איתור נזילות איתור ברור

זיהוי בעיות נזילות

מי שהמציא את המשפט: "אם יש ספק – אין ספק" כנראה עסק בזיהוי בעיות נזילות, כי אנחנו במאתרים יודעים היטב, כי אם יש לכם סימנים שמרמזים על קיומה של נזילה נסתרת, אתם צריכים עזרה דחוף. צוות המומחים של המאתרים ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת, עם ציוד מתקדם ואיכותי, עם שנים של ניסיון, ידע מקצועי ומחירים נוחים. התקשרו עכשיו להזמין זיהוי בעיות נזילות!

☑️זיהוי בעיות נזילות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי בעיות נזילות
זיהוי בעיות נזילות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי בעיות נזילות – למה צריך את זה?

זיהוי בעיות נזילות הוא חיוני ביותר, במיוחד כי יש כל כך הרבה צנרת נסתרת בכל מקום – מתחת לרצפה, בתוך הקיר, בתוך התקרה, מתחת לאדמת הגינה, אפילו מתחת לכבישים ולמדרכות ברחוב.

כל מערכות הצנרת הללו הן חיוניות לתפקוד תקין של שגרת החיים, אבל הן לא תמיד מצליחות לעמוד בלחצים השונים המופעלים עליהן ואז מתחילות הבעיות:

  • סימני רטיבות על הקיר
  • חשבון מים מנופח
  • עובש על התקרה
  • שינוי צבע של המרצפות ועוד.

 

כל אלה יכולים להעיד שיש לכם נזילה. אבל מה אפשר לעשות?

 

זיהוי בעיות נזילות בצנרת נסתרת

כאן נכנסים לתמונה המומחים שלנו, המספקים שירות זיהוי בעיות נזילות, גם לצנרת נסתרת. אם יש לכם חשד לנזילה בתוך הקיר למשל, אנחנו מגיעים לבצע זיהוי של מקור הנזילה עם מצלמה טרמית. זוהי מצלמה שמזהה הפרשים של טמפרטורות וכך יכולה לספק לנו תמונת מצב אמינה ואיכותית, של מה שקורה בתוך הקיר, או התקרה.

אם אתם חושדים שיש לכם נזילה בביוב, או בצנרת תת קרקעית אחרת, אנחנו מביאים איתנו גם מצלמת סיב אופטי וחיישן גז, היכולים לעזור לנו לזהות את המקור של הנזילה על ידי טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, באופן מדויק ואמין. ויש ברשותנו עוד סוגים שונים של ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לזהות נזילות ללא הרס, בזמן קצר, ללא טרחה ובעלויות משתלמות.

 

מה עושים כדי לתקן את הנזילה?

לאחר ביצוע מוצלח של זיהוי בעיית נזילה, בתוך המבנה, או בצנרת חיצונית, אנחנו מנתחים את הנתונים שקיבלנו, כדי להכין לכם הצעה משתלמת לתיקון הבעיה. לאחר מכן, אנחנו מבצעים תיקון יעיל, מהיר, מקצועי ועמיד, אשר ישרת אתכם היטב לטווח ארוך, יספק לכם שקט נפשי ויאפשר לכם להמשיך בשגרת החיים ללא מפריע.

 

כמה עולה זיהוי בעיות נזילות?

מחיר זיהוי בעיות נזילות משתנה בהתאם למספר פרמטרים: סוג הצנרת, מיקום הצנרת, אופי הבעיה, רמת הקושי באיתור הבעיה, רמת הקושי בגישה למקום וכן הלאה. משום כך, לפני שאתם משלמים עבור זיהוי בעיות נזילות מחיר גבוה ומיותר, בקשו הצעת מחיר מפורטת ובדקו מה היא כוללת. כך תוכלו להכין את עצמכם מראש לתקציב הדרוש וגם לדעת מה בדיוק את מקבלים – בלי הפתעות.

 

מחירון זיהוי בעיות נזילות כללי

זיהוי בעיות נזילות מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי בעיות נזילות חייגו 055-978-0890 ☎️

לא. מחיר זיהוי בעיות נזילות כולל רק את זיהוי הנזילה. רק לאחר איתור מדויק של מקור הבעיה, זיהוי של אופי הבעיה, אנחנו יכולים לתכנן את התיקון ולתת לכם הצעת מחיר רלוונטית.

זיהוי מהיר של נזילות מאפשר לכם לטפל בבעיה במהירות, למנוע הדרדרות במצב הנזילה, החמרה של הנזק בצנרת, בקירות, בתשתיות וכן הלאה. זיהוי מהיר חוסך לכם כסף רב ונזקים בלתי הפיכים למבנה.

בהחלט כן. יתכנו בעיות נזילות בצנרת חדשה, אם לא הותקנה כראוי, אם חלקי הצינור לא מתאימים במדויק, אם חלה תזוזת אדמה, אם בעלי מקצוע אחרים עבדו בשטח ופגעו בטעות בצנרת, אם נכנסו חומרי בנייה לתוך הצנרת ועוד.

אפשר לבדוק את חשבון המים, לסגור היטב את כל הברזים בבית ולבדוק אם שעון המים ממשיך לרוץ, לבדוק את כל הברזים והצינורות ולחפש סימני נזילה חיצוניים ועוד, אבל נזילה נסתרת לרוב מציגה סימנים קלים בלבד ולעיתים אינה מראה כל סימנים.

דילוג לתוכן