איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות מחוץ לבית

זיהוי נזילות מחוץ לבית יכול להתבצע במקרים רבים ושונים. לעיתים קרובות יש מסר גורמים שיוצרים את הנזילה ולכן חשוב לזהות אותם במדויק, כדי לטפל בהם באופן מקצועי.צוות המומחים של המאתרים מבצע זיהוי נזילות מחוץ לבית ומספק לכם פתרונות מקצועיים לטווח ארוך, במחירים משתלמים. התקשרו עכשיו להזמין זיהוי נזילות מחוץ לבית!

☑️זיהוי נזילות מחוץ לבית באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות מחוץ לבית
זיהוי נזילות מחוץ לבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כל הסיבות

זיהוי נזילות מחוץ לבית צריך להתבצע באופן מקצועי, במהירות וביעילות, כדי למנוע את הנזקים הכבדים שיכולים להיגרם כתוצאה מהנזילה. בין הנזקים הללו, ניתן למנות נזקים למבנה עצמו, לתשתיות חשמל, נזקים משניים לצנרת, רטיבות גבוהה באדמה, ריקבון, עובש, ריחות של ביוב בסביבת הבית, פגיעה בקירות החיצוניים של הבית ועוד.

נזילות מחוץ לבית יכולות להתרחש גם בעקבות בעיה בצנרת הביוב ואז הבעיה שלכם היא לא רק כלכלית ואסתטית, אלא גם תברואתית. נזילה מהביוב משחררת חומרים מסוכנים ולכן יש לטפל בה במהירות האפשרית.

 

מאיפה הנזילות יכולות להגיע?

זיהוי נזילות מחוץ לבית יכול לגלות לנו מקורות רבים ושונים לנזילה. הנזילה יכולה למעשה להגיע מכל צינור, או מיכל שיש בו מים ונמצא מחוץ למבנה. למשל:

  • ביוב וניקוז
  • מרזבים סתומים וישנים
  • דוד חימום פגום
  • פגיעה בצנרת ההשקיה של הגינה
  • בעיה בתשתית מוניציפלית
  • צנרת כיבוי אש

 

אלה רק חלק מהאפשרויות אותן אנחנו צריכים לבדוק כדי לזהות את הנזילה.

 

אמצעים מיוחדים לאיתור נזילות

עד לא מזמן, בעלי מקצוע שרצו לבצע זיהוי נזילות מחוץ לבית היו נוקטים בשיטה היחידה שעמדה לרשותם: חפירה, חציבה, שבירה והרס של כל משטח אשר עומד בינם לבין הצנרת הפגועה, כדי לזהות מהיכן בדיוק מגיעה הנזילה.

כיום כבר אין צורך בכל אלה, כי יש ברשותנו מגוון גדול מאוד של ציוד מתקדם לזיהוי נזילות ותיקון שלהן, בלי צורך לגרום להרס, ללא מאמץ, במהירות, דיוק ויעילות שלא נראו בעבר. מכשירים אלה מאפשרים לנו לחדור לתוך הצנרת, באופן שאינו מצריך חפירה, או חציבה ולראות מה קורה בתוכה בדיוק, או לזהות על פי סימנים שונים, מבחוץ, כי אכן קיימת נזילה במיקום מסוים במערכת.

 

כמה עולה זיהוי נזילות מחוץ לבית?

מחיר זיהוי נזילות מחוץ לבית הוא בדרך כלל גבוה מעט יותר מאשר זיהוי נזילות בתוך המבנה, שכן מדובר על עבודה מורכבת יותר, אשר גוזלת זמן רב יותר ודורשת מקצועיות רבה. בגלל ריבוי המקורות האפשריים לנזילה ובגלל המיקומים הבעייתיים של הנזילות, אנחנו צריכים לעיתים קרובות להשתמש בכל המשאבים שלנו, כדי לזהות את מקור הנזילה, בלי לגרום לנזק.

יחד עם זאת, לפני שאתם משלמים עבור זיהוי נזילות מחוץ לבית מחיר גבוה, בדקו היטב את הצעת המחיר, בדקו מה בדיוק היא כוללת והבטיחו כי אתם מקבלים את מה שמגיע לכם.

 

מחירון זיהוי נזילות מחוץ לבית כללי

זיהוי נזילות מחוץ לבית מחיר מ-₪1400
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות מחוץ לבית חייגו 055-978-0890 ☎️

לא. כדי לקבוע את מחיר התיקון אנחנו צריכים להבין קודם כל מהיכן מגיעה הנזילה, מה סדר הגודל של הבעיה, מה האופי של הנזילה ומה דרוש כדי לתקן אותה. רק לאחר מכן אנחנו יכולים לתת לכם הצעת מחיר משתלמת עבור התיקון.

לא. זיהוי נזילות חייב להתבצע על ידי בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים, אשר יש להם ידע וניסיון, כדי למנוע גרימת נזקים משניים בעקבות תהליך הזיהוי. לכן חשוב להימנע מהעסקה של חאפרים וחובבנים.

זהו מקרה נפוץ ביותר, שבו נזילה מהשכנים, או מצנרת של הרשות המקומית, פוגעת דווקא בנכס שלכם. משום כך, אנחנו יכולים להפיק עבורכם חוו"ד מומחים, קבילה בבית המשפט במקרה הצורך, אשר תסייע לכם לקבל את מה שמגיע לכם.

ברוב המקרים אנחנו יכולים להשתמש בשיטות חדשות ומהפכניות, המאפשרות לנו לבצע תיקונים בצנרת ללא הרס.

דילוג לתוכן