איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות במרתפים

זיהוי נזילות במרתפים הוא אחד השירותים המבוקשים והחיוניים ביותר שאנו מתבקשים לתת. מסתבר כי המרתף הוא אחד האזורים הבעייתיים ביותר בבית מבחינה זו ולכן, צוות המומחים של המאתרים מבצע זיהוי נזילות במרתפים ברמה גבוהה של מקצועיות ומיומנות. צריכים זיהוי נזילה במרתף? התקשרו אלינו עכשיו!

☑️זיהוי נזילות במרתפים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות במרתפים
זיהוי נזילות במרתפים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות במרתף – שירות חיוני

זיהוי נזילה במרתף הוא שירות כל כך מבוקש כי המרתף הוא אחד האזורים המועדים ביותר לנזילות ברחבי הבית כולו, בגלל כמה סיבות:

  • המרתף מוקף באדמה כמעט מכל הכיוונים ולכן חשוף לרטיבות באדמה
  • צינורות רבים של תשתיות מים עוברים מתחת לאדמה ומקיפים את המרתף
  • זהו החלל הנמוך ביותר בבית ולכן כל המים מגיעים אליו באופן טבעי
  • אם יש נזילה בקומות העליונות של המבנה, היא תגיע לבסוף אל המרתף

 

סוגים שונים של זיהוי נזילות במרתפים

זיהוי נזילות במרתפים נעשה קודם כל על ידי בחינה של הסימנים החיצוניים המעידים על נזילה: עובש בקיר, שינוי גוון הרצפה, קילוף הצבע בתקרה, התנפחות שכבות של קיר, התפוררות קיר ועוד. סימנים אלה יכולים לרמוז לנו על המקור האפשרי לנזילה.

אם למשל חל שינוי באריחי הרצפה היש במרתף ריחות לא נעימים, אפשר לנחש כי המים מגיעים מתחת לקרקע, כנראה מנזילה בצנרת הביוב. אם הסימנים מופיעים דווקא על התקרה, יש להניח כי הנזילה מגיעה מהקומות העליונות ואילו אם הנזילה מגיעה מהקיר, ללא סימן לפיצוץ בצינור, ייתכן שיש בעיה באיטום של הקירות והמים מגיעים מרטיבות קיימת באדמה.

 

מה עושים לאחר זיהוי מקור הנזילה?

לאחר זיהוי נזילה במרתף, המבוצע באופן ראשוני, אפשר לעבור הלאה לשימוש במכשירים מיוחדים, המסייעים לנו לזהות במדויק את המיקום של מקור הבעיה, את האופי של הנזילה, את המצב של הצינור ועוד. מכשירים אלה מאפשרים לנו לזהות את הבעיה בלי לחצוב בקיר, בלי לחפור באדמה ובלי לגרום הרס באופן כללי.

כך אנחנו יכולים לזהות את הנזילה במהירות וביעילות, לחסוך לכם כסף רב על זמני עבודה ועל תיקון נזקים נלווים וגם לחסוך לכם את כאב הראש העצום המתלווה לעבודות שיפוצים נרחבות בבית. לבסוף, אנחנו יכולים להתחיל בתיקון הנזילה, לאחר שזיהינו את המקור המדוייק שלה, ערכנו ניתוח של המצב ושל הנתונים וקיבלנו החלטה מושכלת לגבי אופן הפעולה המתאים ביותר.

גם תהליך התיקון של המאתרים מתבצע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת לנו לבצע תיקונים ללא הרס.

 

כמה עולה זיהוי נזילות במרתפים?

מחיר זיהוי נזילות במרתפים עשוי להשתנות בהתאם למספר הנזילות, רמת הקושי בתהליך הזיהוי, מיקום של הנזילות ושירותים נלווים נוספים, כמו שימוש במצלמה טרמית, או מצלמת סיב אופטי, מיפוי צנרת במידת הצורך וכן הלאה.

יחד עם זאת המחיר הבסיסי הוא קבוע ולכן, לפני שמבקשים מכם לשלם עבור זיהוי נזילות במרתפים מחיר שלא נראה לכם הגיוני, בדקו היטב את הצעת המחיר – מה היא כוללת? ייתכן שתגלו כי דווקא הצעת מחיר גבוהה משתלמת לכם יותר כי היא כוללת יותר שירותים ולהיפך.

 

מחירון זיהוי נזילות במרתפים כללי

זיהוי נזילות במרתפים מחיר מ-₪1400
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות במרתפים חייגו 055-978-0890 ☎️

לא. התיקון מתומחר בנפרד, כי אנחנו צריכים להבין מהי בדיוק הבעיה לפני שנוכל לתת לכם מחיר עבור התיקון שלה.

אנחנו מתחייבים להשתמש בכל האמצעים שיש לנו כדי לעזור לכם לזהות את מקור הנזילה. לעיתים רחוקות האמצעים שברשותנו אינם מספיקים ואז אנחנו מבצעים חפירה, כדי לאתר את הנזילה.

אפשר בהחלט לצמצם את הסיכוי לנזילה למינימום האפשרי באמצעות שירות איתור ליקויים שאנחנו מציעים, אשר יאפשר לכם לגלות מבעוד מועד אם יש לכם במרתף נזילה, או בעיית איטום.

בהחלט כן. לפי הצורך ולפי בקשה, אנחנו יכולים לתת לכם דוח ליקויים שנחשב בבית משפט כמסמך תקף לכל דבר, משום שזוהי חוו"ד מומחה.

דילוג לתוכן