איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות במסעדות

נזילה בחלל האורחים, נזילה במטבח ונזילה בשירותים הם כולם דוגמאות לליקויים היגיינים ומקצועיים שלא יכולים להתקיים במסעדה, במיוחד לא כשיש בה אורחים. נזילות או נזקים בתשתית הביוב יכולות לגרום לריח מסריח ואווירה לא נעימה במסעדה. זיהוי נזילות במסעדות מתאים את ההליך לאופי המסעדה, בהתאם למבנה שלה ולצורה בה מחולקת, כמובן תוך התחשבות בכך שמדובר בעסק אשר צריך לתפקד ועדיף שלא יהיה משובת בגל לעבודה בינונית של בעל מקצוע.

☑️זיהוי נזילות במסעדות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות במסעדות
זיהוי נזילות במסעדות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות במסעדות בקומת קרקע

כמובן שכל מסעדה מיוחדת במינה מבחינת התפריט, אופי התנהלות המסעדה וגם המבנה. כאשר מדובר במסעדה הממוקמת בקומת קרקע מתוך בניין קומות או לחילופין מסעדה המורכבת מקומה אחת והיא קומת קרקע, תהליך זיהוי נזילות במסעדות מסוג זה יהיה די דומה לתהליך זיהוי נזילות בבתים פרטיים. מדובר בקומה אחת ועל כן הצנרת בהכרח עוברת מתחת לרצפת המסעדה או לחילופין מאחורי קירות המסעדה.

 

זיהוי נזילות במסעדות במטבח ובחלל האירוח

נוכל לחלק כל מסעדה לשני חללים עיקריים והם חלל המטבח, בו ישנו כיור, משטחי ביצוע וכמובן בישול, טיגון או אפייה. החלל השני הוא חלל האירוח בו יושבים האורחים וממוקמים בו כסאות ושולחנות. זיהוי נזילות במסעדות, כאשר מתמקדים בחלל המטבח, חייב לקחת בחשבון את כל המכשירים והמתקנים אשר צורכים מים ועל כן, הופכים את התהליך ליותר מורכב וגם ליותר קריטי.

נזילה מתשתית הביוב או סתימה אשר לא מאפשרת ניקוז של מים ולכלוך בכיור, מגבילה מאוד את עבודת המטבח ופוגמת בסטריליות שלו.

 

זיהוי נזילות במסעדות ראשוני ומקצועי

יש התחשבות, על מנת בכלל להגיע להחלטה להזמין שירות זיהוי נזילות במסעדות, בגובה מחיר זיהוי נזילות במסעדות, דווקא בגלל שמדובר בעסק אשר יש לו רווחים וגם צריך להחליט על מה לבצע את ההוצאות.

אך באם ביצעתם זיהוי נזילות במסעדות ראשוני, כלומר זיהיתם רטיבות, נזילה או נזק בצנרת בעצמכם, אין קום לתת לעובדה שלשירות זיהוי נזילות במסעדות מחיר נוסף על הוצאות המסעדה ולהזמין באותו רגע את השירות על מנת לעצור את הנזילה ולא לגרום לנזק נוסף או נזק מתגבר.

 

כמה עולה זיהוי נזילות במסעדות?

על פי המחירון זיהוי נזילות במסעדות יעלה לכם 1400 שקלים. המחיר מתייחס לזיהוי של נזילה במסעדה, אך יהיה אותו המחיר גם בעבור ביצוע זיהוי נזילות בכל סוג של מבנה, החל מבית משותף ועד למוסדות חינוך או חצרות בתים. חשוב להבין כי מחיר זיהוי נזילות במסעדות, הוא רק ההתחלה של המחיר הסופי, בשל כך שתיאלצו לשלם על כל הליך אשר יבצע בעל המקצוע עבורכם מחיר נוסף.

לדוגמא באם ימצא חשד לנזילה יהיה צורך באיתור מעמיק שלה תוך שימוש במכשירים אשר העלות שלהם תהיה תוספת, לדוגמא, שימוש במצלמה טרמית יוסיף לעלות הסופית עוד 1800 שקלים.

 

מחירון זיהוי נזילות במסעדות כללי

זיהוי נזילות במסעדות מחיר מ-₪1400
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות במסעדות חייגו 055-978-0890 ☎️

כאשר ישנו חשד לנזילה הליך זיהוי נזילות במסעדות, כאשר מתבצע על ידי בעל מקצוע, מספק לכם מידע אודות הנזילה, מה המקור שלה וכיצד יש לתקן אותה.

זיהוי נזילות במסעדות אכן מתאים לכל מסעדה, למרות שכל מסעדה בנויה אחרת, בגודל שונה וגם במספר קומות ומיקום שונה, ההליך מתאים ומותאם לכל מסעדה באשר היא.

בעוד שתוכלו לחפש או לאבחן נזילה בעצמכם תמיד כדאי להשאיר את העבודה למקצוענים, הניסיון והמכשירים מספקים לבעלי המקצוע יתרון גדול על חובבנים, גם אם הם בעלי המסעדה ומכירים אותה טוב יותר.

ברגע שזיהית נזילה או חשד לנזילה במסעדה, יש חשיבות גדולה לתזמון של השירות בגלל שמים זורמים יכולים לגרום נזק רב אם לא עוצרים אותם בזמן.

דילוג לתוכן