איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילה מבריכת שחייה

נזילה, רטיבות ונזקי מים נוספים יכולים להופיע בתוך הבית שלכם, אך גם במבנים ציבוריים. ניתן לסכם כי בכל תשתית המובילה או מנקזת מים יכולה להיווצר נזילה. על מנת למקסם את התוצאות של איתור נזילות מומלץ להזמין בעל מקצוע המתמחה בסוג העבודה אותה אתם צריכים. אם אתם בעלי בריכה ציבורית או פרטית ודאי תשמחו לגלות כי ישנו בעל מקצוע אשר מתמחה בדיוק בעבודות מסוג זה – זיהוי נזילה מבריכת שחייה.

☑️זיהוי נזילה מבריכת שחייה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילה מבריכת שחייה
זיהוי נזילה מבריכת שחייה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מילוי וניקוז בריכה

בעוד אתם ודאי מדמיינים בריכת שחייה כמין מאגר גדול החפור ברצפה ובו מלא מים, בפועל בריכת השחייה, הן הציבורית והן הפרטית יותר מסובכות ומורכבות, מה שמקשה על איתור נזילה ללא בעל מקצוע מומחה.

ברוב הבריכות, בעיקר הציבוריות, ישנה מערכת המזרימה מים בכל רגע נתון במקביל למערכת המנקזת מים מן הבריכה החוצה. אלו מתאפשרים בעזרת צינורות אשר מוטמנות מתחת לקרקע או סמוך לבריכה.

 

זיהוי נזילה מבריכת שחייה פרטית

אם אתם בעלי בית או דרים בבית אשר בחצר ישנה בריכת שחייה ודאי תשמחו לדעת כי ישנו איש מקצוע אשר מתמחה בהליך זיהוי נזילה מבריכת שחייה פרטית. ישנו צורך ממשי בתשלום מחיר זיהוי נזילה מבריכת שחייה מכיוון שכאשר מדובר בבריכת שחייה אשר ממוקמת בבית, היא בסכנה לפגוע בשאר חלקי הבית ולגרום לפגיעה או לנזק בשאר מערכת הצנרת הביתית מעבר לבריכת השחייה.

חשוב לבצע זיהוי נזילה מבריכת שחייה באופן מידי כדי לעצור את הנזילה לפני שהיא מתפשטת לשאר תשתיות ומבנה הבית.

 

זיהוי נזילה מבריכת שחייה ציבורית

ישנם הרבה הבדלים בין בריכת שחייה ציבורית לבריכת שחייה פרטית. בעל מקצוע אשר מבצע זיהוי נזילה מבריכת שחייה מעניק שירות לשתי סוגי הבריכות מתוך התבססות על כך שבשני המקרים מדובר בבריכת שחייה ועל כן אין זה כל כך משנה.

אך בפועל, כן יש הבדלים בעיקר בגודל הבריכה ובהתאם בגודל המערכת. בריכה ציבורית יכולה להיות ענקית, כך שהצנרת, מילויה וניקוזה, יכולים להיות ענקיים ומסועפים, מה שמקשה על תהליך זיהוי נזילה מבריכת שחייה אשר הוא מבצע.

 

כמה עולה זיהוי נזילה מבריכת שחייה?

לשירות זיהוי נזילה מבריכת שחייה ישנו מחיר יחסית נמוך לשאר ההליכים שבעל מקצוע יבצע בהקשר איתור ותיקון נזילות. הליך זה הוא בעלות החל מ 800 שקלים ומספק לכם שירות של זיהוי מעמיק ומקצועי של נזילה או חשד לנזילה בבריכה שלכם.

סיכום התשלום יהיה בסוף ההליך בגלל שלא ניתן לצפות מה תהיה תוצאת הבדיקה ואילו הליכים יצטרך בעל המקצוע לעשות בבריכה שלכם. לדוגמא – תיקון נזילה מבריכת שחייה יהיה תוספת של 1000 שקלים  ומעלה לעלות המקורית.

 

מחירון זיהוי נזילה מבריכת שחייה כללי

זיהוי נזילה מבריכת שחייה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילה מבריכת שחייה חייגו 055-978-0890 ☎️

בבריכת שחייה יותר קשה לזהות נזילה בגלל שמראש היא מלאה במים ועל כן הם גם זורמים סביבה וסמוך אליה. אך כאשר ישנו מילוי בלחץ או בכמות המים בבריכה בהחלט יש צורך בהזמנת זיהוי נזילה מבריכת שחייה.

במקרה הקיצוני יהיה מאוד קשה עד בלתי אפשרי לאפשר מילוי מלא של הבריכה בשל כך שמים ימשיכו לנזול מהבריכה החוצה. במקרים אחרים יכול להיגרם נזק לתשתיות הבריכה או לאובייקטים מסביבה.

יש לחפש סימני זיהוי לקיום נזילה ולאחר מכן סימנים אשר יצביעו על מקור הנזילה עצמו. בעזרת שיטות ומכשירים מיוחדים ניתן להגיע למוקד הנזילה גם אם מדובר בבריכת שחייה גדולה.

התשובה היא כמובן לא. זיהוי נזילה מבריכת שחייה רלוונטי הן לבריכת שחייה פרטית בבית פרטי והן לבריכת שחייה ציבורית גדולה ככל שתהיה.

דילוג לתוכן