איתור נזילות איתור ברור

בדיקת בעיות נזילות

שירות של בדיקת בעיות נזילות הוא רלוונטי לכל ימות השנה, אך מתבקש במיוחד עם תחילתם של ימי החורף הגשומים. בימים הראשונים של החורף, נחשפים כשלי מעטפת האיטום ומביאים לבעיות שונות כמו טפטופים, הצפות, עובש ועוד.

☑️בדיקת בעיות נזילות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת בעיות נזילות
בדיקת בעיות נזילות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מתי נזמין בדיקת בעיות נזילות?

נזילות עלולות להתרחש עקב סיבות רבות ושונות, ולא תמיד נוכל לדעת מהו מקור הבעיה. יחד עם זאת, ישנם סימנים כאלו ואחרים שעוזרים להבין שקיימת בעיה, ובמידה ונהיה ערניים לסימנים ההתחלתיים – ייתכן שנוכל לטפל בבעיה כשהיא עדיין בחיתוליה. מהם הסימנים שאומרים שכדאי להזמין בדיקת בעיות נזילות?

 

כתמי עובש

העובש מופיע על קירות ותקרות הבית בצורת כתמים ירוקים ושחורים, ואם הוא שם כנראה שקיימת רטיבות או לחות המאפשרת את צמיחתו. עובש הוא שם כולל למשפחת פטריות המתפתחות בתנאי לחות וחוסר אוורור, ונשימת הנבגים שלהן עשוי להזיק לבריאותנו. כתמי עובש הם בין הסימנים הראשונים לכך שקיימת נזילה, למרות שהסיבה גם יכולה להיות חוסר אוורור של החדר.

 

ריחות עובש

לא תמיד ניתן לראות את העובש בעין, ולעתים הוא יכול "להתחבא" במקומות פחות גלויים. יחד עם זאת, כשעובש מתפתח הוא מפיץ ריח שלא ניתן להתעלם ממנו, וכל אדם שחוש הריח שלו תקין ישים לב לכך בעת שהוא נכנס לחדר. אם אנו נתקלים בריחות עובש במבנה, מומלץ לבדוק מהיכן הם מגיעים או להזמין בדיקת בעיות נזילות מקצועית.

 

בועות וטיפות על הקיר

הופעת בועות מאחורי שכבת הצבע בקירות שלנו, משמעותה שהרטיבות הגיעה לשלב מתקדם יותר והיא על סף חדירה אל פנים המבנה. ייתכן מאוד שתופענה גם טיפות מים הנראות כמו "זיעה" על הקיר. סימנים אלו מצריכים הזמנה דחופה של בדיקת בעיות נזילות, כדי למצוא את מקור הבעיה ואת הטיפול המתאים ביותר עבורה.

 

טפטופים ונזילות

השלב המתקדם ביותר של בעיית נזילות, הוא חדירת מים אל תוך המבנה בצורת טפטופים או נזילות. מקור הנזילה יכול להיות עקב פיצוץ של צינור מים או מי גשמים, ובכל מקרה כשהבעיה מגיעה למצב זה יש להזמין מומחה. בעלי המקצוע כיום מסוגלים לבצע בדיקת נזילות באמצעים מתקדמים, ואין להם צורך להרוס את המבנה על מנת לאתר את מקור הנזילה.

 

בדיקת בעיות נזילות – דרכי פעולה

בעבר, בעלי מקצוע לעתים נדרשו לקדוח, לפרק, ולהרוס חלקים במבנה כדי למצוא את מקור הבעיה. היום המצב הוא שונה, ובעלי המקצוע עושים שימוש באמצעים טכנולוגיים דוגמת:

  • מצלמות טרמיות.
  • סיבים אופטיים.
  • מכשירים אקוסטיים.
  • בלון לאיתור נזילות.
  • איתור באמצעות גז.

 

האמצעים הללו מאפשרים בדיקת בעיות נזילות ללא גרימת הרס למבנה שלנו.

 

מחיר בדיקת בעיות נזילות

לכל בדיקת בעיות נזילות מחיר שונה, מכיוון שיש השפעה לפרמטרים שונים. מחיר בדיקת בעיות נזילות, יושפע בין השאר מהאלמנטים הבאים:

 

גודל המבנה

בדיקת בעיות נזילות המבוצעת במבנה גדול כמו מפעל, תהיה יקרה יותר מאשר בדיקה המתרחשת בדירה קטנה למשל.

 

עומס בעונה

שירותים שונים נוטים להתייקר בעונות שבהם יש ביקוש גבוה אליהם, וכך הוא המצב גם כשמדובר על בדיקת בעיות נזילות. לרוב, העונה העמוסה היא תחילת החורף והגשמים, והזמנת מומחה בעונה זו עשויה להיות יקרה יותר מהרגיל.

 

ותק המומחה

הזמנת בעל מקצוע עם שנות ניסיון רבות יותר, תהיה יקרה יותר מאשר הזמנת חובבן או מתלמד.

 

ציוד הבדיקה

גם סוג הציוד שבו משתמשים לצורך הבדיקה, ישפיע על הצעת המחיר הסופית לבדיקה.

 

מחירון בדיקת בעיות נזילות כללי

בדיקת בעיות נזילות מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת בעיות נזילות חייגו 055-978-0890 ☎️

קשה להעריך לפני שראינו את הבעיה, נשמח להעניק הצעת מחיר לאחר הבדיקה.

ניתן להזמין באופן תקופתי, או עם הופעת הסימנים המצוינים במאמר.

המחיר מתחיל מ-₪800, ומשתנה בהתאם לפרמטרים המצוינים במאמר.

קשה לומר מראש, אך זה לא ישפיע על המחיר שנקבע.

דילוג לתוכן