איתור נזילות איתור ברור

גילוי תשתיות ביוב

כל הבית שלכם מסתיר מתחתיו או מתחת לחצר תשתיות מסועפות ומורכבות המספקות לכם את כל מה שאתם צריכים שיהיה בבית שלכם כל הזמן. כאשר אתם פותחים את הברז בכיור המטבח מים מגיעים דרך תשתית צנרת המים ישירות אל הברז. לכם נדמה כי המים עברו דרך קצרה בגלל התכיפות בה הגיעו, אך בפועל הם עברו דרך הרבה צינורות המוטמנים באדמה שלכם. נוסף על צנרת המים ישנה גם תשתיות ביוב המוטמנת בבית שלכם. לרוב לא יהיה לכם צורך לבצע גילוי תשתיות ביוב, עצם העובדה שהמערכת קיימת מספיק לכם לגמרי להיות נינוחים, אך ישנם מקרים בהם בעלי מקצוע כן יצטרכו גילוי תשתיות ביוב בבית ובחצר שלכם.

☑️גילוי תשתיות ביוב באופן יסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי תשתיות ביוב
גילוי תשתיות ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

חפירה ללא גילוי תשתיות ביוב

שלבי בניית הבית מתחילים בהנחת התשתיות לבית ועליהם הנחת המבנה החיצוני כדוגמת הרצפה, התקרה והרהיטים. תשתיות הבית הן כל צינורות ומערכות האספקה בבית כדוגמת מערכת החשמל, הצנרת והביוב. ישנם מקרים בהם יש צורך להניח תשתיות חדשות לאחר שהמבנה כבר גמור לגמרי ואפילו גרים בו כבר דיירים.

ביצוע הנחת וחפירת תשתיות חדשות בצורה אחראית וחכמה דורש בדיקה מראש של מיקום התשתיות הקיימות. לרוב אין צורך לשלם בעבור גילוי תשתיות ביוב מחיר נוסף על מחיר הנחת התשתיות בשל כך שישנו מפרט של מיקום התשתיות אשר הגיע מקבלן הבניה בעת מסירת המבנה. אך אם לא, יש צורך בביצוע גילוי תשתיות ביוב על ידי בעל מקצוע.

 

גילוי תשתיות ביוב מוטמנות

האתגר בביצוע גילוי תשתיות ביוב נובע מכך שתשתיות הביוב בבית מוטמנות, על כן לא ניתן לגלות אותן בקלות ויש צורך בשימוש במכשור חדשני או התבססות על המידע הידוע לנו מקבלן הבניה (לא תמיד מסמכים אלה נשמרים).

  1. בדיקה ועיון בתכנית תשתיות הביוב – מציגה את פיזור הצינורות והשוחות מתחת לקרקע בבית
  2. סריקה באמצעות מכ"מ – מכשיר מיוחד אשר חודר את הקרקע ומצליח להציג תמונה של תשתית הביוב המוטמנת
  3. מדידת עומק – ביצוע שיטה זאת מאפשר לבעל המקצוע לקבל תמונה על עומק המערכת וכך גם על מיקומה

 

כמה עולה גילוי תשתיות ביוב?

מחיר גילוי תשתיות ביוב הוא 1200 שקלים. כאשר תזמינו בעל מקצוע לבית שלכם בעקבות חשד לנזק או סתימה במערכת הביוב שלכם, תרצו שיבצע עבורכם גילוי תשתית ביוב על מנת למקד את החיפוש. כנראה שמהביצוע של גילוי תשתיות ביוב יתקדם בעל המקצוע לבצע פעולות נוספות על מנת להבטיח את תקינות תשתיות הביוב שלכם, לפתור סתימות, באם קיימות, וכמובן להחליף חלקים כאשר הדבר רלוונטי.

על כן, המחיר הסופי של השירות אותו הזמנתם כנראה לא יסתכם ב1200 שקלים אלא יעלה בהתאם לכל פעולה שיבצע עבורכם בעל המקצוע, בבית או בחצר הבית שלכם.

 

מחירון גילוי תשתיות ביוב כללי

גילוי תשתיות ביוב מחיר מ-₪1200
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

לגילוי תשתיות ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

ישנם מקרים בהם יש צורך בחפירה בחצר או בבית על מנת להטמין תשתית חדשה. כדי לא לפגוע בתשתית הביוב נדרש לבצע קודם גילוי תשתיות ביוב.

הכוונה בתשתיות ביוב היא לכל חלקי מערכת הביוב המוטמנים והגלויים, לדוגמא צינורות ביוב העוברים מתחת לביתכם או עמוק בחצר שלכם, ומובילים את מי השופכין אל הביוב.

בעלי מקצוע אשר מוסמכים לבצע גילוי תשתיות ביוב. בעיקרון ההכשרה שלהן היא אינסטלטורים עם דגש על התמחות בתחום הביוב הביתי או העירוני.

לרוב, תשתיות הביוב מוטמנות באדמה ועל כן ביצוע גילוי תשתיות ביוב חייב להיות על ידי שימוש במכשור חדשני המתגבר על מחסומי הראייה והגישה אל צינורות הביוב המוטמנים.

דילוג לתוכן