איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות בגינה

כל עוד הצנרת שלנו עובדת כמו שצריך היא שקופה בעיננו ולא נבחין בעבודתה, אך כאשר ישנן בעיות בצנרת כגון נזילות ודליפות היא עלולה ליצור מפגע ונזקים ממשיים. נזילות בחצר יכולות לפגוע באסתטיקה של הגינה, לבזבז כמויות גדולות של מים ובמקרים מסוימים אף ליצור מפגע תברואתי. מסיבה זו כאשר חושדים שישנה בנזילה בגינה, יש להזמין אינסטלטור לשם זיהוי נזילות בגינה ותיקון הנזילות.

☑️זיהוי נזילות בגינה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות בגינה
זיהוי נזילות בגינה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

הגורמים לנזילות בצנרת

נזילות בצנרת לרוב לא יתרחשו ללא סיבה, ולהיווצרותן ישנם גורמים מסוימים:

  • ריצוף לא יסודי בסביבת הצנרת
  • איטום בעייתי
  • תרמוסטט תקול הגורם לחימום יתר של המים

 

אם גורמים אלה עשויים ליצור נזילה בצינור ויהיה צורך להזמין מומחה עבור זיהוי נזילות בגינה.

 

זיהוי נזילות בגינה – סימנים לזיהוי נזילות

אם בעבר כאשר זיהינו בעיה של נזילה בחצר היה צריך לשבור רצפות ולחפור באדמה רק בשביל זיהוי נזילות בגינה, כיום ישנם אמצעים מתקדמים ביותר לזיהוי נזילות באמצעותם ניתן לאתר בקלות יחסית ובמהירות את מקור הבעיה.

כשנזילה בגינה מתרחשת זה קריטי להבחין בבעיה מוקדם ככל האפשר ולטפל בה באופן מיידי. כל עיכוב בטיפול בבעיית הנזילה עלול לגרום להחמרת הבעיה והנזקים שיתרחשו בגינה. נזילה בחצר תשאיר סימנים בשטח, וכך תוכלו להבחין בהם:

  • עובש בסביבת הצנרת
  • טפטוף לא מוסבר של מים
  • קירות חיצוניים לחים או רטובים
  • שינוי צבע הריצוף בגינה
  • חשבון מים מנופח על אף שלא היה שינוי בצריכת המים
  • ריח לא נעים של ביוב

 

האמצעים עבור זיהוי נזילות בגינה

האתגר בתיקון נזילות בגינה הוא מציאת המיקום המדויק בו ישנו פגם בצינור. למרבה המזל, היום לאו דווקא נזדקק לשבור מרצפות ולעקור מדשאות כדי להגיע באופן פיזי לצנרת כדי לאתר את הבעיה, ונוכל להיעזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ביותר עבור זיהוי נזילה ותיקונה. אלה הם האמצעים עבור זיהוי נזילות:

  • חיישן גז: זהו האמצעי העיקרי בו משתמשים עבור זיהוי נזילות בגינה ובאופן כללי מחוץ למבנה. במסגרת אמצעי זה, האינסטלטור ירוקן את הצנרת ממים ולאחר מכן יזרים בה גז חנקן (אל דאגה – אין בכך סיכון). לאחר מכן מכשיר בעל חיישן גז יעבור לאורך הצנרת, וימצא את מיקום הדליפה לפי דליפת הגז אותה הוא מיומן למצוא.
  • מכשיר אקוסטי: מכשיר בעל חיישנים המזהים גלי קול ובאמצעותם מזהים מיקום בו ישנה נזילת מים. מכשיר זה יהיה פחות יעיל במקרה בו הנזילה חלשה ולא משמיעה רעש רב.
  • מצלמה תרמית: מצלמה הקולטת קרינת איפרא אדום ומבחינה בהפרשי טמפרטורות. במסגרת השימוש במצלמה תרמית, נחמם את המים בבית והמצלמה תאתר את מיקום הנזילה לפי המים החמים הדולפים דרכה.

 

טיפים להתמודדות על נזילות

  • במקרים רבים טיפול בנזילות בחצר ובבית יצריכו ביקור של בעל המקצוע אצל השכנים. לכן בטרם תזמינו אינסטלטור מומלץ ליידע אותם על כך ועל האפשרות שהוא יבקר אצלם בבית.
  • וודאו שבעל המקצוע מנפיק דו"ח, ובסוף תהליך זיהוי נזילות בגינה והתיקון בקשו שיכתוב לכם דו"ח על הבעיה, הגורמים האפשריים בה ומסקנות לשימוש נכון במערכת המים בעתיד. דו"ח כזה קריטי גם להבנה שלכם את הבעיה וגם במידה ותרצו לקבל תשלום מחברת הביטוח אם יש לכם ביטוח על החצר.
  • וודאו שבעל המקצוע שאתם מזמינים מתמחה באיתור נזילות ומשתמש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר לזיהוי הבעיה.

 

כמה עולה זיהוי נזילות בגינה?

מחיר זיהוי נזילות בגינה תלוי במספר משתנים, בניהם גודלה של הגינה ומיקומה. בנוסף, זיהוי נזילות בגינה מחיר ייקבע לפי היקף התקלה.

 

מחירון זיהוי נזילות בגינה כללי

זיהוי נזילות בגינה מחיר מ-₪1400
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות בגינה חייגו 055-978-0890 ☎️

עבור זיהוי נזילה בגינה נשתמש לרוב בחיישן גז, אך רק אינסטלטור מיומן קובע זאת לפי הסימנים בשטח.

דרכנו תוכלו למצוא מזהי נזילות מכל רחבי הארץ.

מומלץ מאוד להזמין אינסטלטור ברגע שזיהינו שיש נזילה.

תודות לאמצעים הטכנולוגיים המתקדמים לרוב לא יהיה צורך בשבירת מרצפות או קירות, אך במקרים נדירים לא תהיה ברירה ונאלץ לשבור מרצפות או קירות לצורך הזיהוי.

דילוג לתוכן