איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות מתחת לרצפה

ימי החורף הראשונים לרוב מביאים עמם נזילות במקומות שונים בבית, במשרד, בבניינים משותפים ובמבנים אחרים. בדיקת נזילות מתחת לרצפה היא בין השירותים המבוקשים בעונה זו, וכיום ניתן לבצע אותה בדרכים הרבה יותר פשוטות מאשר בעבר.

במאמר זה ריכזנו עבורכם את כל המידע לגבי רטיבות מתחת לרצפה, ואם אתם חושדים שגם אצלכם קיימת רטיבות שכזו – אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולהזמין בדיקה יעילה ומקצועית עוד היום.

☑️בדיקת נזילות מתחת לרצפה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות מתחת לרצפה
בדיקת נזילות מתחת לרצפה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד מזהים נזילה מתחת לרצפה?

נזילה מתחת לרצפה היא בעלת אופי שונה מאשר סוגי נזילות אחרים, ולעתים אנשים עלולים להיות מופתעים בעת שיתקלו בה. מהם הסימנים המעידים שיש להזמין בדיקת נזילות מתחת לרצפה?

 

ריחות עובש

העובש הוא שם כללי למשפחת פטריות המתפתחת בתנאי רטיבות ולחות, וכולנו מכירים את הכתמים המופיעים לעתים על התקרה ועל הקירות. העניין הוא, שכשאנו מדברים על רטיבות מתחת לרצפה לא תמיד נוכל לראות כתמים, מכיוון שהלחות נאגרת מתחת למרצפות.

יחד עם זאת, נוכל להריח ריחות מוכרים של עובש, ובמידה ואנו לא רואים סימנים לעובש על הקירות או התקרה – ייתכן מאוד שהריחות מגיעים מרטיבות הנמצאת מתחת לרגלינו.

 

הצפות בלתי מוסברות

רטיבות מתחת לרצפה יכולה להתפתח בקלות להצפה, והצפה שכזו יכולה להיות מפתיעה במיוחד. תארו לעצמכם שאתם נכנסים לחדר ומוצאים שלולית, אך הקירות, התקרה והמרצפות נראים כרגיל לחלוטין… אז מהיכן מגיעים המים?

חדירת מים יכולה להתרחש דרך מרצפות שנראות תקינות לחלוטין, וזה קורה בד"כ כשנוצר מאגר מים מתחת לרצפה ומפלסו עולה בעת גשמים חזקים. הזמנת בדיקת נזילות מתחת לרצפה, תעזור לנו להבין מהו מקור הרטיבות.

 

אבקה לבנה על המרצפות

תופעה נוספת המקושרת לרטיבות מתחת לרצפה, היא תופעת האבקה הלבנה המופיעה על מרצפות הבית שלנו. האבקה הזו היא למעשה מלחים שנוצרו מהתאדות המים שמתחת למרצפות, ומלחים אלו עולים דרך המרצפות מעלה. זהו סימן נוסף שאומר שיש להזמין בדיקת נזילות מתחת לרצפה.

 

סיבות אפשריות לנזילה מתחת לרצפה

מדוע מתרחשות נזילות מתחת לרצפה? יש כמה סיבות אפשריות שבגינן זה יכול לקרות:

 

כשל של מערכת האיטום

למעשה, כשל של מעטפת האיטום היא סיבה שלרוב מצטרפת לסיבות אחרות… מה הכוונה? ובכן, כשמערכת האיטום שלנו קורסת בקיץ אנחנו לא נדע על כך. צריך גורמים נוספים שיצטרפו לסיטואציה כדי שאנו נחווה את הנזילה, למשל גשמים חזקים, סדק בצינור מים או ביוב ועוד.

 

גשמים חזקים

ממש כמו שאיטום הגג יכול לאכזב בעת גשמים חזקים, כך גם איטום הקרקע של המבנה. חדירת מים מתחת לרצפה תתרחש, כשאין איטום יעיל בין הסביבה החיצונית ובין האזור שמתחת למבנה שלנו, וזה נפוץ בעיקר בדירות קרקע. במצב כזה, המים ייאגרו בהדרגה מתחת למרצפות, וכשמפלסם יעלה מספיק – הם יתחילו לבצבץ בין מרצפות הבית שלנו.

 

פיצוץ של צינור תשתית

צינורות תשתית של מים וביוב מונחים מסביבנו, וממוקמים בקירות ומתחת למרצפות. גם במצב שבו איטום המבנה הוא תקין לחלוטין, פיצוץ של צינור מים או ביוב מתחת למרצפות שלנו עשוי לגרום לכניסת מים אל המבנה. במצב כזה יש להזמין בדיקת נזילות מתחת לרצפה, כיוון שהיא תמנע הרס מיותר בדרך לתיקון הבעיה.

 

מחיר בדיקת נזילות מתחת לרצפה

לכל בדיקת נזילות מתחת לרצפה מחיר שונה, והדבר תלוי בוותק בעל המקצוע, השטח הדורש בדיקה, עונת השירות, המכשיר שבו משתמשים, שירותים נלווים ועוד.

 

מחירון בדיקת נזילות מתחת לרצפה כללי

בדיקת נזילות מתחת לרצפה מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות מתחת לרצפה חייגו 055-978-0890 ☎️

אנו מציעים גם שירותי תיקון נזילות, והמחיר ייקבע לאחר שנבדוק את הנזילה ונבין את היקף הבעיה.

קשה להעריך, אך הדבר לא ישפיע על הצעת המחיר הראשונית.

הצפות, שלוליות, ריחות עובש, אבקה לבנה ועוד.

מהירות מתן השירות תלויה בעומס העבודה, אך נעשה מאמץ להגיע בהקדם האפשרי.

דילוג לתוכן