איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות מהגשם

ימי החורף הראשונים עשויים להביא עמם נזילות שנגרמות מהגשם, וזאת במידה ומעטפת האיטום במבנה שלנו אינה תקינה. בדיקת נזילות מהגשם מוזמנת לעתים תכופות עם תחילת החורף, וכיום היא יכולה להיות מבוצעת באמצעות מכשור משוכלל המונע הרס של המבנה.
בין האמצעים המשמשים לאיתור נזילות ניתן למצוא מצלמות טרמיות, מכשירים אקוסטיים, סיבים אופטיים ועוד. במידה וגם אתם סובלים מנזילות של מי גשמים במבנה שלכם, התקשרו עוד היום להזמנת שירות איתור נזילות מהיר, מקצועי ויעיל, וגלו את מקור הנזילה המדויק.

☑️בדיקת נזילות מהגשם באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות מהגשם
בדיקת נזילות מהגשם
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד מתבטאת נזילה מהגשם?

הדרך הטובה ביותר לדעת שהנזילה קשורה לגשם, היא כמובן זמן ההיארעות שלה. במידה ואנו סובלים מנזילה באמצע הקיץ, סביר להניח שמדובר בפיצוץ צינור מים או סיבה אחרת מאשר הגשמים.

ימי הגשמים הראשונים בכל שנה, מביאים עמם עליה בתדירות הזמנת שירותי איתור נזילות ותיקון נזילות מהגשם, ובעלי המקצוע לעתים מתמודדים עם עומס רב בתקופות אלה. ישנם מספר סימנים שאומרים לנו שהגיע הזמן להזמין בדיקת נזילות מהגשם:

 

כתמי עובש

העובש הוא למעשה שם כולל למשפחת פטריות, המתפתחות על מצעים לחים או רטובים. כשאנו נתקלים בכתמי עובש ירוקים או שחורים על הקירות או התקרה שלנו, זה אומר שקיימת רטיבות שצריכה להיות מטופלת, או שהחדר לא מאוורר מספיק. לעתים מקור הרטיבות עשוי להטעות אותנו, ורק הזמנת בדיקת נזילות מהגשם תוכל לעזור לנו להבין מהיכן חדרו המים.

 

ריחות עובש

גם במצבים שבהם אנו לא רואים את כתמי העובש, לעתים אנו יכולים להריח אותו. ריחות של עובש משמעותם שאנו נושמים את נבגי הפטריות, הדבר עשוי להזיק לבריאותנו. במידה ואתם מריחים עובש, הזמינו בדיקת נזילה מהגשם בהקדם ושמרו על בריאותכם.

 

נזילות וטפטופים

נזילות וטפטופים בזמן הגשם, משמעותם שהנזילה כבר נמצאת בשלב מתקדם ודורשת טיפול דחוף. מעבר לעובדת חוסר הנוחות בעת שמים חודרים לחדרי המבנה שלנו, מדובר גם בפגיעה בתשתיות שמדרדרת וגורמת להוצאות גדולות יותר עם כל יום שעובר.

 

בועות ו"הזעה" של הקיר

סימנים כמו בועות על שכבת הצבע של הקיר או טיפות שזולגות על גבי הקיר, אומרים שהרטיבות ממתינה לנו ממש מאחורי שכבת הצבע, ועלינו לטפל בה בהקדם.

 

איך מבצעים בדיקת נזילות מהגשם?

לפני כמה שנים, בדיקת נזילות מהגשם דרשה לעתים פירוק והרס של המבנה במטרה למצוא את מקור הנזילה. היום המצב שונה לחלוטין, וזאת בזכות הקידמה שנכנסה לתחום איתור הנזילות במהלך השנים. כיום, מכשירים שונים מאפשרים לבעלי המקצוע "לראות" את הרטיבות ואת מקור הנזילות, מבלי לקדוח, לפרק או להרוס כלל. בין האמצעים הללו נוכל למצוא:

  • צילום טרמוגרפי
  • מכשירים אקוסטיים
  • איתור באמצעות בלון
  • איתור באמצעות גז
  • סיבים אופטיים לגילוי נזקי צנרת

 

שימוש בצילום טרמוגרפי לבדיקת נזילות מהגשם

מצלמה טרמית היא בין האמצעים היעילים ביותר לביצוע בדיקת נזילות מהגשם, והיא מאפשרת לבעלי המקצוע למצוא את מקור הנזילה, ולראות להיכן היא התפשטה.הצילום הטרמוגרפי הוא צבעוני, והצבעים שבו מעידים על שינוי הטמפרטורה שיוצרים המים בעת חדירתם לאזורים שונים. באופן זה ניתן לקבל אינפורמציה חשובה, ולבצע תיקון נזילות מהגשם באופן נקודתי ועם מינימום פגיעה במבנה.

 

מה מחיר בדיקת נזילות מהגשם?

לכל בדיקת נזילות מהגשם מחיר שונה, והדבר יהיה תלוי במספר פרמטרים כגון וותק בעל המקצוע, המכשור הדרוש, עונת השנה, השטח שאותו יש לבדוק, ופרמטרים נוספים. בעת בקשת הצעת מחיר בדיקת נזילות מהגשם, ניתן לבקש פירוט מבעל המקצוע.

 

מחירון בדיקת נזילות מהגשם כללי

בדיקת נזילות מהגשם מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות מהגשם חייגו 055-978-0890 ☎️

מחיר בדיקת נזילות מהגשם תלוי בפרמטרים המוזכרים מעלה, ומתחיל מ-₪800.

ניתן להזמין בדיקה תקופתית לנזילות ולהקדים תרופה למכה, או להזמין בדיקה כשאנו עדים לטפטופים, עובש, בועות בקיר ועוד.

זמן הבדיקה עשוי להשתנות, אך אינו משפיע על הצעת המחיר.

הדבר תלוי בעומס, אך נעשה מאמץ להגיע בהקדם.

דילוג לתוכן