איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות בבניינים משותפים

מגורים בבניין משותף מספקים לדיירי הבניין חוויה של מגורים בבית שהוא פרטי אך גם בבניין שהוא משותף. כל חלל או אזור מרגע היציאה מדלת הדירה משותף לכל הדיירים ועל כן שינוי, שיפוץ והזמנת בעל מקצוע חייבים להיות תוך הסכמה של לפחות רוב דיירי הבניין אם לא כולם. זיהוי נזילות בבניינים משותפים מתבסס על ההבנה כי ישנם חללים משותפים לכל הבניין אך גם החללים הפרטיים מחוברים אחד לשני ועל כן גם משפיעים האחד על השני.

☑️זיהוי נזילות בבניינים משותפים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות בבניינים משותפים
זיהוי נזילות בבניינים משותפים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איך מזהים נזילה בבניין?

זיהוי נזילות בבניינים משותפים, בדומה לנזילות במבנים אחרים, יכול להיות מאוד פשוט לביצוע, בעיקר כאשר מדובר בנזילה גלויה, אך במקרים רבים גם יכול להיות מאוד קשה לביצוע. על מנת לגשר על קשיים אלה ישנם מכשירים אשר בעלי מקצוע משתמשים בהם.

שיטות לביצוע זיהוי נזילות בבניינים משותפים

  1. מצלמה טרמית – מאתרת רטיבות ונזילות בקיר
  2. מכשיר מבוסס סאונד – מיקרופונים קטנים
  3. לחץ מים – מכשיר דמוי שעון המודד את לחץ המים בצינור ומאפשר הבנה של פיזור או נזילת מים
  4. הזרמת גז – פיזור הגז בצינור נותן חיווי על קיום נזילה או מחסור במים בצינור

 

זיהוי נזילות בבניינים משותפים כאשר הנזילה בדירה

אחד ההבדלים הגדולים בין זיהוי נזילות בבניינים משותפים לזיהוי נזילות בבתים פרטיים הוא גודל ומורכבות הצנרת כך שבבניין יש בהכרח בקישור בין כל הדירות. נזילה או רטיבות בתקרת דירה אחת יכולה בהחלט להצביע על נזילה או נזק דווקא בדירה מעל, ועל כן הנזילה לא בהכרח תהיה באחריות הדירה שבה היא באה לידי ביטוי אלא בדירה אחרת. אמנם תחפצו בהזמנת זיהוי נזילות בדירה אך בפועל ההליך יהיה זיהוי נזילות בבניינים משותפים.

 

זיהוי נזילות בבניינים משותפים כאשר הנזילה בחלל המשותף

נוסף להיתכנות קיומן של נזילות בדירות ספציפיות בבניין, נזילה יכולה להיווצר גם בחללים המשותפים של הבניין כך שההחלטה כיצד להתקדם עם הנזילה וכמה כסף להוציא על תיקונה עובר להיות משותף לכל, או לפחות לרוב, דיירי הבניין.

על מנת לקבוע בנושא זה כדאי להזמין איש מקצוע אשר יבצע זיהוי נזילות בבניינים משותפים שיקבע מה חובה לעשות וגם מה יהיה מחיר זיהוי נזילות בבניינים משותפים על פי הנעשה וחומרת הנזילה.

 

כמה עולה זיהוי נזילות בבניינים משותפים?

הבחירה לשלם בעבור זיהוי נזילות בבניינים משותפים מחיר לפי שיידרש, צריכה להיות החלטה משותפת של הבניין אך בהרבה מהמקרים הזמנת שירות זה היא חובה בגלל שנזילה יכולה לגרום לנזק חמור בתשתיות הבניין וגם בתקינות הצנרת.

לבסוף, זיהוי נזילות בבניינים משותפים עולה 1100 שקלים אך הזיהוי הוא רק השלב הראשון בדרך למיגור הנזילה ווידוא תקינות הצנרת בבניין. בדיקת רטיבות בבניין משותף תעלה כ-1500 שקלים ומטרתה לוודא שאין נזילות סמויות. כך גם תיקון נזילות בבניינים משותפים יעלה כ-1300 שקלים ועל כן המחיר הסופי יהיה כמה אלפי שקלים.

 

מחירון זיהוי נזילות בבניינים משותפים כללי

זיהוי נזילות בבניינים משותפים מחיר מ-₪1100
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות בבניינים משותפים חייגו 055-978-0890 ☎️

לרוב מוסמכי זיהוי נזילות ותיקונן מוכרים יותר בשם כולל – אינסטלטורים, אך כאלה אשר מתמחים ספציפית בעבודה עם נזילות, איתור סימני זיהוי ותיקוני צנרת.

בכל חלקי הבניין, גם בדירות עצמן וגם בחללים המשותפים. כאשר מבצעים זיהוי נזילות בבניינים משותפים חשוב לזכור כי הרבה מהצנרת בבניין משותף ועל כן ישנה השפעה וקשר בין דירות.

באם מדובר בבניין משותף או בכל מבנה אחר, בעל מקצוע מוסמך להשתמש בשיטות ובמכשירים מיוחדים על מנת לאתר נזילות, גם אם הן תת קרקעיות או מוחבאות בקירות הבניין.

כל שעליכם לעשות, על מנת למצוא ולעצור את הנזילה שלכם הוא להתקשר כבר עכשיו לבעל מקצוע ולהזמין שירות מתאים עד הבית.

דילוג לתוכן