איתור נזילות איתור ברור

סתימות במערכת הביוב

ברוב המקרים בהם נוצרת הצפה כזו או אחרת מתוך האסלה, בכיור ואפילו באמבטיה, הגורם והסיבה העיקריים להתרחשותה, הינם סתימות במערכת הביוב. סתימה במערכת הביוב, בין אם הפרטית, מערכת הביוב של הבניין ואפילו מערכת הביוב הכללית של האזור בו אתם גרים, יכולה להיגרם מסיבות רבות.
אם גם אתם מחפשים דרך לאתר ולתקן סתימה במערכת הביוב הגעתם למקום הנכון! אצלנו תוכלו לקבל שירותי איתור ותיקון סתימות במערכות הביוב, בכל מקום שהוא ומכל סיבה שהיא. אנו מספקים שירותי איתור ופתיחת סתימות מקצועיים ואיכותיים, בעזרת צוותי האינסטלציה המובחרים שלנו, אשר עברו הכשרות רבות בתחום, וניסיון העבודה שלהם רב שנים.

☑️פתיחת סתימות במערכת הביוב באופן יסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

סתימות במערכת הביוב
סתימות במערכת הביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מהן סתימות במערכת הביוב?

סתימות במערכת הביוב, כפי שניתן להבין בקלות שמם, הינן חסימה של קווי הביוב כתוצאה מגורמים שונים כגון הצטברות לכלוך לרבות עלים, אשפה וכו', חסימת קווי הביוב כתוצאה מכניסה של גורם גדול כלשהו לתוך קווי הביוב ועוד.

כמו כן, סתימה במערכת הביוב עלולה לגרום לנזקים חמורים, לשברים בצנרת הביוב, להצפות וכו', אשר יכולים לגרום למחלות עקב חשיפת האנשים לחומרים המזוהמים הנמצאים במערכת הביוב.

 

מה הגורמים להיווצרותן של סתימות במערכת הביוב?

כאמור, סתימות במערכת הביוב עלולות להיווצר כתוצאה מגורמים רבים, כאשר בין הגורמים השונים ניתן למנות:

  1. הצטברות לכלוך ואשפת ביוב – לעיתים נכנסים גורמים חיצוניים כגון עלים יבשים ולכלוך אנושי, לקווי דרך פתחי הניקוז השונים או דרך האסלות הביתיות. גורמים אלו עלולים להצטבר לאורך מערכת הביוב ולגרום לסתימות.
  2. שינוי במבנה קווי הביוב – ישנם מקרים בהם מתרחש איזשהו שינוי טבעי בשיפוע מערכת הביוב כתוצאה מתזוזות של הקרקע למשל. במקרים כאלו השיפוע עלול לשבש את זרימת הביוב ולגרום לסתימות.
  3. כניסה של גורם גדול למערכת הביוב – בדומה לפסולת, לעיתים נכנסים גורמים גדולים לקווי הביוב דרך מקומות שונים, אשר מספיקה כניסת בלבד על מנת שתיווצרת סתימה כזו או אחרת.

 

כמובן שיכולים להיות גורמים נוספים להיווצרות סתימה במערכת הביוב, והגורמים המוצגים לעיל הינם רק חלק אפשרי מתוך כלל הגורמים.

 

תהליך הטיפול בסתימה במערכת הביוב

תהליך הטיפול במקרה של סתימות במערכת הביוב מתחלק לשני חלקים עיקריים וחשובים.

 

איתור סתימות במערכת הביוב

השלב הראשוני טרם הטיפול בסתימה עצמה, הוא שלב איתור סתימות במערכת הביוב. כפי שניתן להבין, שלב זה כולל בדיקה מקיפה אודות הסתימה לרבות מיקומה במערכת הביוב, סדר גודלה, וכן מסקנות שונות כגון כלי העבודה הדרושים לביצוע הטיפול בסתימה במערכת הביוב וכיו"ב.

איתור סתימות במערכת הביוב מהווה שלב חשוב מאוד, ומהווה בסיס איתן לכל תהליך הטיפול בסתימות.

 

תיקון סתימות במערכת הביוב

לאחר ביצוע איתור ואבחנה של כל הקשור בסתימות, מגיע של תיקון סתימות במערכת הביוב. בשלב זה מבצעים אנשי האינסטלציה בפרט, וצוות העבודה בכלל את הדרוש על מנת להשלים את תהליך פתיחת סתימות במערכת הביוב. תהליך זה מורכב מאוד ומשתנה בתכונותיו השונות לרבות כלי העבודה ומשך הזמן, מתיקון אחד לאחר בהתאם לרמת סדר הגודל של הסתימה, למיקומה במערכת הביוב ועוד.

 

השלכות של סתימה במערכת הביוב

מקרים של סתימות במערכת הביוב עלולים להיות בעלי השלכות רבות על גורמים שונים, כאשר הגורם העיקרי המצוי בסכנה במקרים כאלו הוא בריאות התושבים אשר הסתימה במערכת הביוב נוגעת אליהם. אם כן, סתימה במערכת הביוב עלולה לגרום לשברים, סדקים ואף התפוצצוית של קווי הביוב השונים.

מקרים אלו גורמים להצפות בפרט, ולכך שכל תכולת הביוב תבוא במגע עקיף עם בני האדם או ישיר. מגע זה עלול לגרום למחלות רבות עקב רמת הזיהום הנמצאת בביוב.

 

כמה עולה תיקון סתימות במערכת הביוב?

מחיר סתימות במערכת הביוב, או מחיר תיקון סתימות במערכת הביוב משתנה ממקרה למקרה בהתאם לסוג הסתימה, ולרמת חומרתה. רמת חומרתה נקבעת על פי גורמים שונים כגון מיקום הסתימה לאורך מערכת הביוב, רמת הקושי בפתיחת הסתימה ועוד. כמו כן, לכל סתימות במערכת הביוב מחיר שונה בהתאם לבעל המקצוע אשר מטפל בה.

 

מחירון תיקון סתימות במערכת הביוב כללי

תיקון סתימות במערכת הביוב מחיר מ-₪350
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

לתיקון סתימות במערכת הביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

בעלי מקצוע לטיפול בסתימות מערכות ביוב ניתן למצוא בעיקר בעזרת אתרי האינטרנט השונים של חברות אינסטלציה.

סתימות במערכת הביוב ניתן למנוע בעזרת התקנת מסננים בפתחי הביוב השונים, למניעת גורמים זרים מלהיכנס למערכת הביוב.

לא. מחירי שירותי טיפול בסתימות במערכת הביוב נקבעים על ידי אנשי המקצוע ובהתאם לחומרת הסתימה, על כן אין לנו לכם מה לעשות בדבר.

התשובה לכך היא חד משמעית לא. התעסקות עם סתימות במערכת הביוב בפרט, ועם מערכת הביוב בכלל, דורשת ידע וניסיון בעבודה זו, וחוסר ידע ומקצועיות עלול לגרום לנזקים חמורים הן לכם והן למערכת הביוב.

דילוג לתוכן