איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות לפני קניית נכס

שירות של זיהוי נזילות לפני קניית נכס מתבצע על ידי חברות מקצועיות ובאמצעות ציוד משוכלל ומתקדם. היתרון של שימוש בציוד מן הסוג הזה הוא שאפשר לאתר את המקור של כל סוגי הנזילות, אבל בלי להרים מרצפות ובלי לשבור קירות. ספציפית בנכסים שעדיין לא בבעלותנו, זו למעשה הדרך היחידה לדעת מה קורה מאחורי הקלעים של הצנרת.

התייעצות איתנו תאפשר לך לתאם שירות של זיהוי נזילה לפני קניית נכס בהקדם. כך תדע כמה כדאי לך לשלם, כמה יעלה לתקן את הבעיה ומה צריך להיות המחיר האמיתי שבו כדאי לנקוב במהלך המשא ומתן.

☑️זיהוי נזילות לפני קניית נכס באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות לפני קניית נכס
זיהוי נזילות לפני קניית נכס
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות לפני קניית נכס בצורה מקצועית

עבודה מקצועית של זיהוי נזילות לפני קניית נכס מספקת פרטים אמינים. בשביל לבסס את הממצאים, משתמשים בציוד מתקדם ומשוכלל שמוכיח את עצמו. הציוד מאפשר לאתר את כל סוגי הנזילות, גם אם המקור שלהן הוא עמוק בתוך הצנרת ואפילו אם אין להן ביטוי על פני השטח.

במילים אחרות, כדאי לתאם שירות של זיהוי נזילה לפני קניית נכס בכל מקרה ובלי קשר לשאלה אם יש או אין כתמי רטיבות על הקירות, בתקרה או על הרצפה.

 

סיבות לנזילות בנכס חדש או ישן

שירותי זיהוי נזילות לפני קניית נכס חשובים מאוד עבור כל הלקוחות. בנכסים חדשים, נזילות נגרמות בגלל ליקויי בנייה או שיתוף פעולה לא מספיק טוב בין הקבלן לבין נותני השירותים. בנכסים ישנים כמו דירות יד שנייה, הנזילה עלולה להיווצר בגלל בלאי טבעי, תקלה אצל השכנים וכן הלאה.

אבל היום כבר לא צריך להמר על מה שקורה בצנרת, כי אפשר פשוט לתאם שירות מקצועי של זיהוי ואז תיקון נזילות לפני קניית נכס מכל סוג.

 

זיהוי נזילות לפני קניית נכס – איך עושים את זה?

יש כמה דרכים לבצע זיהוי נזילות לפני קניית נכס. המאפיין המשותף לכל הדרכים שבהן משתמשים הוא המכשור הטכנולוגי והמתקדם כגון:

  • מצלמה טרמית
  • סיב אופטי
  • גלאי קול
  • רובוט זעיר
  • איתור נזילות על ידי גז
  • איתור נזילות על ידי עשן

 

האחריות על ליקויי בנייה

התוצאות של זיהוי נזילות לפני קניית נכס עוזרות לדעת מי צריך לקחת אחריות על התיקון. בנוסף, אפשר לתאם שירות כזה של זיהוי נזילה לפני קניית נכס יחד עם חוות דעת מומחה. בחוות הדעת הזו ניתן להשתמש על מנת להגיש תביעה נגד בעל הנכס, הקבלן או מי שהסתיר את המידע.

אחריות הקבלן – בדירות חדשות, האחריות על ליקויי בנייה היא של הקבלן. לא משנה מה גרם לליקויי הבנייה, אסור לקבלן למסור מפתח בלי לוודא שהנכס תקין או לפחות לעדכן את הבעלים לגבי הליקויים שקיימים בו.

אחריות בעל הנכס – האחריות של אנשים פרטיים היא בעיקר בדירות ישנות. אם בעלי דירות ישנות מסתירים את זה שיש בנכס נזילה, ייתכן ויש מקום להטיל עליהם אחריות ואף לדרוש פיצוי כספי.

 

איפה יש ליקויי בנייה?

ליקויי בנייה קיימים בכל סוגי הפרויקטים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, זה שקבלן קיבל אישור אכלוס למשל לא אומר שצריך לוותר על זיהוי נזילות לפני קניית נכס. אדרבה, צריך להשתמש בממצאים הללו ולדרוש מהקבלן לשלם את הנזק.

 

כמה עולה זיהוי נזילות לפני קניית נכס?

השירות של זיהוי נזילות לפני קניית נכס מתומחר לפי השיטה שבה משתמשים. בגלל זה בשירות של זיהוי נזילות לפני קניית נכס מחיר מסוים עם מצלמה טרמית לא יהיה דומה לטווח של מחיר זיהוי נזילות לפני קניית נכס עם רובוט זעיר.

 

מחירון זיהוי נזילות לפני קניית נכס כללי

זיהוי נזילות לפני קניית נכס מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות לפני קניית נכס חייגו 055-978-0890 ☎️

עם מכשור מתקדם בבעלותם של מזהי נזילות מוסמכים.

על ידי החלפת הצנרת.

בכל סוגי המבנים – גם בבתים חדשים וגם בדירות ישנות.

עם בדק ביתי שכולל בתוכו זיהוי של נזילות מים.

דילוג לתוכן