איתור נזילות איתור ברור

החלפת שוחות ביוב

כחלק משמירה על תשתית ביוב תקינה בבית שלכם, יכול להיות מצב בו תיאלצו להזמין שירות החלפת שוחות ביוב. המטרה של הליך זה לבצע תחלופה בתשתיות מערכת הביוב הביתי שלכם. הליך זה נדרש כאשר ישנה סבירות גבוהה כי השוחה כבר אינה מתפקדת כראוי בעקבות היותה ישנה מאוד או ניזוקה מהשפעות חיצוניות. החלפת השוחה היא הליך מסובך ועל כן בעלי מקצוע מוסמכים מבצעים אותו עבורכם.

☑️החלפת שוחות ביוב באופן יסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

החלפת שוחות ביוב
החלפת שוחות ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

שלבי ביצוע החלפות שוחות ביוב

החלפת שוחות ביוב בחצר או בפנים הבית שלכם מתבססת על כמה שלבי עבודה שיש לבצע כדי לקבל תהליך מלא שמותיר את תשתיות הביוב שלכם תקינות ומוכנות לכל שיידרש.

  1. גילוי תשתיות ביוב – בשלב הראשון, כדי להחליף שוחה, צריך כמובן למצוא אותה. תשתיות הביוב מוטמנות באדמה ועל כן חייבים לבצע חיפוש מעמיק כדי לאתר אותה. גילוי שוחות ביוב מתבצע על ידי מכשור חדשני המעניק תמונה של התשתית התת קרקעית.
  2. הפסקת פעילות הביוב – תשתית הביוב פועלת מסביב לשעון ומזרימה את מי השופכין אל מאגרי הביוב. על מנת לא ליצור לכלוך או ריח רע, טרם פירוק והחלפת השוחה יש להפסיק את פעילות הביוב. ניתן לבצע זאת בעזרת סתימה של חלק מהצינור טרם הגעת מי השופכין אל השוחה.
  3. פירוק השוחה הקיימת – לאחר שמצאנו את השוחה הרלוונטית יש לפרק אותה. כמובן שכדאי לפרק חלק כמה שיותר קטן על מנת לצמצם את העבודה ואת הנזק האגבי.
  4. הרכבת שוחה חדשה – כעת, המערכת לא מושלמת, יש להרכיב שוחה חדשה במקום בו הייתה הקודמת, כמובן תוך וידוא הרכבה מיטבית כדי לא לאפשר נזק עתידי.
  5. חידוש פעילות הביוב – על מנת לוודא שהמערכת אכן תקינה יש לחדש את פעילות הביוב ולראות כי מי השופכין זורמים כמו שצריך בשוחה החדשה.

 

החלפת שוחות ביוב בחצר ובבית

תשתית הביוב עוברת מתחת לפני הקרקע, גם בחצר הבית וגם בבית. כאשר מדובר בהחלפת שוחות ביוב חשוב להבדיל בין השני המקרים. שוחות ביוב המוטמנות תחת הבית כנראה ידרשו גרימת נזק לבית ועל כן הליך גילוי תשתיות הביוב, פירוק והרכבת השוחה יהיו תוך כוונה לגרום מינימום נזק לבית, כאשר החפירה בחצר יהיה יותר נוח לבעל המקצוע לבצע את החלפת שוחות הביוב.

בכל מקרה, לבסוף תשלום על החלפת שוחות ביוב מחיר בעבור חצר הבית או פנים הבית לא אמור להשתנות בהרבה.

 

כמה עולה החלפת שוחות ביוב?

החלפת שוחות ביוב כוללת הרבה שלבים אשר לכל אחד מהם מחיר אחר. מחיר החלפת שוחות ביוב יהיה החל מ 2500 שקלים אך לדוגמא, בעבור גילוי תשתיות ביוב אשר לעיתים יש לבצע לפני יעלה לכם גם 1200 שקלים, כלומר המחיר ביחד יהיה 3,700 שקלים.

התשלום הוא בעבור ביצוע העבודה אך גם בעבור רכישת שוחה חדשה ופעולות נוספות אשר בעל המקצוע ביצע על מנת להשלים את ההליך באופן תקין ומיטבי.

 

מחירון החלפת שוחות ביוב כללי

החלפת שוחות ביוב מחיר מ-₪2500
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

להחלפת שוחות ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

הליך זה בהכרח מצריך חפירה באדמה והגעה ישירות אל שוחת הביוב הרלוונטית. יש לפרק אותה ולהתקין במקומה שוחה חדשה אשר תהיה תקינה ומיטבית להובלת מי השופכין בביתכם.

מערכת הביוב התת קרקעית מורכבת משוחות. מעין צינורות ומחברים גדולים אשר מובילים את מי השופכין בבית שלכם.

כאשר ישנו חשד להתיישנות אחת השוחות או לחילופין חשד לנזק ממשי באחת השוחות אשר מונע ממי השופכין לזרום כמות שצריך. החלפת שוחה תפתור את הבעיה.

הליך זה לא ניתן לבצע לבד. זכרו כי הוא גם כולל קניה של שוחה חדשה והובלתה. לכן, כמובן שבעל מקצוע מבצע את העבודה בעבורכם ועליכם רק להתקשר להזמין אותו.

דילוג לתוכן