איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות מחוץ למבנים

המבנים שבהם אנו שוהים מיועדים להעניק לנו חציצה מהסביבה החיצונית, ולכן תשומת הלב נתונה בעיקר לנזילות המתרחשות בתוך המבנה. יחד עם זאת, גם נזילות מחוץ למבנה עשויות להשפיע בצורה משמעותית על תקינות המבנה, ובסופו של דבר להשפיע גם על שגרת החיים שלנו.  לכן, בדיקת נזילות מחוץ למבנים היא חשובה לא פחות, ונחשבת לשירות נפוץ בימי החורף ובשאר ימות השנה.

☑️בדיקת נזילות מחוץ למבנים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות מחוץ למבנים
בדיקת נזילות מחוץ למבנים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

ציוד לבדיקת נזילות מחוץ למבנים

בעבר, בדיקת נזילות הצריכה לעתים פירוק והרס של מבנים, ואילו היום העניין הוא פשוט הרבה יותר. הציוד שבו משתמשים בעלי המקצוע מאפשר להם "לראות" את הנזילות מבלי לפרק, לקדוח, או להרוס חלקים במבנה.

בין המכשירים המשמשים לבדיקת נזילות מחוץ למבנים, ניתן למצוא את הבאים:

  • סיבים אופטיים.
  • מצלמות טרמיות.
  • מכשירים אקוסטיים.
  • איתור באמצעות בלון.
  • איתור באמצעות גז.

 

מצלמות טרמיות לבדיקת נזילות מחוץ למבנים

המצלמה הטרמית היא בין הכלים השימושיים ביותר כשמדובר באיתור נזילות, והיא מאפשרת קבלת תמונה צבעונית של האזור החשוד. הצבעים למעשה מעידים על הפרשי הטמפרטורות, וזה עוזר לבעל המקצוע להבין היכן קיימת רטיבות.

מים יוצרים שינויי טמפרטורה בכל מקום שאליו הם חודרים, ולכן הצבעים בתצלום מאפשרים לנו לדעת מהו מקור הנזילה, להיכן היא התפשטה, ומהי עוצמתה בכל אזור.

 

כיצד נראית נזילה מחוץ למבנים?

בעוד רוב האנשים מודעים בעיקר לנזילות המתרחשות בתוך המבנה, נזילות מחוץ למבנה גם הן עשויות להשפיע משמעותית על תקינות היסודות, הקירות, ושאר תשתיות המבנה. כיצד נסיק שקיימת נזילה מחוץ למבנה שלנו?

 

עובש או סדקים בקירות

אם אנו נתקלים בכתמי עובש שחורים וירוקים, או בסדקים בקירות המבנה שלנו – הדבר עשוי להעיד על נזילה שמקורה במי גשמים או בפגם של אחד מצינורות המים. המים הם בין האלמנטים העיקשים ביותר בטבע, וכשהם חודרים לקיר הם יגרמו לתהליך הדרגתי שיגרום להתפוררות שלו, ופגיעה ביציבות המבנה כולו.

הזמנת בדיקת נזילות מחוץ למבנים היא הכרחית במקרה שכזה, והיא תוכל לספר לכם על מקור הבעיה המדויק.

 

פריצת מים מקיר חיצוני

יציאת מי מקירות חיצוניים של המבנה, מצריכה הזמנה דחופה של בדיקת נזילות מחוץ למבנה, ולרוב מתרחשת עקב פיצוץ של אחד מצינורות המים. כמובן שרצוי לסגור את הברז הראשי של המים במבנה כדי למנוע בזבוז, ולאחר מכן להזמין בעל מקצוע שיוכל לאתר את מקור הנזילה.

 

כמה עולה בדיקת נזילות מחוץ למבנים?

מחיר בדיקת נזילות מחוץ למבנים יכול להשתנות, והוא יהיה תלוי באלמנטים שיקבעו את הצעת המחיר הסופית. מדוע לכל בדיקת נזילות מחוץ למבנים מחיר שונה?

 

העונה

יש עונות עמוסות יותר מבחינת בדיקת נזילות מחוץ למבנים, ובאופן טבעי אנו מדברים על עונת תחילת החורף.

 

המכשור

יש חשיבות לסוג הציוד שבו ישתמש בעל המקצוע לצורך בדיקת הנזילות, ויש מכשירים שעלות השימוש בהם היא יקרה יותר. לכן, המחיר עשוי להשתנות אם המומחה ישתמש בסיבים אופטיים, מצלמה טרמית, מכשיר אקוסטי, או אמצעי אחר לאיתור נזילות.

 

הותק

יש חשיבות לשנות הניסיון של בעל המקצוע שאנו מזמינים, והזמנת בעל מקצוע מנוסה תעלה יותר מאשר הזמנת חובבן או מתלמד. בתמורה, אנו מבטיחים לעצמנו ראש שקט, עבודה איכותית, ולעתים גם אחריות תקופתית על העבודה.

 

שירותים נלווים

חשוב לזכור שהצעת המחיר שנקבל מתייחסת רק לבדיקת נזילות מחוץ למבנים, ובמידה ונדרוש שירותים נוספים כמו תיקון נזילות מחוץ למבנים או מיפוי צנרת, הדבר צפוי לייקר את המחיר.

 

מחירון בדיקת נזילות מחוץ למבנים כללי

בדיקת נזילות מחוץ למבנים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות מחוץ למבנים חייגו 055-978-0890 ☎️

החל מ-₪1600 ובהתאם לפרמטרים המופיעים מעלה.

קשה להעריך מראש, אך הזמן אינו משפיע על המחיר שנקבע.

בעת הופעת סימנים לנזילה, או בצורה תקופתית.

באמצעים טכנולוגיים שונים בהתאם לשיקול המומחה.

דילוג לתוכן