איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות בקירות

זיהוי נזילות בקירות הוא צורך של ממש, לעיתים קרובות כאשר מתגלה רטיבות בקיר, סימני עובש, קילוף של צבע ואפילו, בשלבים מתקדמים, התפוררות והתמוטטות של הקיר.צוות המומחים של המאתרים מציע שירות מקצועי, אמין ויעיל של זיהוי נזילות בקירות על ידי צוות מנוסה ומיומן, בעזרת מכשור מתקדם וחדשני. התקשרו עכשיו להזמנת שירות מומחים לזיהוי נזילה בקיר!

☑️זיהוי נזילות בקירות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות בקירות
זיהוי נזילות בקירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

למה צריך זיהוי נזילות בקירות?

זיהוי נזילה בקיר יכול להיות מורכב מאוד, כי קיימים מקורות אפשריים רבים לנזילה כזאת. למעשה חלק גדול מהקירות בבית מסתירים בתוכם תשתיות מסוגים שונים: חשמל, מים, גז, תקשורת, מערכות הסקה ועוד. לכן, כאשר אחד מצינורות המים מתחיל לנזול, הנזילה יכולה להיות בלתי נראית, או להיראות רק לאחר זמן רב – כאשר הנזק כבר נגרם והוא רק הולך ומתרחב.

מקור אפשרי נוסף לנזילה בקיר הוא בעיות איטום.בנייני מגורים, כמו גם בתים פרטיים ומבנים מסוגים אחרים, מכוסים מכל עבר בשכבות של חומרי איטום, המגנים עליהם מפני חדירת מי גשמים והנזקים הנלווים אליה.אם יש ליקויים באיטום הקיים, בגלל בלאי, או בגלל התקנה לקויה, ייתכנו נזילות מים בקיר.

 

תהליך זיהוי נזילות בקירות

מומחה לזיהוי נזילות בקירות מתחיל בתהליך האיתור לפי שלבים מסוימים, כדי להבטיח זיהוי אופטימלי ויעיל של הבעיה:

  • זיהוי המערכת החשודה בדליפה על פי המיקום, צבע המים ואף בדיקות חיצוניות של המערכות השונות.
  • לאחר מכן, אפשר להמשיך בבדיקה בעזרת אמצעים טכנולוגיים שונים, בהתאם לתוצאות הבדיקה הראשונית.

 

אמצעים לזיהוי מקור נזילה

זיהוי נזילה בקיר עשוי לכלול שימוש באמצעים מסוגים שונים, כדי לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. האמצעי המוכר מכולם הוא מצלמה טרמית, אשר מסייעת לזהות את מקור הנזילה המדוייק על ידי תמונה של מפת חום וקור על הקיר. הפרשי הטמפרטורות שמופיעים בתצלומים מסייעים לנו להבין היכן בדיוק קיים פיצוץ בצינור ואנחנו יכולים להמשיך לתיקון הבעיה.

אמצעים נוספים לזיהוי נזילות במקרים מסוימים עשויים להיות מד לחץ, חיישן גז, מצלמת סיב אופטי, חיישן אקוסטי וכן הלאה.היתרון הגדול ביותר של אמצעים אלה הוא שהם מאפשרים לנו לזהות את הנזילה בלי לחפור, או לשבור, להרוס ולחצוב בקירות שלכם.

באופן הזה אנחנו חוסכים זמן רב של עבודה, מבצעים את התיקון ביעילות ובמהירות וגם אתם חוסכים כסף וכאב ראש אחד גדול.

 

כמה עולה זיהוי נזילות בקירות?

מחיר זיהוי נזילות בקירות הוא קבוע למדי, אבל עשוי להשתנות אם יעלה צורך בשימוש במכשירים מיוחדים לזיהוי נזילות, אם תחליטו לבצע תיקון, אם יש צורך לבצע זיהוי של יותר מנזילה אחת. כמו כן, במקרה של קושי להגיע למקום, תהליך זיהוי מורכב וממושך ודרישות מיוחדות אחרות, המחיר כמובן עשוי לעלות.

יחד עם זאת, זכרו כי גם אם מבקשים מכם לשלם עבור זיהוי נזילות בקירות מחיר שנראה לכם גבוה, כדאי לבדוק היטב מה כלול בהצעת המחיר. ייתכן מאוד שתגלו כי למרות המחיר הגבוה – קיבלתם הצעה משתלמת…

 

מחירון זיהוי נזילות בקירות כללי

זיהוי נזילות בקירות מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות בקירות חייגו 055-978-0890 ☎️

לא. מחיר זיהוי בעיות נזילות כולל רק את זיהוי הנזילה. רק לאחר איתור מדויק של מקור הבעיה, זיהוי של אופי הבעיה, אנחנו יכולים לתכנן את התיקון ולתת לכם הצעת מחיר רלוונטית.

זיהוי מהיר של נזילות מאפשר לכם לטפל בבעיה במהירות, למנוע הדרדרות במצב הנזילה, החמרה של הנזק בצנרת, בקירות, בתשתיות וכן הלאה. זיהוי מהיר חוסך לכם כסף רב ונזקים בלתי הפיכים למבנה.

בהחלט כן. יתכנו בעיות נזילות בצנרת חדשה, אם לא הותקנה כראוי, אם חלקי הצינור לא מתאימים במדויק, אם חלה תזוזת אדמה, אם בעלי מקצוע אחרים עבדו בשטח ופגעו בטעות בצנרת, אם נכנסו חומרי בנייה לתוך הצנרת ועוד.

אפשר לבדוק את חשבון המים, לסגור היטב את כל הברזים בבית ולבדוק אם שעון המים ממשיך לרוץ, לבדוק את כל הברזים והצינורות ולחפש סימני נזילה חיצוניים ועוד, אבל נזילה נסתרת לרוב מציגה סימנים קלים בלבד ולעיתים אינה מראה כל סימנים.

דילוג לתוכן