איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות במפעלים

באם אתם בעלי מפעל או עובדים במפעל אתם כנראה יודעים כמה מפעל הוא מבנה עצום, מורכב ומחביא בתוכו הרבה טכנולוגיה וקידמה. באשר לצנרת, כנראה שהיא בנויה כמו כל צנרת אחרת, אך גדולה הרבה יותר ועל כן תופסת יותר שטח ומורכבת יותר להבנה ולמיפוי. נוסף על קיומה של צנרת ותשתית ביוב על מנת לתספק ולנקז את האסלה והכיור, במפעלים מסוימים ישנה גם צנרת אשר מובילה מים לצורך תהליך הייצור ועל כן זיהוי נזילות במפעלים הופך הרבה יותר מסובך וגם הרבה יותר דחוף לביצוע.

☑️זיהוי נזילות במפעלים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות במפעלים
זיהוי נזילות במפעלים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות במפעלים בעזרת מכשירים

נזילות סמויות במפעלים, בדומה לנזילות סמויות במבנים אחרים, מצריכות שימוש במכשירים מיוחדים. כלומר, לא ניתן להסתפק רק בראייה ובחיפוש גלוי של נזילה ונדרשת עבודה מקצועית על מנת לבצע זיהוי נזילות במפעלים באופן יעיל ללא פספוס של נזקים או נזילות קיימות.

המכשירים כמובן יהיו בשימוש על ידי בעל מקצוע אשר יודע להשתמש איתם ועל כן תיאלצו לשלם על זיהוי נזילות במפעלים מחיר כספי ולא תוכלו להסתפק בזיהוי שלכם בלבד.

מכשירים המסייעים לבצע זיהוי נזילות במפעלים

  1. מצלמה טרמית – מספקת תמונה מבוססת חום של קירות ותקרות (כולל חלקם הפנימי אשר לא נראה לעין)
  2. מכשיר אקוסטי – בעזרת שידור גלי קול מספק לבעל המקצוע חיווי על פיזור המים וקיומה של נזילה בתוך צינור
  3. בלון – מאפשר לסתום או לחלק את הצנרת לחלקים ספציפיים אשר מדגישים את מיקום ומקור הנזילה באופן יותר מדויק
  4. מכשיר לחץ – מודד את לחץ המים, מאפשר לקבל תמונה על נזילה מתוך צינור אשר מקטינה את לחץ המים מערך הלחץ הצפוי

 

זיהוי נזילות במפעלים לעומת בתים פרטיים

נזילות הן שם כולל למגוון רחב ועצום אשר מאגד בתוכו המון מקורות לנזילות, דרכי תיקון, אפשרויות לזיהוי מרחוק ומקרוב וכמובן, נזק אגבי והשפעות עתידיות. כאשר מדובר בביצוע זיהוי נזילות במפעלים האתגרים הגדולים הם גודלו של המפעל בשילוב כמות מאוד גדולה של מכשירים, תשתיות וצנרות תת קרקעיות או חשופות.

כאשר מדובר בבית פרטי ישנם אזורים ספציפיים וסיבות נפוצות בהן בעל המקצוע יתמקד, אך כאשר מדובר בהליך זיהוי נזילות במפעלים כדי למקד את בעל המקצוע על ידי שיתופו באופי המפעל והבנייה שלו. ישנם מפעלים אשר מים לא רק מסופקים לשירותים או לכיורים, אלא הם ממש חלק אינטגרלי מהליך הייצור ועל כן זיהוי נזילות במפעלים מסוג זה צפוי להיות מסובך אך גם קריטי הרבה יותר.

 

כמה עולה זיהוי נזילות במפעלים?

מחיר זיהוי נזילות במפעלים הוא 1400 שקלים אך העלות הכוללת של שירות מא' ועד ת', כזה שמשאיר אתכם ללא נזילה ומונע היווצרות אחת דומה בעתיד, כנראה יעלה לכם הרבה יותר. בעבור בדיקת נזילות במפעלים, כלומר חיפוש שגרתי של נזילות במפעל, תשלמו 1400 שקלים ואילו על איתור נזילות, כלומר איתור המקור הספציפי לנזילה תשלמו 1800 שקלים נוספים על העלות המקורית.

 

מחירון זיהוי נזילות במפעלים כללי

זיהוי נזילות במפעלים מחיר מ-₪1400
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות במפעלים חייגו 055-978-0890 ☎️

כדי להתגבר על מחסומי הראייה ניתן להשתמש במכשירים מיוחדים כדוגמת מכשירים מבוססים חום, אקוסטיקה וסאונד. כך ניתן להגיע גם לנזילות סמויות.

כמובן שכן, בעבור כל מבנה אשר עוברת בו צנרת או תשתית ביוב תוכלו להזמין שירות של בעל מקצוע לזיהוי הנזילה, מציאת המקור ותיקונה.

ישנם סימני זיהוי לנזילה כדוגמת רטיבות או עובש על קירות ותקרות אשר לא אמורים להיות חשופים למים. בנוסף, חשבון מים גבוה מהרגיל יכול להיות סימן זיהוי לקיומה של נזילה במפעל שלכם.

לאחר שמגלים מה מקור הנזילה, או מה גרם להיווצרותה, מיד יש לבצע תיקון נזילות במפעלים על מנת להפסיק אותה ותוך כך, גם להבטיח שלא תיווצר שנית.

דילוג לתוכן