לאחר שאיתרו את הכשל, מגיע שלב תיעוד ורישום הממצאים. שלב זה, כפי שניתן להבין, כולל מילוי דוחות אודות הכשל בביוב, גורמים אפשריים, מיקום הכשל בצינור, רמת חומרת הכשל וכו'. כמו כן, שלב זה מסייע מאוחר יותר בעת תיקון הכשל.

 

סוגי כשלים בקווי ביוב

כאמור, ישנם מספר סוגי כשלים בקווי ביוב, אשר יכולים להיות בדרגת חומרה גבוהה כקטנה, וכן יכולים להימצא בכל מקום שהוא לאורך קווי הביוב. אם כן, סוגי הכשלים העיקריים הם:

  1. שברים – שברים המצויים בצינורות הביוב עצמם ברוב המקרים.
  2. שקיעה של קווי ביוב – שקיעה ועיקום של צינורות הביוב כתוצאה מתזוזות של הקרקע ועוד, אשר גורמות לשיפועי קווי הביוב להשתנות.
  3. סתימות – סתימות לאורך קווי הביוב אשר מונעות מזרימת תכולת הביוב לעבוד כשורה.

 

כמובן שייתכנו כשלים נוספים בקווי הביוב, אך אלו הם העיקריים שביניהם.

 

תיקון כשל בקווי ביוב

תהליך תיקון כשל בקווי ביוב משתנה בתוכנו מתיקון אחד למשנהו בהתאם לסוג הכשל המצוי בקו הביוב. אי לכך ובהתאם לזאת, לכל סוג כשל קיים תהליך תיקון שונה, אשר מתבצע בדרכים שונות, בעזרת כלי עבודה שונים, באמצעים שונים, בטכניקות שונות וכו'.

כמו כן, ייתכנו מקרים בהם הכשל בקווי הביוב נמצא רמת חומרה גבוהה, ועל יידרש לבצע חידוש צנרת, שבמקרים מסוימים משמעה אף להחליף את הצנרת הקיימת.

 

כמה עולה מציאת כשל בקווי ביוב?

מחיר מציאת כשל בקווי ביוב משתנה מפעם לפעם בהתאם לגורמים שונים כגון סוג הכשל, סוג קו הביוב בו נעשית מציאת הכשל, משך הזמן שלוקח לבצע את מציאת הכשל וכו'. כמו כן, לכל מציאת כשל בקווי ביוב מחיר שונה בהתאם לבעל המקצוע אשר מבצע אותה.

זאת מאחר שלכל בעל מקצוע יש מחיר שונה עבור שירותיו בהתאם לגורמים שונים כגון איכות כלי העבודה וכו'.

 

מחירון מציאת כשל בקווי ביוב כללי

מציאת כשל בקווי ביוב מחיר מ-₪800
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

למציאת כשל בקווי ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

משך זמן מציאת כשלים בקווי ביוב משתנה מפעם לפעם בהתאם לסוג הכשל ומיקומו בקו הביוב. אך תהליך זה לוקח זמן, ואינו קצר יחסית.

טיפול בכשל בקו ביוב משתנה בהתאם לסוג הכשל, לרמת חומרות ולגורמים רבים נוספים.

כשלים בקווי ביוב גורמים ברוב המקרים לנזילות בתשתיות הביוב. דבר זה עלול לגרום להצפות ביוב, נזילות ביוב ועוד, שעלולים לגרום למחלות זיהומיות רבות בשל הפסולת המצויה בקווי ביוב אלו.

כשלים בקווי ביוב יכולים להימצא בכל מקום לאורך תשתיות הביוב השונות, הן בתשתיות הביוב הביתיות והן בתשתיות הביוב המצויות ברחובות.

דילוג לתוכן