איתור נזילות איתור ברור

תיקון צינור ביוב חיצוני

בעודכם יושבים בחצר ביתכם על כיסאות הנוח ריח רע מתגנב לאפכם ולא ברור כיצד הוא הצליח להתנגב לחצר ביתכם. מבט מעמיק יותר בחצר הבית מאתר לכם אזור מעט רטוב מהרגיל. כל הסימנים ביחד מצביעים על נזילה או בעצם סתימה במערכת הביוב הביתי שלכם. כאשר אכן זיהיתם נזק שכזה מומלץ לפנות מידית להזמנת תיקון צינור ביוב חיצוני על ידי בעל מקצוע.

☑️תיקון צינור ביוב חיצוני באופן יסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

תיקון צינור ביוב חיצוני
תיקון צינור ביוב חיצוני
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תיקון צינור ביוב חיצוני

צינור ביוב מוליך מי שופכין אשר מתנקזים מהאסלה, המקלחת והכיור בבית. כל מערכת הביוב מורכבת מהרבה צינורות אשר חלקם חיצוניים וחלקם מוטמנים עמוקות באדמה. צינור ביוב הרוס אשר מאפשר נזילת ביוב או אפילו סתימת ביוב, מחויב בקבלת תיקון צינור ביוב חיצוני.

כמובן שאת ההליך כדאי להתיר לבעל מקצוע לבצע ולא לנסות לבד עם "תרופות סבתא" או ניסיונות עצמאיים. ביוב חיצוני הוא חיצוני לבית אך עדיין מוטמן באדמה ועל כן לא תוכלו להגיע לצינורות הביוב לבד.

 

תיקון צינור ביוב חיצוני על ידי מילוי או תלאי

במקרה בו הצינור הרוס בגלל חור או שבר יש צורך במילוי וסתימת החור על מנת להפסיק את נזילת המים. תיקון צינור ביוב חיצוני במקרה בו ישנו חור יכול להיעשות על ידי מילוי או שימת תלאי באזור החור. המילוי הוא על ידי הזרקת חומר מיוחד לתוך הצינור באזור החור, החומר מתקשה ובעצם אוטם לגמרי את הצינור כדי שיהיה תקין להובלת מי השופכין במערכת הביוב.

 

החלפת צינורות כחלק מהליך תיקון צינור ביוב חיצוני

כמו שצוין לעיל, אכן במקרים בהם ישנו שבר או חור בצינור ניתן לאטום אותו, אך כאשר הצינור ניזוק הרבה יותר או לחילופין מונח לא כראוי הליך תיקון צינור ביוב חיצוני יתבסס על החלפת צינורות לגמרי או חלקים אחרים במערכת.

כמובן שזה פתרון פחות כדאי בגלל שהוא מכריח חפירה עמוקה של מערכת הביוב החוצה והחלפת הצינורות, אך לעיתים לא ניתן להסתפק רק באיטום אלא יש הכרח בהחלפה מלאה של הצינור הניזוק.

 

כמה עולה תיקון צינור ביוב חיצוני?

מחיר תיקון צינור ביוב חיצוני הוא 1500 שקלים, בדומה לרוב ההליכים שבעלי מקצוע מסוג התמחות זה יציעו לכם. בדיקת שיפועים במערכת ביוב תעלה לכם גם 1200 שקלים והיא נפוצה כאשר יש לבצע תיקון צינור ביוב חיצוני וזאת על מנת לוודא כי מבנה הביוב תקין ועל כן הבעיה, ובהתאם גם התיקון, צריכים להתמקד דווקא באיטום אחד הצינורות או שחרור סתימה.

סך הכל תשלמו בעבור תיקון צינור ביוב חיצוני מחיר המתקרב לכמה אלפי שקלים, זאת בגלל שמדובר בחיבור של כמה הליכים אשר עולים כמה מאות שקלים.

 

מחירון תיקון צינור ביוב חיצוני כללי

תיקון צינור ביוב חיצוני מחיר מ-₪1500
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

לתיקון צינור ביוב חיצוני חייגו 055-978-0890 ☎️

ההליך מתייחס לנזקים בקווי הביוב הביתי שלכם. הכוונה בצינור ביוב חיצוני הוא לכל צינורות הביוב אשר נמצאים מחוץ לבית שלכם כך שהם כן מוטמנים ועמוקים באדמה אך חיצוניים לבית.

אינסטלטורים או בעלי מקצוע אחרים אשר מוסמכים בעבודה עם נזקים בצנרות. בפרט, עליהם להיות מוסמכים ומקצועיים בעבודה עם קווי וצינורות ביוב.

כאשר אתם סבורים כי ישנם נזקים בצינור הביוב שלכם, זאת יכול להשתמע כתוצאה מריח מסריח או בעיות ניקוז בכיור, באסלה ובמקלחת שלכם.

המחיר הוא ₪1500 וכולל רק את התיקון עצמו. באם יהיה צורך באיתור יותר מעמיק, החלפת חלפים או שימוש במכשור מיוחד יגדיל לכם את העלות.

דילוג לתוכן