איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות מחוץ לבית

למרות שתשומת הלב בעיקר נתונה לנזילות המתרחשות בתוך הבית, בדיקת נזילות מחוץ לבית היא חשובה לא פחות. בסופו של דבר, הבית שלנו הוא קומפלקס שבו הכל מושפע מהכל, ולכן גם נזילות מחוץ למבנה הן בעלות השפעה משמעותית על יסודות המבנה, חלקיו הפנימיים, ועוד.

☑️בדיקת נזילות מחוץ לבית באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות מחוץ לבית
בדיקת נזילות מחוץ לבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימנים המעידים על נזילות מחוץ לבית

נזילות מחוץ לבית יכולות להופיע בצורות שונות, ומומלץ לכולנו להכיר את הסימנים – כך שנדע להזמין בעל מקצוע בעת הצורך. מהם הסימנים המראים שיש לנו נזילה אפשרית מחוץ לבית?

 

יציאת מים מתוך מרצפות החצר

אנשים רבים מרצפים את החצר שלהם או חלקים ממנה, מכיוון שזה מאפשר מקום נוח לאירוח, ישיבה, ופעילויות נוספות. יציאת מים מתוך מרצפות החצר, עשויה להעיד על נזילה שמקורה באחד מצינורות התשתית, או עקב עליית מפלס מי גשמים שהצטברו מתחת למרצפות.

כדי לוודא את מקור הנזילה ולמנוע בעיות חמורות יותר, מומלץ להזמין בדיקת נזילות מחוץ לבית בהקדם האפשרי.

 

נזילות מקירות הבית החיצוניים

המצב המוכר ביותר הוא כמובן נזילת מים מקירות הבית הפנימיים, ואנשים רבים נחשפים אליו עם תחילתם של ימי הגשמים בכל שנה. יחד עם זאת, מצב של נזילת מים מקירות הבית החיצוניים גם היא אפשרית, ולרוב זה יתרחש עקב סדק או פיצוץ של אחד מצינורות המים הנמצאים בקיר.

למרות שהמים לא זורמים לתוך המבנה שלנו, הם בהחלט ישפיעו על שלמות המבנה, ויכרסמו בקיר ככל שיעברו הימים. מומלץ להזמין בדיקת נזילות מחוץ לבית בהקדם, ולמצוא פתרון יעיל לבעיה.

 

עובש, סדקים או טפטופים

סימנים נוספים שיכולים להעיד על נזילות מחוץ לבית שלנו, הם סדקים בקירות, עובש או זליגת מים על קירות הבית החיצוניים. הסיבה לכך יכולה להיות כשל במעטפת האיטום החיצונית של הבית, או פגם בצינורות התשתית שבתוך הקירות. כדי למצוא את מקור הבעיה בצורה המדויקת ביותר, יש להזמין איש מקצוע שישתמש בציוד הנחוץ לשם בדיקת נזילות מקצועית.

 

מחיר בדיקת נזילות מחוץ לבית

לכל בדיקת נזילות מחוץ לבית מחיר שונה, והצעת המחיר הסופית שתקבלו תלויה במספר פרמטרים. תמיד ניתן לשאול את בעל המקצוע כיצד נקבע המחיר, והפרמטרים שלרוב ישפיעו עליו הם:

 

ותק בעל המקצוע

ככל שנזמין בעל מקצוע מנוסה יותר, כך סביר להניח שהמחיר ייעלה. בודקי נזילות מקצועיים מבטיחים לנו עבודה איכותית ולעתים גם אחריות תקופתית על עבודתם. מסיבה זו, הזמנת בעל מקצוע עם וותק תעלה יותר מאשר הזמנת חובבן בתחום.

 

עונת השנה

יש חשיבות לעונה שבה אנו מזמינים את השירות, ואם נזמין אותו בעונה עמוסה כמו תחילת החורף – כנראה שנשלם מעט יותר. כמו בכל תחום אחר, בעלי מקצוע גובים מחיר מעט גבוה יותר בעונות שבהם הם עמוסים במיוחד.

 

שטח הבדיקה

לפני קביעת הצעת המחיר, בעל המקצוע ייבחן את השטח הדורש בדיקה ויקבע את המחיר גם בהסתמך על כך. ככל שהבית גדול יותר, הדבר ידרוש עבודה רבה ומאומצת יותר מצד המומחה, ולכן גם המחיר ייעלה.

 

המכשור הדרוש לבדיקה

מחיר בדיקת נזילות מחוץ לבית יושפע גם מסוג הציוד שבו ישתמש הבודק, מכיוון שכל מכשיר מתאפיין בעלות אחרת, ודורש מיומנות אחרת לשם הפעלתו.

 

שירותים נוספים

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות מחוץ לבית, ובמידה והלקוח יבקש תיקונים שכאלו, או שירותים נלווים אחרים – גם זה צפוי להעלות את המחיר הסופי.

 

מחירון בדיקת נזילות מחוץ לבית כללי

בדיקת נזילות מחוץ לבית מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות מחוץ לבית חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר יתחיל מ-₪1600 וישתנה בהתאם לפרמטרים המופיעים.

בהתעוררות הסימנים המופיעים במאמר, או בצורה תקופתית.

לא ניתן להעריך, אך אין זה משפיע על המחיר.

נגיע בהקדם האפשרי בהתחשב בעומס.

דילוג לתוכן