איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות בקירות

בימינו, בדיקת נזילות בקירות יכולה להתבצע בצורה פשוטה ויעילה. אם בעבר בעלי המקצוע לעתים נאלצו לפרק ולהרוס חלקים במבנה על מנת לאתר את מקור הנזילות, הרי שהיום הם משתמשים במכשור מתקדם המונע את הצורך הזה.
נזילות בקירות המבנים שלנו יכולות להתרחש עקב כשל במעטפת האיטום, או כתוצאה מפיצוץ או סדק באחד מצינורות המים הנמצאים בקירות.

☑️בדיקת נזילות בקירות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות בקירות
בדיקת נזילות בקירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימנים לנזילות בקירות

נזילות בקירות המבנה שלנו עשויות להופיע בצורות שונות, ועלינו להיות ערניים לסימנים השונים, כדי לטפל בבעיה כשהיא עדיין בחיתוליה. מהם הסימנים שכדאי להזמין בדיקת נזילות בקירות?

 

סימני עובש

העובש יכול להופיע בצורת כתמים ירוקים או שחורים על גבי הקירות והתקרה שלנו, וייתכן שרק נריח את ריחות העובש עוד לפני שאנו רואים את הכתמים. עובש הוא למעשה שם כולל למשפחת פטריות המתפתחות בתנאי רטיבות ולחות, ואם הן נמצאות במבנה שלנו הדבר אומר שקיימת נזילה, לחות, או חוסר אוורור בחדר. נשימת נבגי העובש מזיקה לבריאותנו, ולכן מומלץ לטפל ברטיבות בהקדם האפשרי.

 

בועות וטיפות מים על הקיר

כשאנו עדים לבועות מים מאחורי שכבת הצבע של הקירות, או לטיפות מים הזולגות על הקיר ומזכירות "זיעה", הדבר אומר שהרטיבות מאוד קרובה לחדור למבנה שלנו בצורה משמעותית יותר. כדי למצוא את מקור הרטיבות כדאי להזמין בדיקת נזילות בקירות, כיוון שרק בדיקה מקצועית תוכל להצביע עבורנו על מקור הנזילה המדויק.

 

חדירת מים למבנה

השלב המתקדם ביותר של הנזילה, היא כמובן נזילות וטפטופים לתוך המבנה שלנו.

רובנו מכירים את הסיטואציה שבה אנו רצים לחפש גיגית כדי שהמים לא יתפזרו לנו בחדר, לאחר שמעטפת האיטום שלנו קורסת בגשם חזק, או שצינור מים מתפוצץ באחד הקירות.

 

בדיקת נזילות בקירות

בדיקת נזילות בקירות מתבצעת כיום בצורה הרבה יותר פשוטה מפעם, ואינה מצריכה קדיחה, פירוק או הרס של המבנה. בין האמצעים המשמשים לבדיקת נזילות נוכל למצוא מצלמות טרמיות, מכשירים אקוסטיים, סיבים אופטיים לגילוי נזקי צנרת, איתור באמצעות בלון, איתור באמצעות עשן, ואמצעים נוספים ויעילים.

 

תיקון נזילות בקירות

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות בקירות, וזאת לאחר שביצענו בדיקה מקיפה של נזילות. הבדיקה המדויקת מאפשרת לנו להבין כיצד לטפל בבעיה בצורה הנקודתית ביותר, ולכן התיקון לא גוזל זמן רב, ואינו כרוך בהרס של המבנה.

 

כמה עולה בדיקת נזילות בקירות?

לכל בדיקת נזילות בקירות מחיר מעט שונה, והדבר יהיה תלוי בפרמטרים שונים שיקבעו את הצעת המחיר.

 

כיצד נקבע מחיר בדיקת נזילות בקירות?

ותק בעל המקצוע

בעלי מקצוע עם ניסיון ניכר, לרוב יגבו מחיר גבוה יותר מאשר חובבנים או מתלמדים. בתמורה מובטחת לנו עבודה איכותית, ומומחים רבים מעניקים גם אחריות תקופתית על עבודתם.

 

המכשור הדרוש

הציוד הדרוש לבדיקת נזילות בקירות, גם הוא ישפיע על הצעת המחיר הסופית.

 

העומס בעונה

ממש כמו בכל תחום אחר, גם בתחום איתור הנזילות יש תקופת עמוסות יותר, ולרוב מדובר על תחילת החורף. בעונות אלה המחיר צפוי להיות מעט גבוה יותר.

 

היקף הבדיקה

ישנה משמעות לשטח שבו יש לבצע בדיקת נזילות בקירות, וכמובן שהמחיר עבור דירת שני חדרים צפוי להיות שונה מאשר וילה של שתי קומות.

 

מחירון בדיקת נזילות בקירות כללי

בדיקת נזילות בקירות מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות בקירות חייגו 055-978-0890 ☎️

מחיר בדיקת נזילות בקירות יתחיל מסכום של ₪800, ועשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים המופיעים במאמר.

נזילות בקירות המבנה שלנו יכולות להתבטא בבועות בקיר, כתמי או ריחות עובש, נזילות, טפטופים, הצפות ועוד.

קשה לצפות מראש כמה זמן תארך הבדיקה, אך משך הזמן אינו משפיע על הצעת המחיר שתקבלו.

המחיר תלוי בהיקף הבעיה הקיימת, ונשמח להעניק הצעת מחיר מדויקת לאחר שנעיף מבט.

דילוג לתוכן